ایسنا نوشت:

پادشاه اردن در سخنانی خاطرنشان کرد که این کشور به مبارزه با گروه‌های تروریستی و اندیشه افراطی آنها ادامه خواهد داد.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، "عبدالله دوم"، پادشاه اردن با "ترکی بن حلال،" امیر سعودی و هیات همراهش دیدار کرد که از شیوخ قبایل و عشایر عربستانی بودند که برای تسلیت گفتن برای کشته شدن "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی اسیر در بند داعش به اردن سفر کردند.

پادشاه اردن در این دیدار اعلام کرد که امان به مبارزه با گروه‌های تروریستی و اندیشه‌های افراطی آنها ادامه می‌دهد. وی همچنین از اینکه عربستان در شرایط مختلف در کنار اردن می‌ایستد، قدردانی کرد.

همزمان، "ترکی بن حلال" نیز اقدامات شنیع و غیرانسانی گروه جنایتکار داعش را محکوم کرد. وی همچنین از شجاعت نیروهای مسلح اردنی قدردانی کرد و گفت: اردن با رهبری عبدالله دوم و مواضع وی کشوری بزرگ باقی می‌ماند.

از سوی دیگر ارتش اردن در بیانیه‌ای تاکید کرد که تصمیم دارد جزئیات حملات هوایی و عملیاتی را که در آن پایگاه‌های گروه تروریستی داعش را در عراق و سوریه در سه روز گذشته هدف قرار داد، اعلام کند. پیشتر یک منبع امنیتی اردنی تصریح کرده بود که جنگنده‌های اردن ظرف سه روز گذشته در 60 حمله مواضع داعش را به ویژه در سوریه هدف قرار دادند.

در همین حال، "حسین هزاع المجالی"، وزیر کشور اردن در گفت‌وگویی عنوان داشت که این حملات تا پایان دادن به کار تروریست‌های تکفیری ادامه خواهد داشت.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =