همایش "ایست! آب نیست" در راستای پرسش مهر 15 امروز در تالار فرهنگ با حضور وزاری آموزش و پرورش، نیرو و رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در همایش همایش "ایست! آب نیست" به موضوع کم آبی در کشور و نقش آموزش و پرروش برای فرهنگ سازی در این زمینه تاکید شد. علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش گفت: من پیشنهاد می کنم یک کمیته دائمی برای این مشکل تشکیل شود چون کم آبی و فرهنگ سازی برای مصرف آن مربوط به یک سال نیست. امیدواریم وزارت نیرو محتواهای لازم در مصرف بهینه آب را در اختیار ما قرار دهد تا ما از طریق شبکه وسیع آموزش و پرورش این محتوا و پیام را به خانواده و جامعه منتقل کنیم.

همچنین حمید چیت چیان وزیر نیرو هم گفت: تا شهریور سال بعد 20 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال های قبل در کشور داریم. امیدواریم با کمک مردم و برنامه ریزی های جدی که برای مدیریت آب و برنامه های جدی که برای مدیریت آب هم در بخش کشاورزی و هم در بخش آب شرب صورت گرفته بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. اگر مصرف بهینه آب از دوران کودکی آموخته شود، این گونه در ذهن کودکان ملکه می شود و تا پایان عمر رفتار بر حسب آن شکل می گیرد.

عکس: خبرگزاری پانا


46232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    24 0
    ایست. مسئول محیط زیست بی کفایت است.