سرمربی استقلال با انتقاد از رفتار جاسم کرار گفت که یک بازیکن باید به احساسات 30 میلیون هوادار تیمش توجه کند تا آن‌ها آسیب نبینند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: استقلال دو هفته است که روند خوبی پیدا کرده و با بازی‌های منطقی، روند رو به رشدی را به دست آورده‌ایم. در حال حاضر هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و می‌دانیم پیکان از مربی و کادر فنی بسیار خوبی بهره‌مند است. از سوی دیگر طبیعتا هر تیمی برابر استقلال انگیزه خاصی دارد اما ما استقلال هستیم و برای ارتقای جایگاه‌مان در جدول مترصد انجام یک بازی خوب و کسب سه امتیاز هستیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار عنوان کرد: مگویان هنوز به شرایط بازی نرسیده اما کرار را هم نداریم. من واقعا از کرار دلخورم. دو، سه روز قبل از این دیدار به او گفته بودم که خودت را کنترل کن اما او در بازی با سایپا اخراج شد و ما 10 دقیقه پرفشار را پشت سر گذاشتیم. استقلال متعلق به 30 میلیون آدم است و آدم باید به احساسات آن‌ها توجه کند و نباید باعث شود که تیم آسیب ببیند. این بار چندم کرار است که این اتفاق رخ می‌دهد. کرار بهتر است رفتار ما را با خودش نسبت به رفتارهایی که در سال‌های گذشته با او شده مقایسه کند و خودش را تغییر دهد. امروز کمیته انضباطی درباره او جلسه‌ای دارد و قطعا با او برخورد می‌شود. کل مجموعه استقلال از او دلخور است.
او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است خیلی راحت از مشکل کرار در کمیته انضباطی گذشت کنند بیان کرد: نه، این گونه نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که عده‌ای اعتقاد دارند بهاء دادن زیاد به برخی بازیکنان باعث این بی‌نظمی‌ها شده اظهار کرد: ما سعی کردیم این مسئله را آسیب شناسی کنیم و در اصلاح امر کوشا باشیم. این مسئله در مورد کرار کاملا صادق است و ما تلاش کردیم او را اصلاح کنیم. با این حال یک نظر شخصی هم دارم و فکر می‌کنم که آقای فغانی می‌توانست کارت زرد دوم را به این سرعت به او نشان ندهد و کمی کار را مدیریت کند. البته فغانی با وجود خستگی خیلی خوب قضاوت کرد و بهتر است در این زمینه کارشناسان نظر دهند. ایشان افتخار ما در جام ملت‌ها بود و من بابت رفتار کرار عذرخواهی می‌کنم.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره جذب بهنام برزای از سوی تیمش عنوان کرد: ما چند هفته بود دنبال این بازیکن بودیم. ما به دنبال جوان کردن استقلال هستیم و بهترین کسی که می‌تواند به ما کمک کند، بازیکنانی هستند که در تیم ملی امید یا امیدهای استقلال بازی می‌کنند. بازیکنانی مثل کریمی، نورافکن، سلیمانی و دیگران که در آینده از بزرگان فوتبال ما می‌شوند. ما در تلاشیم برای استقلال تیم پشتوانه بسازیم. کاری که برای تیم ملی هم انجام دادیم اما کسی آن را ندید. من در کرمان، اهواز، اصفهان و تبریز هم این کار را کردم و در تیم ملی هم تیم "ب" را درست کردم. الان هم برای لیگ آینده برای استقلال پشتوانه می‌سازیم و از سوی دیگر برزای بازیکن چند پسته است که خودش هم علاقه‌مند بود به استقلال بیاید. او چند پیشنهاد دیگر هم داشت و من از جذب او خوشحالم.
سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند جوان شدن تیم ملی در جام ملت‌ها اجباری و تحمیلی بوده است و اگر منتظری مصدوم نمی‌شد کسی مثل پورعلی‌گنجی برای تیم ملی بازی نمی‌کرد، گفت: گفته‌اند در چارچوب بازی صحبت کنیم اما یک نکته را باید بگویم و آن اینکه مگر ما در جام‌های قبلی جوان‌گرایی در تیم ملی نداشته‌ایم. امثال مهدوی کیا، میناوند، خداداد و دیگران در زمان مایلی کهن به تیم آمدند. مگر می‌شود یک بازیکن به پرچم کشورش تعصب نداشته باشد. یا مثلا می‌گویند در تیم ملی نظم ایجاد شده. در زمان خود من مگر بی‌نظمی وجود داشته است. یک بی‌نظمی در زمان من بگویید که در جام ملت‌ها بوده باشد. یا زمان من مگر بازیکن‌سالاری بوده است؟ من می‌گویم باید عادلانه به مربیان ایرانی و خارجی نگاه کرد. چه قطبی باشد، چه دایی، چه برانکو و چه قلعه‌نویی. همه برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند. خود من بارها از کی‌روش تشکر کرده‌ام. مثلا همین آمادگی روحی روانی بازیکنان من در تیم ملی. مشکل ما در نیم فصل اول با ملی‌پوشان این بود که به لحاظ ذهنی آماده نبودند اما الان خودشان متوجه برخی مسائل شده‌اند و مثل یک سرباز به استقلال خدمت می‌کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =