خانه ملت نوشت:

عضو هیئت رئیسه کمیته حمل و نقل مجلس با تاکید بر اینکه سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی دلیل اصلی سقوط هواپیمای آنتونوف 140 بوده است،گفت: با گذشت مدت زمان طولانی تا کنون گزارش شفاف و روشنی در مورد سقوط آنتونوف دریافت نکرده ایم و مجلس همچنان این موضوع را پیگیری می کند.

مهرداد لاهوتی با انتقاد ازاینکه علی رغم گذشت مدت زمان طولانی از سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140،گفت: تا کنون هیچ گزارش شفاف و روشنی در مورد دلایل سقوط آنتونوف 140 دریافت نکرده ایم و سازمان هواپیمایی در این رابطه قصور می کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش مربوط به سقوط آنتونوف با سایر موارد مشابه آن متفاوت است،چرا که هر هواپیمایی که سقوط می کند یا نقص فنی داشته و یا اینکه به علت خطای انسانی بوده ، اما در مورد حادثه آنتونوف موضوع خارج از این دو بحث است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در مورد سقوط آنتونوف 140 سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی دلیل اصلی وقوع این حادثه بوده است اما تا کنون در این مورد هیچ گزارش شفاف و روشنی هنوز دریافت نکرده ایم.

او ادامه داد: با وجود اینکه کارشناسان بارها اعلام کرده بودند احتمال سقوط آنتونوفها وجود دارد، سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی و صدور مجوز پرواز این نوع هواپیما باعث بروز این حادثه شد.

لاهوتی گفت: سحله انگاری و عدم توجه مدیر و رئیس سازمان هواپیمایی به نظرات کارشناسان سازمان هواپیما دلیل اصلی سانحه هواپیمای آنتونوفو مرگ دلخراش عده ای از هموطنان بوده و این موضوعی نیست که به دست فراموشی سپرده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس تا روشن شدن دلایل اصلی حادثه آنتونوف 140 همچنانا پیگیر خواهد بود و منتظر دریافت گزارش از سوی مسئولان مربوطه است.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    28 0
    آقا بگوييد ايران 140. حالا كه سقوط كرده اسمش شد آنتونوف؟