تیم فوتبال 98 در ادامه بازی های خیرخواهانه اش توانست در کرمانشاه به پیروزی برسد.

 

ایسنا نوشت:در این دیدار خیریه که روز چهارشنبه در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای کرمانشاه برگزار می‌شد، ستارگان 98 موفق شدند، با نتیجه سه بر دو منتخب کرمانشاه را شکست دهند.

گل های تیم ستارگان 98 را سیروس دین محمدی(2 بار) و ادموند بزیک به ثمر رساندند و فرزاد کرمی(2 بار) برای منتخب کرمانشاه گلزنی کرد.

از جمله بازیکنان تیم ستارگان 98 که در دیدار با منتخب کرمانشاه حضور داشتند، می‌توان به علی دایی، ادموند بزیک، پرویز برومند، خداداد عزیزی، بهروز رهبری‌فرد، فرشاد پیوس، مهدی هاشمی‌نسب، مهرداد میناوند، محمد نوازی، محسن عاشوری، سیروس دین‌محمدی و علیرضا اکبرپور که با مربیگری علی‌ پروین و مهدی مناجاتی به میدان رفتند.

همچنین علی سامره و سعید لطفی بازیکنان اسبق استقلال تهران و رضا صادق پور، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در میان بازیکنان منتخب کرمانشاه حضور داشتند.

این دیدار به مناسبت افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه و همزمان با سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد در این ورزشگاه برگزار شد.

این مسابقه با همت یک موسسه خیریه کمک به کودکان سرطانی برگزار شد و تمام عواید حاصل از بلیت فروشی آن صرف کمک به کودکان سرطانی خواهد شد. همچنین شب قبل از برگزاری این مسابقه با حضور چهره‌های برتر فوتبال و جمعی از خیرین استان مراسمی برای جمع آوری کمک به کودکان سرطانی در کرمانشاه برگزار شد.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =