پاسخ سایت 90 و فنایی به ویدئوی انتقادی امیر قلعه نویی

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه 90 به اتهامات امیر قلعه نویی واکنش نشان داد و گفت هیچ کدورتی با استقلالی ها ندارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ویدئوی کارشناسی داوری امیر قلعه نویی که روز گذشته در سایت باشگاه استقلال منتشر شد یکی از مهمترین رویدادهای هفته گذشته فوتبال ایران بود. جایی که امیر قلعه نویی خودش در مقام کارشناس داوری صحنه گل پیکان به استقلال را نقد کرد و تشخیص داد دو خطا روی دروازه بان تیمش صورت گرفته است و تصمیم تورج حق وردی داور بازی خیلی هم درست اتخاذ شده است.

قلعه نویی که بعد از بازی با پیکان و پیروزی در تایم طلایی مسابقه از داور بازی تشکر کرده بود در ویدئوی منتشر شده اشاره می کند چون کل اتفاقات در منطقه 6 قدم رخ داده پس داور باید کوچکترین انفعالی روی دروازه بان را خطا بگیرد. اگرچه عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 در زمان انتشار این ویدئو به دلیل حضور در استودیوی پخش صدا وسیما برای گزارش بازی بارسلونا و ویارئال این ویدئو را ندیده بود اما دقایقی بعد از انتشار ویدئو سایت این برنامه اولین واکنش را به حرف های قلعه نویی در مقام کارشناس داوری نشان داد. او تصاویری از این گفته های قلعه نویی را با صحنه مشکوک به خطا مقایسه می کرد که در آن نشان داده می شد وحید طالب لو بیرون از محوطه 5.5 متر بوده پس اساس گفته های قلعه نویی برای حرفش را زیر سئوال برد.

اما قلعه نویی برای رسیدن به این نظر بیش از دو روز زمان گذشته بود. بیش از 100 بار او و گروه رسانه ای و فنی اش این صحنه را عقب و جلو کرده بودند تا سرانجام در آن لحظه بخصوص بازی را قطع کنند و بگویند حق با داور بوده است.آنها این قدر به زاویه توپ و طالب لو زوم کرده بودند که احتمالا دیگر توجهی به خط 5.5 متر نداشتند.

این گفته های قلعه نویی و اتهام او به فنایی سب شد تا این کارشناس داوری به خبرآنلاین بگوید:« فقط می توانم بگویم این اتهامات را قبول ندارم. من نه با کسی دشمنی  دارم و نه اسیر این حرف ها می شوم. من نظرم را روی آن صحنه گفتم . آنجا هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. تقریبا غیر از من تمام کارشناسان  داوری هم با دیدن فیلم بازی همین حرف را زدند. دیگر مهمتر از آقای اصفهانیان که نداریم. حتی رئیس کمیته داوران هم گفته داور بازی اشتباه کرده است.»

به نظر می رسد ویدئوی قلعه نویی که به وسیله یک اسمارت فون ضبط شده ، تاکتیکی جدید است از سوی سرمربی استقلال برای مقابله با برنامه 90 که از این پس به کار گرفته می شود و او شخصا کارشناسی داوری هم می کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =