وزیر اطلاعات گفت: دولت با وجود قرار گرفتن در شرایط سخت مالی با تدبیر کشور را اداره می کند.

به گزارش ایرناحجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه هم اکنون شرایط مالی خوبی بر دولت و کشور حاکم نیست، گفت: آباد شدن یک کشور به همت مردم آن امکان پذیر است و دولت تنها یک نهاد هماهنگ کننده است.

او گفت: قبل از پیروزی انقلاب، بیشتر روستاهای کشور از داشتن خدمات عمومی مانند برق، آب و تلفن بی بهره بود.

به گفته وی امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا حتی دور افتاده ترین روستاها نیز از این خدمات بهره مند شده اند.

علوی گفت: مسوولان نظام اسلامی باید با همت فراوان در خدمت به مردم بکوشند و از کار مردم گره گشایی کنند.

یونسی گفت: اگر هر کس در مسوولیت خود تعهد داشته باشد، می توان بسیاری از مسائل و مشکلات را با کمترین هزینه حل کرد.

او با بیان اینکه مسوولیت یک امانت است، گفت: بدترین اشتباه برای یک مسوول این است که به جایگاه خود به عنوان موقعیتی برای بهره برداری شخصی نگاه کند.

وزیر اطلاعات گفت: مسوولان و مردم باید به یکدیگر عشق بورزند و همه به جای اینکه باری بر دوش یکدیگر باشند، در شرایط سخت به یکدیگر خدمت کنند.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در شرایطی که کشور دچار مشکل است، همه مردم باید یار و همراه دولتمردان باشند.

عباسعلی منصوری گفت: در یک سال گذشته خدمات خوبی از سوی دولت در این منطقه صورت گرفته که آغاز به کار عملیات عمرانی ساخت جاده امام رضا(ع) و نظر مثبت وزرا در خصوص اختصاص نماینده مستقل به شهرستان آران و بیدگل از جمله این خدمات است.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این آیین گفت: نداشتن کرسی مستقل در مجلس شورای اسلامی، قرار گرفتن در موقعیت بن بست جغرافیایی، نداشتن راههای ارتباطی مناسب، وضعیت نامناسب زیرساخت های بهداشت و درمان، تک محصولی بودن صنعت، کاهش ذخایر آب و افت سطح سفره های زیر زمینی از عمده مشکلات این شهرستان است.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: فقر زیرساخت های فرهنگی، هنری و ورزشی، کمبود زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه گردشگری، بالا بودن تعرفه برق، عدم استقلال برخی ادارات شهرستان و نبود دانشگاه های تخصصی «قرآن و حدیث» و «منابع طبیعی» از دیگر مشکلات شهرستان آران و بیدگل است.

همچنین با حضور وزیر اطلاعات دو طرح عمرانی شامل «استخرهای دو قلوی صدف» و «درمانگاه خیرساز پامیلی» در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهرستان آران و بیدگل با حدود یکصد هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه اصفهان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین سفر استانی خود به همراه کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه وارد استان اصفهان شده است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =