سبحانی نیا: افراطیون دیگر جایگاهی ندارند/ شجاعی:رقیب اصولگرایان در انتخابات مجلس خود اصولگرایانند

حسین سُبحانی نیا معتقد است،وجود افراطیون در کشور بین پایگاه های مردمی نتوانسته اند رای آوری بالایی داشته باشند، بلکه تحرکشان تنها به خاطر عدم حذف و مطرح بودن نام خود در کشور است.

حسین سُبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین بر ضرورت ورود اصولگرایان معتدل در مجلس آینده تاکید کرد و افزود:با توجه به اینکه به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نزدیک هستیم تا کنون جبهه بندی مشخصی ارائه نشده است ولی در مجموع دو جریان مهم همواره در کشور به رقابت می پردازند.

وی گفت: یک جریانی اصولگرایان وجود دارد که طیف وسیعی را شامل می شود و مجموعه دیگر اصلاح طلبان می باشند . تنها این دو طیف اصلی در انتخابات آتی مجلس با هم به رقابت می پردازند و جبهه بندی و لیست ها حول محور این دو گروه انجام می شود .این دوجریان همواره در داخل خوشان نوعی واگرایی دارند و از آنها جریان های کوچک و مستقلی شکل گرفته است. اما با این حال این گروه های مستقل و کوچک که افراطیون را هم شامل می شود دیگر در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.

سبحانی نیا در ادامه افزود: مجموعا در کشور، ما شاهد جریانات پراکنده و مستقلی از طرف دو طیف اصولگرا و اصلاح طلبان هستیم که برای انتخابات باید به هم نزدیک شوند تا به مجموعه های واحدی برسند. به عقیده بنده ازآغاز تا کنون وجود افراطیون هم در کشور وهم در بین پایگاه های مردمی نتوانسته اند رای آوری بالایی داشته باشند. بلکه تحرکشان تنها به خاطر عدم حذف و مطرح بودن نام خود در کشور هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس بیان کرد: ما هیچ گاه نمی توانیم  لقب افراطیون را به اصولگرایان نسبت دهیم بلکه افراطیون شامل طیف اصلاح طلبان هم می شوند این دو جریان زمانی که نگاهشان اعتدالی باشد برای مجلس آینده می توانند مفید واقع شوند.

وی در پایان به عدم ارائه لیست واحد برای این دوجریان در انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و گفت:برای دادن لیست واحد از این جریان هنوز فرصت کافی وجود دارد ، در حال حاضر تلاش هایی هم برای این امور انجام می گیرد .حساس ترین مرحله در انتخابات ارائه لیست واحد از جناح ها می باشد که  قطعا باعث بروز اختلافات شدید در بین نمایندگان خواهد شد.

 شجاعی کياسري : رقیب اصلی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس خود اصولگرایانند

رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در بیان فضای انتخابات آتی مجلس و رقیبان اصلی اصولگریان، گفت: به عقیده من آسیب هایی که  همواره اصولگرایان را در کشور تهدید می کند وجود برخی فرقه های اصولگراست.

وی افزود:  متاسفانه اصولگرایان در کشور به فرقه های متعددی تقسیم شده اند، اما اگر همه آنها بتوانند با هم انسجام داشته باشند و به وحدت برسند به طور قطع یقین دیگر هیچ رقیبی برای آنها وجود ندارد و بالاترین رای آوری را در بین مردم خواهند داشت. در نتیجه همه باید در یک طیف حرکت کنند ،آن هم جریان اصولگرای معتدل در غیر این صورت با شکست مواجه می شوند.

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =