امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران امروز بعد از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: سایپا تیم قدرتمندی است و قطعاً بازی سختی مقابل آنها داریم.

به گزارش خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت:تیم سایپا تیم قدرتمند و باکلاسی است و مربی با دانشی دارد اما روحیه بازیکنان ما بعد از بازی با سپاهان خوب است وفردا برای برد به کرج می رویم. فخرالدینی بخاطر محرومیت و مگویان بخاطر مصدومیت ما را همراهی نخواهند کرد.
وی همچنین درباره شادی پس از گل عنایتی در بازی با سپاهان گفت:قبل از بازی با بچه ها هماهنگ کرده بودیم و این حرکت تمام بچه های ایران و مسلمان است و خوشحالیم که رضا از مجموعه استقلال این عمل را انجام داد.
سرمربی استقلال نیز در ادامه گفت: بعد از بازی با برق شیراز که قهرمان شدیم نماز شکر به جا آوردم ولی در محفلی گفتند چرا این کار را انجام دادید؟ من هم گفتم این کار ما نمادین بود و توضیح دادم که جامعه ما یک جامعه جوان است و الگوپذیر.100 هزار نفر جمعیت آمد و به دوستان گفتم این جوان‌ها از حرکات ما الگو می‌گیرند ما نماز خواندیم تا اوج بندگی به خدا را نشان دهیم و با هر تیمی که قهرمان شوم این کار را انجام خواهم داد.
و ی در پایان گفت: در جلسه آنالیز که بودیم گفته شد رضا عنایتی بالای یازده کیلومتر دویده که فکر می‌کنم نشأت گرفته از همان موضوع باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =