وزیر کار گفت: وزیر خارجه آمریکا به قدم زدن با وزیر خارجه ایران افتخار می‌کند. یک انقلابی باید تلاش کند در حرف و عمل کارآمدی نظام را نشان دهد. با وجود فشار و تحریم، کشورهای اسلامی عمق استراتژیک ایران اسلامی هستند.

به گزارش نسیم،علی ربیعی در مراسم سی و ششمین جشن بزرگ انقلاب که به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد حضرت زین العابدین برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه تحولات منطقه و بیداری اسلامی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: البته متأسفانه نسبت به انقلاب اسلامی جفاهای زیادی شده است؛ مهندسان فکرها در طول بیش از سی سال علیه انقلاب فیلم ساخته‌اند، کتاب نوشته‌اند و تنها این موضوع را هدف قرار داده‌اند که بگویند انقلاب اسلامی ناکارآمد است، چیزی جز دیکتاتوری نیست و دستاوردی نخواهد داشت.

ربیعی با تأکید بر این‌که دشمنان در جهت نشان دادن ناکارآمدی انقلاب تلاش می‌کنند، گفت: متأسفانه ‌عده‌ای نیز مدام با برخی از حرکت‌ها قیچی‌گونه خود برای اثبات و نفی یک طایفه، مهندسی پروژه‌ای دشمنان را ادامه دادند در حالی که یک انقلابی باید تلاش کند در حرف و عمل کارآمدی نظام را نشان دهد؛ دولت تدبیر و امید نیز به دنبال همین موضوع است؛ ایجاد نشاط و امید در جامعه در حقیقت یک حرکت انقلابی است.

او ادامه داد: افرادی که می‌خواهند به انقلاب خدمت کنند، باید این کانون را به همراه عنصر نشان دادن کارآمدی نظام، توسعه معنوی و پیشرفت در محور عدالت را در نظر بگیرند؛ باید چهره کارآمدی اسلام و انقلاب را نشان داد، چهره‌ای که مشکلات مردم را حل می‌کند و سبب توسعه معنویت و پیشرفت با محور عدالت می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مورد خطاب قرار می‌دهند که شما جوانان نیز می‌توانید زیر این چتر باشید؛ من کارگر کارخانه بودم و اکنون وزیرم؛ این همان چیزی است که ما از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می‌کنیم و آنچه امروز می‌تواند جامعه ما را به سمت خوشبختی ببرد طی همین مسیر با سلامت است، نباید اجازه دهیم که کارآمدی نظام زیر سؤال برود؛ به قدری باید کانون محبتی انقلاب را گسترش دهیم که ضمن پاسخگویی به مسائل و کسب رضایت، بتوانیم جمعیت بیشتری را زیر پرچم خود قرار دهیم.

ربیعی با بیان این‌که امروز علی‌رغم فشار و تحریم، کشورهای اسلامی عمق استراتژیک ایران اسلامی هستند، گفت: هنر ما نباید این باشد که منفورترین و کودک‌کش ترین رژیم همانند رژیم صهیونیستی عزیز شود، بلکه هنر عزیز شدن مستضعفان است و یکی از بحث‌های سیاست خارجه دولت تدبیر و امید نیز همین موضوع است؛ دولت می‌خواهد نشان دهد در عقبه استراتژیکی ایران اسلامی افرادی هستند که برای دنیا صلح می‌خواهند، ولی در برابر ظالم نیز می‌ایستند، زبان حق دارند، ولی مقابل ظلم می‌ایستند تا یک رژیم ظالم و کودک‌کش منفور شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت کشور در دوران رژیم پهلوی گفت: امروز که وزیر خارجه آمریکا ادعا می‌کند دنیا زیر پای او است افتخار می‌کند با وزیر خارجه ما هم قدم شود؛ برنامه دولت افزایش عزت ایران در جهان تحت نظر رهبر انقلاب است و امیدواریم با حفظ خط و مشی ایشان بتوانیم با کارآمدی خوب این موضوع را جلو ببریم و تلاش دولت یازدهم این است که با تکیه بر ستون خیمه انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب حرکت کند؛ معیار و ملاک حرکت ما ایشان هستند.

ربیعی با بیان این‌که در دولت اعتدال تفکرات مختلفی حضور دارند، گفت: تفکر دولت نشان دادن کارآمدی انقلاب و موفقیت تحت نظر رهبری است؛ ما می‌توانیم موفق شویم و حق نداریم که موفق نشویم و به عقیده بنده هر نوع جریانی که بخواهد نشان دهد اسلام ناکارآمد است هیچ کمکی به انقلاب نمی‌کند؛ باید چهره کارآمدی اسلام و انقلاب را نشان داد.

او با اشاره به این که در دولت یازدهم فقر آموزش، فقر غذا، فقرمسکن و فقر امنیت از آینده با تامین اجتماعی از بین رفته‌اند، گفت: در حالی هشت میلیون دفترچه سلامت را داده‌ایم که این طرح در آمریکا و کشورهایی چون سنگاپور شکست خورده بود و کارشناسان برخی کشورها ما را تحسین می‌کنند و در حال حاضر بودجه امسال با نفت 40 دلاری بسته شده است و دولت کار را با رکود 56 درصد منفی اقتصادی تحویل گرفت اما در حال حاضر از حالت منفی خارج شده‌ایم و سه درصد هم رشد مثبت داشته‌ایم.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398784

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    14 3
    ای کاش ذره ای از دیدگاه آقای ربیعی رو دوستان تندرو در کشور داشتن.