نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در برگزاری جشن های مردمی بسیار ارزشمند است و با هیچ کلمه ای قابل وصف نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل رابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، پس از بازدید تعدادی از پایگاه های امدادی، در میان مسئولان وامدادگران جمعیت هلال احمر استان تهران حضور پیدا کرد و گفت: خدماتی که در جشن بزرگ انقلاب به مردم ارائه می دهید، نشان دهنده حضور همیشگی و با شکوه شما در کنار ملت است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی لحظه ای خود را از مردم جدا احساس نمی کند، گفت: خدماتی که توسط این نهاد مردمی در سراسر کشور ارائه می شود، از فضیلت خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه با اشاره به جشن با شکوه انقلاب، گفت: برگزاری جشن اینچنینی تنها در کشور ما مشاهده می شود و در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

وی گفت: چرا که در کشورهای دیگر جشن های ملی با تشریفات خاصی برگزار می شود، اما در کشورایران جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضوراقشارمختلف مردم و اینچنین با شکوه صورت می پذیرد.

مردم با دل و جرات به میدان وارد شده اند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، افزود: در طول سال های گذشته جشن بزرگ انقلاب در هر شرایطی حتی در میان آتش و خمپاره دشمن در جنگ تحمیلی، برگزار شده و نشان از آن دارد که مردم با دل و جرات به میدان وارد شده اند.

وی گفت: این حضور تا حدی با شکوه بوده که دولت های غربی را وادار کرده با کم جلوه دادن حضور مردم، تصویر واقعی از این همبستگی به نمایش نگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مذاکرات اخیر کاری کرد که منطق ایرانیان به گوش جهانیان برسد و نشان دهد ایران از قدرت دیپلماسی خوبی نیز در میان کشورهای جهان برخوردار است. ما در هر مرحله نشان داده ایم که با هرگونه عمل تروریستی مخالفیم و تنها در راه خدمت به بشریت و انسان ها گام برمی داریم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: آزادی رکن نخست شعار ملت است و این نشان می دهد که مردم ایران نه تنها جنگ طلب نیستند بلکه پیام کلی آنها در صلح ودوستی ملت ها خلاصه می شود.

وی گفت: در واقع این همان منطقی است که هر ساله در یوم الله ۲۲ بهمن بروزپیدا می کند و با وجود بایکوت خبری دشمن، به گوش جهانیان می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه با تقدیر از عملکرد مناسب مسئولان جمعیت هلال احمر استان تهران در این جشن مردمی، گفت: من به عنوان یکی از خدمتگزاران جمعیت از حضور در جمع صمیمانه شما بسیار خرسندم و احساس شادمانی می کنم. درواقع امروز به عنوان یکی از اعضای جمعیت هلال احمر در دریای جمعیت مردم حضور پیدا کرده ام و این موضوع برای من باعث افتخار است.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =