ایسنا نوشت:

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، پیش‌بینی‌های وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

احد وظیفه گفت: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار بوده و در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که افزایش دما در سواحل شمالی کشور قابل توجه بوده و در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل با وزش باد جنوبی نسبتأ شدید همراه خواهد بود.

او ادامه داد: از بعد از ظهر روز چهارشنبه با نفوذ جریان های شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور، ابتدا درشمال غرب و برخی مناطق غرب و بتدریج طی روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و دامنه مرکزی البرز و تا اواخر وقت این روز در شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شودکه این موج روز جمعه در برخی مناطق شمال شرق کشور فعال بوده وبتدریج از کشور خارج می شود.

او با بیان این که دریای خزر از چهارشنبه شب و طی روز پنجشنبه مواج خواهد بود، گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری در جنوب شرق کشور افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر وزش باد، رگبار باران، در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی می شود که این وضعیت روز پنج شنبه در این منطقه تشدید شده و به شرق کشور نیز کشیده خواهدشد.

مدیرکل پبش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه ابری در ارتفاعات بارش باران و برف در بعدازظهر کاهش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 4 و 13درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز جمعه نیز آسمان پایتخت به صاف خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز 6و 13درجه خواهد بود.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =