روحانی وارد اصفهان شد/اظهارات رئیس جمهور در بدو ورود به اصفهان

رییس جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور و همزمان با ایام‌الله دهه فجر صبح چهار‌شنبه با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اصفهان، استاندار و دیگر مقامات ارشد محلی این استان وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران رییس‌ جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.
همچنین در این مراسم، فرزند شهیدی به نمایندگی از خانواده شهدا ضمن اهداء گل به رییس‌ جمهوری خیر مقدم گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع بزرگ مردم این استان در میدان امام خمینی(ره) سخنرانی کند.
رییس‌ جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان اصفهان قرار است با روحانیون، جامعه ایثارگران، برگزیدگان و سرمایه‌گذاران این استان دیدار کند.
روحانی را در این سفر دو روزه دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری، معاون رییس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون رییس‌ جمهوری در امور مجلس، مشاور فرهنگی، مشاور رسانه رییس‌ جمهوری و شماری از وزرای کابینه همراهی می‌کنند.رییس‌جمهور با بیان اینکه‌ اصفهان پایتخت مواصلاتی کشور است، گفت: این استان قطب کشاورزی، صنعت، فناوری‌های نوین و مرکز علمی و فرهنگی کشور می‌باشد و باید از استعدادهای فراوانی که در این استان وجود دارد، به خوبی بهره‌ گرفت.

رئيس جمهور در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: استان اصفهان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بسیار تأثیرگذار بود و امروز نیز در توسعه کشور، نقش مهم و اساسی دارد.

روحانی با اشاره به جلسات متعدد هیأت دولت در تهران به منظور تصویب طرح‌های توسعه‌ای برای استان اصفهان، اظهارداشت: دولت در این سفر همه پتانسیل‌ها برای پیشرفت اصفهان را بررسی می‌کند که در پایان این سفر این برنامه‌ها را برای مردم خوب و دلاور استان اعلام خواهیم کرد، تا با پاسخگویی به مطالبات این عزیزان بتوانیم دین خود را به این مردم ادا کنیم.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    41 7
    زاینده رود باید زنده شود.
  • امیر A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    1 0
    زاینده رود من کو؟