فرهاد مجیدی جدیدترین گزینه برای کمیته فنی فدراسیون فوتبال است. او کنار جلال طالبی ، فریدون معینی ، کارلوس کروش ، محمد خاکپور ، حمید علی دوستی ، امیرحسین پیروانی و دیگر مربیان رده های سنی ملی باید برای فوتبال ایران برنامه ریزی کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهاد مجیدی با حکم علی کفاشیان وارد چرفه مربیگری رسمی شد. او که می گوید دوره حرفه ای مربیگری را دتر انگلستان سپری می کند از این پس عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال است. کمیته ای که مرتضی محصص ، رئیسش درباره شرح وظایف آن می گوید:« ما مسئول طراحی چشم انداز آینده فوتبال ایرانیم. شوخی نداریم این بار . با فریدون معینی و جلال طالبی ساعت ها می نشینیم و برای ساختار فوتبال مان برنامه می ریزیم. نمی خواهیم وقت مان را هدر بدهیم. الان با همه مربیان تیم های مختلف جلسه گذاشتیم و گفتیم تیم امید پایه کار فوتبال ایران است. همه تیم ها باید با او هماهنگ شوند. نسل آینده فوتبال ایران در اختیار خاکپور است و باید برای آتیه فوتبال مان برنامه ریزی کنیم.»

حالا پیوستن فرهاد مجیدی به این گروه چقدر اثر خواهد داشت؟ محصص در این باره به خبرآنلاین می گوید:« او یکی از استعدادهای آینده فوتبال ماست. باید وقت بگذارد و در کنارمان باشد. ما از فرهاد پیش از این هم خواسته بودیم که به کمیته فنی بیاید اما او درگیر کلاس های مربیگری در انگلستان بود.»

مجیدی چند ماه قبل و تا آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی در کنار کارلوس کروش پیش رفت اما در نهایت مرد پرتغالی کریمی را به او ترجیح داد. مجیدی که به واسطه دوستانش رابطه خوبی هم با وزارتخانه ورزش دارد حالا به محض روی کار آمدن علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل ، او به عضویت کمیته فنی در می آید. سمتی که دیگر کمتر می گذارد مدام در سفرهای اروپا و اماراتش باشد و بتواند از این پس عکس های تفریحی اش را برای هوادارانش در اینستاگرام منتشر کند. او اگر همان طور که محصص گفته قرار باشد وقت بگذارد و هفته ای چند ساعت انرژی بگذارد شاید بزودی بتواند وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شود. مجیدی یکی از نسلی است که کارلوس کروش می گوید باید بیایند و هدایت فوتبال ایران را بر عهده بگیرند. اگرچه منتقدان کفاشیان می گویند این حکم هم مثل حکم مربیگری برای کریمی ابزاری است برای جلب توجه افکار عمومی.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =