ایرنا نوشت:

رمضان قادراف رییس جمهوری چچن گفت: گروه تروریستی داعش زاییده آمریکا و دیگر کشورهای غربی است که علیه دین اسلام جنگ پنهانی راه انداخته اند.

به گزارش ایرنا، قادراف روز پنجشنبه در یک شبکه اجتماعی نوشت: آمریکا و غرب گروه تروریستی داعش را برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی ایجاد کرده اند.

وی همچنین وهابیون را متهم کرد که در مسیر خدمت به شیطان حرکت می کنند.

رییس جمهوری چچن خاطرنشان کرد: این افراد از دین اسلام فقط آنچه را که می خواهند برمی گزینند. اما اسلام دین خداست و نباید آن را به چند بخش تقسیم کرد.

وی ادامه داد: گزارش ها حاکی است که گروه تروریستی داعش نیز هدف ضربه زدن به اسلام از درون آن را دنبال می کند و با اقدامات وحشیانه خود می خواهد جهان از دین اسلام روی برگردانند.

قادراف گفت: وحشیگری های داعش، اعدام ها، سر بریدن انسانها و زنده سوزاندن افراد در آتش ادامه جنایاتی است که قاتلان اصحاب و نوادگان پیامبر گرامی اسلام (ص) در صدر اسلام مرتکب شدند.

وی ادامه داد: هیچ شکی نیست که داعش در راستای طرح اسلام ستیزی آمریکا و برای جنگ با دین اسلام به وجود آمده است.

رییس جمهوری چچن هفته گذشته هم سازمان های اطلاعاتی کشورهای غربی را به تلاش برای جذب جوانان روسیه به گروه های تروریستی از جمله گروه تروریستی و تکفیری داعش متهم کرد.

وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که در دیدار با کارکنان اداره بازرسی دفتر ریاست جمهوری و دولت چچن، مساله جذب جوانان روسیه به گروه های تروریستی را با آنها مورد بحث قرار داد.

در این دیدار که گروهی از بلاگرها از مناطق مختلف جمهوری چچن هم حضور داشتند، قادراف خاطرنشان کرد که در شبکه های اجتماعی عوامل سازمان های اطلاعاتی غربی با حساب های جعلی برای جذب جوانان روسیه به گروه داعش و گروه های تروریستی دیگر تلاش می کنند.

رییس جمهوری چچن به افشای فعالیت های پشت پرده عوامل اطلاعاتی غربی به ویژه آمریکا در قالب گروه داعش پرداخته و اعلام کرد که ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش مامور سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) است و برای واشنگتن کار می کند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =