علیرضا منصوریان می گوید برای قلعه نویی احترام قائل است اما قرعه کشی لیگ برتر دست آنها نبوده که مربی استقلال هفته قبل اینگونه به آهنا تاخته است.

ایسنا نوشت: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: قصد دارم درباره داوری های هفته گذشته صحبت کنم. روی صحبتم با کمیته و دپارتمان داوری و مهدی تاج است. از آنها می‌خواهم به شدت از تیم‌های داوری محافظت کنند. باشگاه پیکان دیروز بیانیه‌ای داد که کاملا قابل احترام است؛ چرا که هفته قبل حقی از این تیم ضایع شد. امیدوارم و خواسته ما این است که مبادا شرایطی به وجود بیاید که حق ضایع شده پیکان در هفته قبل در دیدار مقابل ما جبران شود؛ چراکه این مسئله برای تیمی مثل ما که در کورس قرار داریم بسیار سخت است. کمیته داوران باید قوانینی وضع کند که باشگاه‌ها نگویند این داور برای ما قضاوت نکند، چون با این شرایط سازمان لیگ باید 200 داور آماده داشته باشد. به هر حال در هر کاری ممکن است یک یا دو درصد اشتباه اتفاق بیفتد و داوران هم از این مسئله مستثنی نیستند. باید به شان داور احترام بگذاریم.

منصوریان در ادامه عنوان کرد: در جلسه‌ای که در باشگاه نفت داشتیم به تمامی اعضای تیم گفتیم از انجام انتقاد و اعتراض در جریان مسابقه خودداری کنند. با تیم فنی پیکان و خود پیکان دو بار در فصل جاری رو به رو شدیم. تجربه رویارویی با تیم فنی پیکان که در نیم‌فصل اول در صبای قم بودند را داشتیم و به خوبی از وضعیت آنها آگاهی داریم. صمد مرفاوی، سرمربی پیکان دوست خوب و خانوادگی من است.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال به برنامه سازمان لیگ انتقاد کرده که چرا حریفان استقلال در شرایطی که در دیدار مقابل این تیم تلفات زیادی می‌دهند باید در هفته بعد به مصاف حریف مستقیم آنها نفت تهران بروند، اظهار داشت: طبق روال همیشگی‌ام به نظرات دیگران احترام می‌گذارم. قلعه‌نویی مربی و دوست خوب من است که در مسیر زندگی‌ام تاثیر مستقیم داشته است. برای ایده او احترام قائلم اما این تصمیمی است که سازمان لیگ در قرعه‌کشی لیگ برتر گرفته و این قرعه‌کشی در حضور بسیاری از افراد برگزار شد.

وی در مورد دیدار نفت تهران مقابل الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: گروه آنالیزمان را برای دیدن این تیم راهی امارات کردیم. به یک گروه از تیم آنالیز ما ویزا ندادند و گروه دیگری که ویزا داشتند را در فرودگاه نگه داشتند و اجازه ورود به آنها داده نشد. می‌گویم آنها حرفه‌ای برخورد کرده‌اند اما کارشان تمیز نبوده است. البته این مسئله برای ما چندان فرقی نکرد؛ چرا که از طریق کانال‌های تلویزیونی بازی این تیم را دیدیم. حتی تیم ما در امارات مستقر شد و کاملا فیلم‌های این تیم را درآوردیم. الجیش مملو از ستاره‌های برزیلی است. می‌دانید آنها بسیار ولخرج هستند و برایشان اهمیتی ندارد که یک بازیکن 40 میلیاردی جذب کنند و بعد از یک هفته پول او را بدهند و برود. البته ما 23 بهمن بازی می‌کنیم و 28 بهمن به مصاف الجیش می‌رویم. تاج تمام تلاش خود را برای گذاشتن یک برنامه خوب انجام داد اما باز هم ما فرصت ریکاوری کافی نداریم. امیدوارم برای سال بعد فکری به حال این مسئله شود. در کل ما سیستم‌مان را تغییر دادیم و هم فردا و هم در روز بازی با پیکان و هم در روز بازی با الجیش طوری کار می‌کنیم که با تمام نفراتمان بتوانیم به میدان برویم.

وی در پایان اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که باید بیان کنم این است که ما 28 بهمن از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم شاید آنجا خیلی غریب باشیم. هواداران حاضر در ورزشگاه تختی برای بازی‌های خانگی‌ ما به 50 نفر هم نمی‌رسند. به عنوان برادر کوچک و عضوی از خانواده فوتبال از استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و از نماینده ایران حمایت کنند. از هواداران و بزرگانی مثل علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، پیشکسوتان استقلال و کادر فنی استقلال دعوت می‌کنم به ورزشگاه بیایند و در این موضوع ملی حامی ما باشند و جوان‌های تیم نفت را تنها نگذارند.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =