سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور جمعی از هنرمندان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان برگزاری در تالار همایش‌های برج میلاد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر شنبه یازدهم بهمن ماه جمعی از اهالی سینمای ایران و هنرمندان در کنار مدیران سینمایی و با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار همایش‌های برج میلاد گرد هم آمدند تا جشنواره فیلم فجر فعالیت خود را به آغاز کند.

مراسم که قرار بود ساعت 18.30 آغاز شود، بعد از ورود علی جنتی وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی به سالن، در ساعت 19.19 شروع شد.

نخستین بخش مراسم خواندن قطعه‌ای ادبی از سوی سیدمهدی شجاعی بود. پخش قطعه «محمد» با اجرای زنده‌یاد فرهاد از دیگر بخش‌های ابتدایی مراسم بود. 

ادامه دهنده برنامه سخنان کوتاه علیرضا رضاداد دبیر جشنواره و تبریک نوروز سینما از سوی او بود. همچنین در ادامه یادی از درگذشتگان سینما در یکسال اخیر شد. 

احسان کرمی مجری برنامه افتتاحیه جشنواره است.

ابوالحسن داودی، بیژن امکانیان، همایون ارشادی، محمود کلاری و ستاره اسکندری به همراه جمعی از هنرمندانی که در این دوره از جشنواره آثار خود را ارائه کرده‌اند، در مراسم حاضرند. علی ربیعی وزیر تعاون نیز از جمله حاضران در مراسم است.

در این مراسم برنامه تقدیر از محمدعلی کشاورز و حسین جعفریان نیز برگزار خواهد شد. بخش دیگر مراسم معرفی برگزیدگان بخش مواد تبلیغی است. مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حال برگزاری است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =