ایرنا نوشت:

وزیر اطلاعات گفت: دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است و از کسانی که مسیرهای نادرست می روند می خواهیم دعواهای جناحی را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند تا کشور را به عزت بیشتر برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه در مسجد صفاری کاشان گفت: دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست و شب و روز برای امید دادن به ملت تلاش و کار می کند.

او گفت: در چند سال اخیر ادب صدمه دید و دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا ادب به جامعه برگردد؛ خصوصیت دولت تدبیر و امید این است که انقلاب را متعلق به همه دانسته و بحث چپ و راست را مثل تیم های ورزشی می داند.

او این نوع نگاه را تفاوت دولت یازدهم با دولت های گذشته برشمرد و گفت: بحث های سیاسی و گلاویزهای 17 سال گذشته هیچ چیز عاید این ملت نکرد و این فضاها امتحان و تجربه ای برای همه بود.

او با بیان این که دولت تدبیر و امید می خواهد زیر چتر رهبری وحدت به جامعه برگردد، گفت: امروز سایه رهبری بر تمام کشور و جریان ها و سلایق سیاسی گسترده است و هنر این است که سربازان زیر چتر ولایت را بیشتر کنیم.

او گفت: اگر در این شرایط تحریم و کاهش قیمت نفت دولت بتواند مملکت را سرپانگهدارد هنر کرده و دولت تدبیر و امید در حال تلاش در این مسیر است.

وزیر اطلاعات حمایت از سرمایه گذار را الزامی و متفاوت از حمایت از سرمایه دار دانست و گفت: مردم باید در جامعه احساس امنیت کنند و وزارت اطلاعات امروز رسالت خود می داند فضای فعالیت اقتصادی و جامعه را از امنیت علمی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار کند.

وزیر اطلاعات گفت: امروز تمام دشمنان انقلاب دست به دست هم داده اند، یک عده با تحریم و یک عده با کاهش قیمت نفت و هدف قرار دادن در آمد کشور می خواهند به انقلاب ضربه زنند اما این ملت نشان داده اند هرچه شرایط سخت تر شده اراده آنها نیز مصمم تر گشته است.

علوی با بیان این که دولت تدبیر و امید تمام توانش را بکار گرفته تا قطار انقلاب به حرکت خود ادامه دهد، گفت: در چنین شرایط سختی با همت مردم و تدبیر دولت، توانمندی علمی فرزندان انقلاب با پرتاب ماهواره «فجر» به رخ دشمنان کشیده می شود.

او با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور گفت: در این شرایط و تنگناها هر چه دعواهای سیاسی کمرنگ تر و وحدت بیشتر شود دشمن مایوس تر می شود.

وزیر اطلاعات در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان به عنوان نماینده دولت روز چهارشنبه میهمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

رییس جمهوری به همراه 12 وزیر کابینه خود در سیزدهمین سفر استانی امروز و فردا در اصفهان بسر می برد.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =