ایسنا نوشت:

رییس دفتر رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مکمل دیپلماسی فعال سیاسی در دنیا باید دیپلماسی اقتصادی توسط بخش خصوصی باشد، گفت: امیدوارم دستاوردهای همایش توسعه و سرمایه‌گذاران استان اصفهان منجر به حضور پرشور و فعال بخش خصوصی در این استان شود.

محمد نهاوندیان در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان اصفهان با قدردانی از حضور پرشور مردم اصفهان برای استقبال از رییس‌جمهور گفت: حضور و مشارکت بیش از پیش مردم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضروری است.

رییس دفتر رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه اجرای کامل قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از مهم‌ترین تصمیمات دولت تدبیر و امید است، گفت: شورای گفت‌وگو در استان که با همت دولت یازدهم فعال‌تر شده، محلی برای تبادل‌نظر فعالان اقتصادی است تا مجموعه این نظرات در همه تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم، پیشبرد برنامه پیشرفت کشور با حضور فعال مردم است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند که از حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، حمایت کند.

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به برگزاری اجلاس سالیانه داووس، گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاران خارجی علاقه بسیار زیادی برای فعالیت در کشور دارند که بخش خصوصی باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران را به فعالان اقتصادی خارجی معرفی کند تا شاهد یک جهش در بخش سرمایه‌گذاری و ارتقاء جایگاه اقتصادی کشورمان در صحنه بین‌المللی باشیم که این امر منجر به ایجاد فرصت‌های عظیم شغلی برای خیل عظیم جوانان ایرانی خواهد شد.

نهاوندیان در ابتدای سخنان خود هدف از برگزاری جلسات توسعه و سرمایه‌گذاران استان‌ها را نقش‌آفرینی بیشتر فعالان و کارآفرینان اقتصادی در کشور دانست و گفت: این دولت به یقین می‌داند که راه توسعه همه‌جانبه کشور جز با یک مشارکت مردمی حاصل نخواهد شد.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =