مهر نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکتیک مذاکرات برای دستیابی به مطالبات ملت ایران طی یک توافق یا دو توافق، برعهده وزارت خارجه است.

سید حسین نقوی حسینی در واکنش به احتمال توافق سیاسی ایران و ۱+۵ در حاشیه اجلاس مونیخ، گفت: جمهوری اسلامی مصمم است پرونده هسته ای را از طریق مذاکره به نتیجه برساند.

نماینده مردم ورامین گفت: اما معتقدیم مذاکرات دارای چارچوب مشخصی است و مطالبات ما در مورد خطوط قرمز، منافع ملی و لغو یکجای تحریم ها مشخص است. این مطالبات به هر شکلی حاصل شود، تایید کننده مذاکرات است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، تاکتیک مذاکرات را برعهده تیم مذاکره کننده خواند و گفت: اینکه مذاکرات در دو مرحله سیاسی و فنی به نتیجه برسد مهم نیست؛ بلکه مهم این است که مطالبات ملت ایران در مذاکرات مورد توجه قرار گرفته و تحقق یابد.

پس از تمدید توافق ژنو، طرف های غربی اعلام کردند که تا ماه مارس زمان دست یابی به توافق سیاسی با ایران است و توافق بر سر جزئیات و موارد فنی پس از آن حاصل می شود. در روزهای اخیر برخی رسانه هامدعی شدند احتمال دارد که در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ، توافق سیاسی ایران و ۱+۵ صورت گیرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =