واحدمرکزی خبر نوشت:

جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت این کشور اظهارات اخیر میخاییل گورباچف را که آمریکا وارد جنگ سرد با روسیه شده است، قبول ندارد. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت با اظهارات میخاییل گورباچف رییس اتحاد جماهیر شوروی سابق مخالف است که گفته آمریکا وارد جنگ سردی دیگر با روسیه شده است و این امکان وجود دارد این جنگ سرد به درگیری نظامی کشیده شود.
این سخنگو تاکید کرد آمریکا همچنان به همکاری با روسیه در زمینه های مختلف از جمله ایران، سوریه و درگیری در اوکراین ادامه می دهد. و افزود ما درباره طیفی از مسایل حتی تنش در خاورمیانه گفتگو داریم و این روند ادامه خواهد داشت.
این سخنگو گفت نیت و قصد آمریکا پایان دادن به اقدامات غیرقانونی است که در حال حاضر در اوکراین در حال پیگیری است. وی گفت درست به همین دلیل است که در حال همکاری با طرف های اروپایی درباره اقدامات لازم برای حل و فصل این مسئله هستیم.
به گزارش اسپوتنیک از واشنگتن، میخاییل گورباچف روز پنجشنبه در اظهاراتی گفته بود آمریکا روسیه را وارد جنگ سردی جدید کرده است و در تلاش برای اجرا ایده پیروزی گرایی خود است. وی همچنین گفته است این جنگ سرد می تواند به جنگی گرم «درگیری نظامی» منجر شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =