واکنش معاون ظریف به عملیات حزب الله علیه ارتش اسراییل: از حق دفاع مشروع خود استفاده کردند

نسیم آنلاین نوشت:

امیرعبداللهیان گفت: حزب‌الله به استناد حق دفاع مشروع اقدام کرد. معاون وزیرخارجه در گفتگوی تلفنی با نماینده دبیر کل سازمان ملل در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به قنیطره سوریه و هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله آغاز کننده بود؛ متاسفانه سازمان ملل واکنشی به این تجاوز آشکار نشان نداد.

خانم "زگرید کاخ"، نماینده دبیر کل سازمان ملل در لبنان در تماس تلفنی با امیرعبدالهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات لبنان گفت و گو نمود.

کاخ در این گفت و گو با اشاره به درگیریهای روز گذشته در جنوب لبنان، خواستار کمک جمهوری اسلامی ایران به برقراری آرامش در لبنان شد.

امیرعبداللهیان در این گفت و گو با تاکید بر حق مقاومت برای دفاع در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، تاکید نمود که این رژیم با انجام تجاوز به قنیطره در جولان سوریه و هدف قرار دادن رزمندگان حزب الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند، آغاز کننده بود که متاسفانه شاهد واکنشی از سوی سازمان ملل به این تجاوز آشکار نبودیم.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: حزب الله با استناد بر حق دفاع مشروع اقدام نموده است.

او همچنین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ثبات و ارامش لبنان تاکید و ضمن محکوم نمودن حمله رژیم صهیونیستی و کشته شدن یک نیروی یونیفل ، رایزنی های تهران و نماینده دبیرکل در أمور لبنان را مفید خواند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =