خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از برخی دست‌بردها به بیت المال گفت: مردم حوزه انتخابیه من با چشمانی منتظر در انتظار توسعه و پیشرفت خود است.

جواد هروی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 15 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک ایام دهه فجر، از اقدام ارزشمند جوانان دانشمند و غیرتمند کشور در خصوص پرتاب ماهواره فجر تشکر کرد و گفت: قائنات و زیرکوه هنوز دارای غبار محرومیت است ولی همواره در همراهی با نظام و رهبری، کمر همت بسته و با چشمانی منتظر در انتظار توسعه و پیشرفت خود است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: آب به عنوان ضروری ترین مایه حیات در حوزه انتخابیه من در حکم کیمیا است و بسیاری از شهرها و روستاهای این حوزه و حتی عشایر منطقه چشم به راه اعتبارات مرتبط با آب شرب هستند؛ آب خوردن قحط است چه برسد به استحمام.

او ادامه داد: در حالی که در این نقطه از کشور، فقدان آب شرب، گازرسانی، راه اصلی و روستایی، بهداشت و درمان کاملا هویدا است، عده‌ای راهزنانه مبادرت به اختلاس میلیاردها تومان از خزانه ملت می کنند و مفسده خواری؛ این کار از عدالت به دور است که مردمی سختکوش، کم توقع و ولایتمدار برای تامین نیازهای اولیه خویش دست و پنجه نرم می کنند ولی نظام برنامه ای سنجیده برای رفع محرومیت از آنان ندارد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =