حضور شاعر سرشناس و مطرح، در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با برخی حواشی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزارکنندگان جشنواره سی و سوم فیلم فجر برای میزبانی از حاضران در مراسم افتتاحیه برنامه‌هایی طراحی کرده بودند که یکی از آن‌ها انتفال هنرمندان مدعو با اتومبیل مخصوص جشنواره به برج میلاد بود.

تمامی هنرمندانی که در این دوره از جشنواره آثار خود را ارائه کرده‌اند و فیلمشان در بخش‌های مختلف پذیرفته شده به این ترتیب راهی برج میلاد شدند،‌ اما در این میان یک اشتباه برخی حواشی را به همراه داشت.

شمس لنگرودی که به اعتبار آثارش و گفته منتقدان ادبی جزو شاعران مطرح و تاثیرگذر معاصر است، امسال با بازی در فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها تجربه‌ای متفاوت را پشت سرگذاشت. او به همراه این کارگردان از مدعوان جشنواره بود، اما دیر رسیدن اتومبیل مخصوص جشنواره به آنان موجب شد، شمس ادبیات ایران و صناعی‌ها بعد از شروع مراسم افتتاحیه وارد سالن همایش‌های برج میلاد شوند.

این دو هنرمند براساس اعلام دفتر جشنواره از ساعت 15.30 دقیقه منتظر رسیدن اتومبیل بودند، اما ساعت از 18.15 دقیقه گذشته بود که اتومبیل به آنان رسید. زمان ورود آنان به برج میلاد تمامی عکاسان و خبرنگاران و مسئولان استقبال از هنرمندان در سالن بودند و بر این اساس، این دو هنرمند بدون استقبال مرسوم در جشنواره راهی تالار اصلی شدند.

به واسطه تاخیری که در ورود آنان به وجود آمده بود، صندلی مخصوص دست‌اندارکاران «احتمال باران اسیدی» از سوی افراد دیگری اشغال شده بود و گویا افرادی که به جای آنان نشسته بودند علاقه‌ای به ترک صندلی‌ها نداشتند. در این میان حاضر نبودن مسئولان هماهنگی جشنواره برای فراهم کردن محلی مناسب جهت نشستن میهمانان جشنواره، موجب شد شاعر برجسته معاصر که حضور او در محافل هنری با استقبال گسترده روبرو می‌شود، در میان اهالی سینما غریب بماند.

بالاخره بعد از تلاش کارگردان فیلم برای یافتن یکی از مسئولان برگزاری جشنواره، دو صندلی برای این دو هنرمند خالی می‌شود، اما تمامی انرژی از دست رفته و ناهماهنگی ایجاد شده و برخوردهای صورت گرفته موجب می‌شود، صناعی‌ها و شمس لنگرودی بعد از نیم ساعت مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را ترک کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 1
    عجب
  • نگار A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    5 0
    باز هم بی نظمی....