شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته ایران عقیده دارد وزارت ورزش احترامی برای مربیان تیم های ملی که در بازیهای آسیایی و المپیک افتخار آفرینی می کنند قائل نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز جمعه در مراسمی که با حضور رئیس جمهور برای تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی به عمل آمد هدایا و پاداشی به بازیکنان و مربیان رشته های مختلف داده شد که با انتقاد مربیان رشته های کشتی کاراته و تکواندو روبرو شد.در این مراسم به بازیکنان مدال آور حواله 150 سکه،سرمربیان 30 سکه و مربیان 20 سکه داده شد.
شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته ایران در گفت و گو با خبرآنلاین درباره پس فرستادن جوایز و پاداش های خود گفت: مربی گری شغل انبیاست و ما با علاقه خود وارد این حرفه شدیم اما وزارت ورزش هیچ نگاهی به ما ندارد. مخصوصا ما مربیان کاراته تکواندو و کشتی که مدال آورترین رشته های ورزشی در مسابقات بین المللی هستیم.
وی درباره مطالبات خود از فدراسیون کاراته و اینکه آیا پاداشی از فدراسیون دریافت کرده است افزود: ما از فدراسیون هیچ توقعی نداریم. همین که حقوق و دستمزد ما را بدهند راضی هستیم.گرچه فدراسیون مخارج خودش را دارد و خدارا شکر تا الان هم به قول هایی که دادند عمل کردند اما وزارت ورزش که متولی و پدر خانواده ورزش است باید از فرزندانش حمایت کند.
سال هاست که رشته هایی نظیر کاراته و تکواندو و کشتی جور سایر رشته ها را در میادین بین المللی کشیده اند و جزو مدال آورترین رشته ها هستند. اما قرار داد هایی که داریم به اندازه قرارداد یک روز بعضی رشته ها نیست ولی همه از ما توقع بهترین مدال ها را دارند.این نوع رفتار از متولیان ورزش ناپسند است که انگیزه کار کردن را از ما می گیرد.امیدواریم دیگر این نوع رفتار از مسئولین شاهد نباشیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    28 86
    فعلا هفتاد میلیارد تومان را بحساب کیروش واریز کنید.این پول اشک دیده ملت است اقای کیروشی پور
    • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
      19 3
      دوست عزیز فکر کن به کیروش نداده اند فکر کردی الان میدنش به من وشما یکی آماده است تا اختلاسش کند
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 9
    700لیتر بنزین 400تومانی مرا سوزاندند تا به شماها سکه بدهند ناشکری نکنید در زمان مربیگری هم حقوق گرفتید هم حالا دارید پاداش میگیرید
    • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
      0 3
      دوست عزیز به جای 700 لیتر 1400 لیتر بنزین 700 تومانی گرفتید که از نظر یارانه دقیقا به همون مقدار هست
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    21 2
    بابامن دیروز کامنت گذاشتم امروز هنوز نشان داده نشده است شاید به نفعتان نیست
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    14 11
    خب خزانه دولتو میزدن به اسمش