نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی با بازتاب گسترده ایی در سراسر جهان روبه رو شد در این زمینه سفارت ایران در مسکو در گزارشی ارسالی برای خبرآنلاین، از استقبال چشم گیر رسانه ها و جوانان روسی می گوید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بخش دبپلماسی عمومی سفارت ایران در مسکو پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی و دعوت آنها به شناخت حقیقت اسلام از منابع دست اول از جمله قرآن انعکاس گسترده ای در رسانه های روسیه و رسانه های روس زبان کشورهای لیتوانی، اوکراین، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان داشت.
در اولین روزهای انتشار این پیام متن آن به زبان روسی روی سایت سفارت و صفحه های سفیر در شبکه اجتماعی و همچنین صفحه های اینترنتی نهادهای وابسته به سفارت قرار گرفت و پس از آن قریب به 100 سایت اینترنتی روس زبان اقدام به انتشار اصل پیام یا خبر پیرامون این پیام و نقد و ارزیابی آن پرداختند که اشاره به دریافت حقیقت اسلام از منابع دست اول آن از جمله قرآن نکته مشترک همه این سایت ها بوده است.
این پیام در سایت خبرگزاری های مهم روسیه از جمله اینترفاکس و ایتارتاس و سایت های پرببینده مسلمانان و غیر مسلمانان در روسیه نیز منتشر شده بود.
لازم به ذکر است که ترجمه پیام مقام معظم رهبری به زبان روسی، ترجمه خوبی بوده و با استقبال روس زبانان به خصوص مسلمانان واقع شده و در صفحات اجتماعی روس زبانان در حال بازنشر و توجه می باشد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =