علی دایی می گوید بزرگترین پیروزی تیم کارلوس کروش این است که توانسته قلب های هواداران فوتبال را بدست بیاورد و منتقدانش باید به این پیروزی او احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ علی دایی چند ساعت پیش از سفر به سیدنی برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت تا در گفت و گویی همه ناگفته هایش را بگوید. او در مقام یک کارشناس بی طرف ، حامی تیم ملی شد و گفت اگر مربی بزرگتر از کروش می آورید این کار را بکنید اگر نه به او و خواست مردم احترام بگذارید و سکوت کنید. دایی این گفت و گو در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته است. حرف هایی که مثل همیشه ارزش خواندن دارند :

 

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که به دعوت afc تحت عنوان میهمان ویژه جهت حضور در فینال جام ملت ها عازم استرالیا بود در رابطه با سکوت رسانه ای خود گفت:«ترجیح می دهم سکوت کنم.هر چند در این مدت تعدادی از رسانه ها از قول خودشان و در قالب حرف های من در جمع دوستانه و...گفتگوهایی از من منتشر کرده اند که همه آنها کذب بوده و من چه خوب و چه بد حرفی نزده ام.»

او در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت ها گفت:«وقتی باد می کاریم چه توقعی داریم؟چه امکاناتی برای تیم ملی و کروش فراهم کردیم که توقع داشتیم قهرمان شود؟در همه این سالها نتوانسته ایم به فینال برسیم حالا انتظار داریم کروش بیاید معجزه کند و ما را به قهرمانی برساند؟وقتی هم با مربی ایرانی و هم خارجی می بازیم یعنی فوتبال مان ایراد دارد نه اینکه مربی خارجی را باید قربانی کنیم.  تصور کنید پول در حساب بانکی مان نیست اما انتظار داریم در قرعه کشی بانک برنده شویم.اگر فقط سرمربی تعیین کننده است پس برویم بزرگتر از کروش را بیاوریم تا قهرمان جام جهانی شویم. شوماخر راننده خوبی است اما اگر پشت ماشینی که ایراد فنی دارد بنشیند پیچ اول نه پیچ دوم چپ می کند.»

او ادامه داد: «حکایت ما مثل کسی است که درمان های عادی و پیشگیری های ساده را انجام نمی دهد وقتی سرطان گرفت می خواهد با سنگین ترین هزینه ها و شیمی درمانی نزد بهترین اطبا خود را درمان کند.خب طبیعی است که وقتی می رویم نزد آن دکترها باید هزینه سنگین انجام دهیم. ما روی پایه ها کار نمی کنیم ، تدارکات لازم را هم نداریم ، چرا توقع مان را بالا می بریم؟ همه جای دنیا مربی تیم ملی مونتاژکار است.ابزاری که مربیان باشگاهی فراهم می کنند را کنار هم می چیند و تیم میسازد اما بازیکن سازی وظیفه او نیست که بگوییم فلان مربی چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده.بازیکن اگر تا 30 سالگی چیزی یاد نگرفته مربی تیم ملی چه چیزی باید به او اضافه کند؟»

دایی در خصوص انتقادات برخی مربیان داخلی از کروش و پاسخگویی او گفت:«من مسوول اظهارات دیگران نیستم و هر کس می تواند نظرش را بگوید و مردم هم قضاوت می کنند.فقط یک اعتقادی دارم. به هم زدن فضای فوتبال و تخریب تیم ملی به نفع هیچکس نیست و ما همه در یک قایق نشسته ایم و پارو می زنیم.ایرادی ندارد اگر کسی به کروش انتقادی دارد مطرح کند.فقط نوع بیان مهم است.کسی که سرمربی رئال مادرید و پرتغال بوده حتما چیزی در چنته دارد که به آن عناوین و جایگاه رسیده و گرنه کسی که دانش و صلاحیت لازم را نداشته باشد را اجازه نمی دهند از پشت فنس هم تمریناتشان را ببیند.حداقل این را دیگر نمی توان نفی کرد.یک روز خودمان هم این طرف میز قرار می گیریم و با همین متر و معیارها نقد می شویم.»

او در مورداینکه کروش بماند یا نه گفت:« این را باید تصمیم گیرندگان بگویند اما به نظر شخصی من اگر قرار است کروش برود و فرد ضعیف تری بیاید این یعنی خودکشی بین المللی در فوتبال.انسجام و وحدتی که در تیم بود محصول هنر کروش است و باید آن را ستود.نقش کروش در این امر انکار ناپذیر است.وقتی جمعیت استقبال کننده از تیم ملی باصطلاح بازنده از میزان تماشاگر اغلب بازی های لیگ بیشتر است باید در خلوت خودمان دودوتا چهارتا کنیم و دلیلش را پیدا کنیم. همدلی تیم ملی مثال زدنی بود و جوانان به خوبی خود را تحمیل کردند.من به همه بازیکنان تیم ملی و کادر فنی و سایر اعضا خسته نباشید می گویم.می دانم همه تلاششان را کردند و این خیلی مهم است.اگر مردم به استقبال آنها رفتند به خاطر همین تلاش و همدلی بود.برنده شدن به معنای رسیدن توپ به دروازه حریف نیست معنای واقعی اش رساندن خودت به دروازه دلهای مردم است.فوتبال برد و باخت دارد.یک روز درضربات پنالتی توپ به دیرک می خورد، یک روز داور اشتباه می کند اما در هر حال نمی شود در امروز متوقف شد و باید جلوتر رفت و آینده را دید.این روزها همه میگذرند.مگر یک روز به استاد دهداری برف نزدیم؟ مگر ناصر خان حجازی را نکوبیدیم؟ ایویچ را فراری ندادیم؟ این روزها هم می گذرند.همه دنیا از امروز دنبال برنامه ریزی برای جام جهانی بعدی هستند ولی ما قرار است فعلا دور مقدماتی و اولیه دعواهایمان را شروع کنیم.آن وقت بردن آژانتین و برزیل هم کمترین خواسته مان است!!!.شاید فوتبال عدالت نداشته باشد اما حداقل منطق دارد.منطقش همین است که می بینم.با کار نکردن نمی شود معجزه کرد.اگر ما به فینال می رسیدیم احتمالا سیستم های آنالیز و ارزیابی ژاپنی ها هنگ می کرد.شما ببینید امارات و استرالیا و کره جنوبی در سطح باشگاهی هم در آسیا موفق هستند.العین امارات قهرمان آسیا می شود و نمایندگان استرالیا و کره هم موفق هستند.آنها لیگ های قوی دارند ولی تمام نمایندگان ما در آسیا ناکام مانده اند.وقتی تکلیف باشگاه های ما اینگونه است تیم ملی باید به کجا برسد؟ عراق اگر چه باشگاههایش به سبب نبود زیر ساخت لازم در لیگ قهرمانان آسیا نیست ولی تیمی که بازیکنی مثل کرار که ستاره لیگ ماست را با خود به جام ملت ها نمی برد حتما تیم خوبی است.ده سال پیش در المپیک چهارم شده اند و دو دوره قبل قهرمان جام ملت ها شدند.آن هم زیر فشار جنگ و بمباران.آنها روی پایه ها کار می کنند .تیم ملی محصول باشگاههاست و باشگاهها همه جای دنیا محور توسعه فوتبال هستند.وقتی در باشگاه کار پایه ای نمی کنیم تیم ملی چه باید کند؟ دو باشگاه مطرح ما را می خواهند واگذار کنند هنوز معلوم نیست ساختمان هایشان متعلق به خودشان است یا فدراسیون.زمین تمرین نداریم بعد ادعایمان سر به فلک می کشد. با این شرایط تا کی می خواهیم برنامه کوتاه مدت را دنبال کنیم؟چرا اجازه ندهیم حالا که کروش آمده و فوتبال ما را شناخته و برنامه دارد و آرام آرام دارد جوانگرایی انجام می دهد او بماند؟چه ایرادی دارد کمک کنیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال مان دو بار پیاپی به جام جهانی برویم؟عراق با همه مشکلاتش ، اردوها و بازیهای تدارکاتی اش از ما بیشتر بود.خداوکیلی با چه استدلالی توقع داشتیم ایران قهرمان شود؟اگر از کروش فقط یک درس و آن هم مبارزه با بازیکن سالاری را یاد گرفته باشیم باز هم برد کرده ایم.»

او درباره سفر به استرالیا گفت:«دوست داشتم در فینال تیم ملی کشور عزیزم را ببینم که نشد.حالا هم به دعوت ای،اف.سی می روم و امیدوارم روزی یک پای این فینال ها تیم کشورم باشد.»

دایی در خصوص وضعیت یارگیری پرسپولیس هم گفت:«پرسپولیس سرمربی دارد و سرمربی یک تیم بهتر از هرکسی اوضاع آن را می داند و درست نیست من درباره تیمی که از درون آن بی خبرم اظهار نظر کنم.برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین ها را آرزو دارم.»

مربی پیشین پرسپولیس در مورد واگذاری دوباشگاه سرخابی و عدم حضورش در جلسات پیشکسوتان پرسپولیس گفت:« یاد گرفته ام همیشه برای موفقیت بجنگم.من وارد بازیهای دوسر باخت نمی شوم!امیدوارم پشکسوتان موفق باشند.»

او در پایان در خصوص اینکه منظورش از بازی دوسر باخت چیست توضیح بیشتری نداد و پیرامون اخباری مبنی بر حضور یکی از دوستانش در مزایده سرخابی ها اظهار داشت:«به هر حال برخی دوستان دنبال خرید باشگاه بودند.جلسات متعددی هم برگزار کرده و در قالب یک تیم کامل جامعه شناس، اقتصاددان، حقوقدان و ورزشی هم شرایط را بررسی کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که وارد نشوند.انشاالله هر چه برای پرسپولیس و هوادارانش خیر است پیش بیاید.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 280
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    چه خبر از اون چند میلیاردی که از بیت المال گرفتی و پرسپولیس رو به خاک سیاه نشوندی؟؟؟ چه خبر از بابک زنجانی؟؟ رویانیان؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    57 12
    علی دایی وفتی ارومه حرفاش منطق بیشتری داره و امروز اگه ارومه دلیلش دور بودن از فوتباله
  • بی نام RO ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    88 19
    وقتی تو‌هم جامعه فوتبالی ما را فراگرفته ، بایدم کارلوس کروش به تمسخر بگه منچستر قهرمان جام ملت های آسیا می شود. رجوع کنید به 4 سال پیش بازی ایران و برزیل ، سرمربی افشین قطبی ، دژاگه ، قوچان‌نژاد ، جهانبخش ، آزمون نداشتیم ، دفاعی بازی نکردیم ، 3 بر صفر به نفع برزیل ، البته در دقیقه 5 این دیدار توسط محمد غلامی دروازه برزیل را باز کردیم اما داور اماراتی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. نتایج جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ قطر ایران 2 ، عراق یک ایران 1 ، کره شمالی صفر ایران 3 ، امارات صفر یک‌چهارم پایانی: کره جنوبی 1 ، ایران 0 ، تعریف و تمجید رسانه‌ها و فاکتور شانس هم نداشتیم.
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    49 28
    دمت گرم... حرف حق به این میگن. اینجاست که میگن آدم بزرگ نیازی به پایین کشید دیگران ندارد.
  • بی نام RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    84 24
    با یه تلفن به قول خودش با لابی با خدا ، یک شبه جایگزین قطبی میشه نتایج بسیار ضعیفی می‌گیره، شاهکار شکست جلوی عربستان خلق میکنه، برکنار میشه، قطبی سرمربی اعلام میشه، قطبی باید با سه بازی تیم ملی را به جام جهانی ببره قطبی با یک برد و دو تساوی نمی‌تونه تیم ملی به جام جهانی ببره، تمامی کاسه کوزه ها سر قطبی شکونده میشه پروژه از بین بردن محبوبیت قطبی با موفقیت آغاز میشه دایی با حمایت یه سری خبرنگار بیمار ، کارشناس دون سواد و پیشکسوت قبیله گرا از مهلکه می گریزد.
  • علی IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    33 32
    خدا وکیلی همیشه عاشق حرفهای سنجیده وکارشناسیشم
  • آرش IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    35 5
    به خاطر همین صداقت دوست دارم.این قدر وجود و اعتماد به نفس داره که زبونش میچرخه بگه کروش محبوب و موفق بوده ولی مربیهای کوچک ما از گفتن این جمله رعشه میگیرند. سلامت باشی دایی آقای گل
  • سعیدعلی زاده A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    29 5
    درودبرشرف مردی که هیچوقت خم نشد وراستی وصداقت ازش میباره.این منتقدین اگه یک دهم موفقیت هاواعتبارتوروداشتن کی روش باید از استرالیا فرارمیکرد وگرنه باقمه وعلی وچماق دم فرودگاه امام صف کشیده بودن.خوشحالم که هستی شهریار.خبر لطفابچاپ
  • حمید IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    26 7
    وقتی دایی اینقدر منطقی و فوتبالی وبا کلاس درمورد تیم ملی حرف میزنه بهتره بقیه درمورد اظهار نظرشون بیشتر دقت کنن
  • بی نام A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    23 4
    دمت گرم. معلومه كه از جنس مردمي علي آقا
  • تراختورچی اردبیل IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    19 6
    یاشاسین حرفاش کاملا منطقی و تأمل برانگیز بود بعضی ها یاد بگیرن....
  • رضا زنجانی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    22 5
    عالی مثل همیشه منطقی و مفید. یاشاسین علی دایی
  • سهیل A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    30 3
    چه عجب یکی پیداشد به فکر خودش نباشه چهار تا حرف حساب بزنه، بقیه که فقط از روی حب و بغض قضاوت کردن، انشاا... با شروع لیگ شاهد بازیهای زیبا و روان از سوی تیمهاشون هستیم و از فوتبال لذت میبریم. خخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    20 3
    دمش گرم . دو کلمه حرف حساب زد . به خدا کیروش هیچ کاری نکرده باشه شایسته سالاری رو جایگزین بازیکن سالاری کرده و باعث وحدت و یکرنگی تیم شده امیدوارم که ادامه بده
  • رضا IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    20 12
    دایی سروره۰ انقدر موفق بوده و هست تو زندگیش ٬ تو فوتبالش ٬ تو درسش و تو کارهای تجاریش که هیچ حسادتی تو وجودش نیست۰ به هیچ کس باج نداده و نمیده۰ حرفش هم کاملا کارشناسی و درسته۰
  • والی RO ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 26
    علی لابی
  • بی نام RO ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 3
    چقدر خوب مي شد اگر هميشه حرف حق بزنيم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    16 4
    درود به شرف علی دایی که منصفانه حرف زد
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    16 4
    زنده باد سلطان علی دایی که به حق ، حسودان پرشماری در ایران دارد ....
  • رزا A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    12 4
    حرف حساب
  • ایرانی A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 4
    ای ول علی آقای دایی. بسیار منطقی و عالی بود. امیدوارم سایر دوستان که یک صدم اعتبار بین المللی شما رو هم ندارن سکوت کنن و به نظر اکثریت مردم احترام بزارن.
  • علی RO ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    13 3
    آفرین بر شهریار فوتبال ایران.ما ایرانیها دوست داریم بدون زحمت به همه چیز برسیم.باد بکاریم و خرمن درو کنیم.که شدنی نیست.
  • بی نام US ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 3
    عمرآ مربیان بیسواد و هوادران انها این چیزها رو بفهمن .
  • بنیامین A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 3
    آفرین...کیروش قلب یه ملت رو فتح کرد و این تنها چیزیه که فوتبال دنبال می کنه. الان داره مشخص می شه وطن پرست واقعی کیه.علی منصوریان و علی دایی بین همه ی کسانی که منافع شخصی رو به منافع ملی ترجیح میدن نشون دادن دو تا مرد هستن تو این فوتبال.کیروش از خیلی از آقایون ایرانی تره.
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 5
    چقدر فرقه بین ادبیات یک آدم تحصیل کرده وبا شخصیت، با ادبیات بقیه. سمبل فوتبال ایران فقط علی دایی
  • ایمان A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 10
    آقای دایی مصاحبه اول بعداز باختا کیروش برعلیه قلعه نوعی ودرخشان برای فرار از مسئولیت کرد
  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 4
    تفاوت ادم هارو ببینید
  • شروين A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    18 4
    اگر از کروش فقط یک درس و آن هم مبارزه با بازیکن سالاری را یاد گرفته باشیم باز هم برد کرده ایم.درود به شرفت مرد
  • سینا US ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    14 4
    اما بعضی موتور گازیهای پر ادعا بیسواد از فوتبال فقط تخریب دیگران و سیاه نمایی و هوچی گری و موفقیت با باند بازیو بلدن .
  • mahan A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    14 5
    جدافرق یک آدم بین المللی درکلاس جهانی فوتبال مثل علی دایی بایکی مثل درخشان یااون قلعه نویی درهمین لحن وادبیاتشون معلوم میشه
  • سعید A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 3
    کسی که دنیا دیده است مثل دایی . دنیایش به اندازه برخی آقایان کوچک نیست
  • بی نام A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 3
    درود به شرفت
  • بی نام RO ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    14 3
    خرفهایی دایی و درخشان وقلعه نویی رو کنار هم بزاریم تا تفاوت ها رو حس کنیم .... شهریار سرت سلامت
  • علی A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 4
    افتخار ایرانی شهریار قلعه یاد بگیر
  • ســـــــــــــــــــام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 3
    احسنـــــت بر این شعور بالا...
  • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 3
    طعنه های ریزی به درخشان زدی که حقشه.
  • بی نام US ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 3
    یکی مثل علی دایی که ای اف سی و فیفا قبولش داره .یکی تنها کسایی که قبولش دارن جیره خورای لمپنشن .
  • اردلان GB ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 14
    همین حجازی که برا جلب نظر عمومی ازش حرف میزنید حرف تاریخیش علیه کیروش هنوز موجوده.حجازی گفت اگر کیروش مربی بود از ریال و پرتغال اخراج نمیشد.بخدا این دهمین کامنتیه که میزارم ولی چون علیه کیروشه سایت کیروش انلاین درجش نمیکنه
  • سامان US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    14 3
    قابل توجه گروهبان قند علی و درخشان و دیگر موتور گازی ها
  • سعید صالحی A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 2
    دایی و مایلی کهن برعکس هم عمل میکنن وقتی دایی بیکاره مصاحبه های خوب و منطقی میکنه برعکسش مایلی وقتی بیکاره مصاحبه های جنجالی و غیر منطقی میکنه حالا دایی و مایلی مربی بشن این مصاحبه ها برعکس میشه
  • بی نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 5
    علی آقا خداییش با بقیه فرق داری؟؟؟
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 4
    ای داد از روزی که دایی از پرسپولیس رفت
  • عباس م 61 A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    14 3
    مرسی دایی.خیلی حرفه ای مصاحبه کردی. نشون میده که سوادت هم خیلی بالاست به امید موفقیتهای بیشترت.افتخار ایران. بی جهت یه نفر بزرگ نمیشه.
  • عرفان IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 7
    باید زمانی که تیم ملی بهت نیاز داشت کنار تیم بودی.اما بازم دمت گرم که حمایت کردی
  • بی نام US ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 4
    هر چه قدر علی دایی جنتلمن واقاست امثال حمید درخشان رهبری فرد وژنرال ... چیپ وبی کلاسن
  • سجاد A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 3
    بهترین مصاحبه ی تاریخ ورزشی علی دایی همین بود.البته به نظر من.
  • مهدی A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 3
    دایی چفدر آخه تو جمنتلمن هستی. آرام باش و به دایی عشق بورز
  • شایان A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 3
    حرف هایی که مثل همیشه ارزش خواندن دارند آقای خبرآنلاین این من و امثال منیم که ارزش میدیم به حرفا نه شما در ضمن دایی حرفه قشنگی زد ولی عوام هیچوقت نمیتونن درک کنن
  • یک ایرانی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 15
    سلام به همه دوستان،یکی ازدلایل مهم افت فوتبال ایران اینه که فوتبال ما بجای اینکه متخصصین واسش تصمیم بگیرند مافیای فردوسی پور ورسانه هایی که قلمزنانش شاید توعمرشون یک نیمه کامل فوتسال بازی نکردن واسش نظرمیدن مغزمردم بیچارمونو شستشومیدن درجهت حمایت ازهیچ وپوچ،نمونش برنامه ۲۰۱۴فردوسی پور،۲۰۱۵جاودانی،روزنامه های خبرورزشی،گل،ایران ورزشی یااجنبی ورزشی و...،خبرآنلاین اگرخداروقبول داری قسمت میدم چاپش کن
  • yaser A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    15 3
    علی دایی شده همون که ازش انتظار میره...یه اسطوره،یه مرد بزدگ♡
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 3
    "شاید فوتبال عدالت نداشته باشد اما حداقل منطق دارد.منطقش همین است که می بینم.با کار نکردن نمی شود معجزه کرد"يكي از بزرگان فوتبال چه بادقت و پخته صحبت ميكند.
  • ناصر شجاعی SE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 3
    کاش اهالی ورزش برنامه‌ریزی کنند تا دایی بشه رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 3
    دمت گرم علی دایی.شیر مادرت حلالت باشه.پشت فنس رو هم که عالی گفتی
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 11
    هیچ کی مثل ایشون موج سواری بلد نیست...فقط به حافظتون رجوع کنید...
  • علی EU ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 1
    یکی از بهترین مصاحبه های دایی. علی دایی هر وقت از فوتبال فاصله گرفته تبدیل به یک آدم کاملن منطقی شده
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 9
    کیروش آنلاین ،برادر عزیز،بزرگوار اول دوست شما کولی بازی رو شروع کردمختصر گفتم چون میدونم مطلب رو حذف می کنید
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 3
    علی دایی تو دل ما جا داری از حمایتت ممنونیم
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 3
    درود به شرفت
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 4
    احسنت بر علی دایی. یاشاسین
  • rza39 IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 3
    ﻭاﻗﻌﺎ ﻟﺬﺕ ﺯﻳﺒﺎ و ﺣﺮﻓﻪ اﻱ ﺳﺨﻦ ﻣﻴﮕﻮﻳﺪ اﻳﻦ ﺭﻭﺵ ﺳﺨﻦ اﻳﺮاﻧﻴﺴﺖ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﺑﻪ اﺻﻂﻼﺡ ﭘﻴﺶ ﻛﺴﻮﺕ ﺧﻮﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭاﺕ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ
  • رضا EU ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 9
    تیمی که نه درست و حسابی بازی کرده و نه نتیجه گرفته فاتح قلبهای مردم شده ؟ احتمالاً اشکال از قلبهای مردمه؟ جدیداً بیماریهی قلبی هم زیاد شده
  • زهرا IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    مرسی شهریار تو که اینقدر منطقی می تونی قضایا رو تحلیل کنی،چرا بعس اوقات آب روغن قاطی می کنی آخه؟
  • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 2
    عجب نکته هایی: بادکاشتن و درو کردن/ در همه این سالها نتوانسته ایم به فینال برسیم حالا باید کروش معجزه کند / وقتی هم با مربی ایرانی و هم خارجی می بازیم یعنی فوتبال مان ایراد دارد / پول در حساب بانکی مان نیست اما انتظار داریم در قرعه کشی بانک برنده شویم. اگر فقط سرمربی تعیین کننده است پس بزرگتر از کروش را بیاوریم تا قهرمان جام جهانی شویم. شوماخر راننده خوبی است اما اگر پشت ماشینی که ایراد فنی دارد بنشیند پیچ اول یا دوم چپ می کند. / مگر یک روز به استاد دهداری برف نزدیم؟ مگر ناصر خان حجازی را نکوبیدیم؟ ایویچ را فراری ندادیم؟ / اگر ما به فینال می رسیدیم احتمالا سیستم های آنالیز هنگ میکرد / همه جای دنیا مربی تیم ملی مونتاژکار است.ابزاری که مربیان باشگاهی فراهم می کنند را کنار هم می چیند
  • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    11 3
    یاشاسین علی دایی.. عشق مردم اردبیل و ایران
  • منصور A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 3
    خیلی حرف های دایی معنا داشت امیدوارم اونایی که میخوان گرفته باشن.دو نفر تو این فوتبال مثل علی دایی و کی روش باشن حله.‌که هردوشون قابل احترام و ستایش و لایق بهترین ها هستن. بالاخره ی ادم فوتبالی و فنی کی روش رو درک کرد. دمت گرم دایی دوست داریم کی روش
  • بی نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 1
    حقیقت اینه کیروش اونچیزی رو که باید به فوتبال ما میداده داده.باید تفکرات نو جایگزین بشه
  • بی نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 2
    برای اولین بار با نظرت موافقم
  • نیلا A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 2
    درود بر شرف و شخصیتت
  • بهرام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 1
    خوب خدا رو شكر انگار علي دايي دوست نداره مثل مايكل جكسون و قلعه نويي مربي تيم ملي بشه.
  • وحید IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 2
    بعنوان یک استقلالی باید بگویم از پشت فنس تمرینان دیدن را خوب اومدی ، البته خدای ناکرده منظورت با قلعه نویی که نبود .....درود به روح کبیر ناصر خان حجازی
  • بی نام A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    9 2
    به عنوان يك استقلالى بايد اعتراف كنم حتى يك ايراد هم به صحبت هاى ايشان وارد نيست، مثل يك جنتلمن اظهار نظر كرده اند
  • مصطفی A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    8 2
    از یک مرد بزرگ و دارای تجربه در سطوح بالای فوتبال، انتظاری جز این اظهار نظر دقیق و خالی از حب و بغض نبود.
  • رضا IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 3
    قعله نوی یاد بگیر
  • محمود IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 3
    بيخود نيست كه شهريار فوتبال ايران هستى
  • ایلیا GB ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 2
    ما همان جماعتی هستیم که ناصر حجازی و ایویچ را فراری دادیم... فقط همین جمله ش خیلی حرفها توش هست
  • احمد FR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 2
    علی دایی چقدر تغییر کرده
  • بی نام A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 2
    به داشتن اسطوره ای مثل علی دایی باید افتخار کرد. درود به شرف و مرامت.
  • بی نام GB ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    اگر از کروش فقط یک درس و آن هم مبارزه با بازیکن سالاری را یاد گرفته باشیم باز هم برد کرده ایم . این جمله بی نظیره
  • بی نام A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 7
    فلسفه دایی برابر است با "دشمن دشمن من، دوست من است."
  • امير خشايار IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 1
    اسطوره بودن فقط تو زمين نيست ،توهين نكردن به نظر مردم و يك دل بودن و حفظ اتهاد بين مردم اسطوره ميسازه كارى كه مرحوم ناصر خان كرد.به افتخار اسطوره على دايى كه دنبال منافع شخصى نيست و بيرون زمين هم حرفه اى هست به اميد اين مه ريس afc بشه حق مارو بگيره و مشكلاتى نظير نا داورى سرمون نياد كه مافيايها سو استفاده كنند
  • بی نام A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 5
    امان از سیاست.موضوع کروش شده محل تسویه حساب خیلی هاوبه نظر نمیرسه اونهایی که از کروش دفاع میکنن یا حتی منتقدانش صدق گفتار داشته باشن.ولی همچنان منتظریم عادل در برنامش از تیم انالیزورش استفاده کنه و بازیهای تیم ملی را منصفانه و نه هدفمند تحلیل کنه.
  • بی نام GB ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    درود به شرفت شما هم تو قلب مردمى على آقا
  • بی نام A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 1
    برای اولین بار در زندگیم احساس می کنم علی دایی رو دوست دارم
  • بی نام A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 1
    انصافاً حرفهاش منطقیه،راستی کسی اطلاع داره قرارداد کیروش چقدره سالانه؟
  • محمدرضا IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 1
    درود بر تو
  • بی نام A1 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    3 1
    شما مایلی کهن رو هم به رزومه خودت اضاف کن
  • امین A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 4
    فرق یه آدم باسواد مثل علی دایی با آدمهای بی سواد و لمپن اینجا معلوم میشه. خیلی باشعوری انصافا. تازه علی دایی کسیه که تو دنیا اسمش رو چهار نفر شنیدن. فوتبالی ها میشناسنش. کارنامه خوبی داره. تو لیگ با تیم های سایپا و پرسپولیس که کار کرده چندتا جوون رو به لیگ معرفی کرده که موفق بودن. اما باز فکر نمیکنه خیلی گندس و حد خودش رو میدونه. مهمترین چیزش اینه که چشم داره موفقیت بقیه رو ببینه. نه مثل درخشان با اون کارنامه آبرو برش در مورد عالم و آدم نظر بده
  • بی نام A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    بسیار زیبا و منطقی بود.بعد از مدتها یک مصاحبه زیبا خواندنی و دارای ارزش خواندن از اهالی این فوتبال دیدیم
  • مهرداد IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 2
    به افتخار شهریار بزن دست قشنگه رو ...............
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    خیلی منطقی و عالی بود
  • امین A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 1
    خیلی قشنگ و قوی میگه
  • حسین اهوازی A1 ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 10
    با مجموع دست اندرکارن کلا 200 نفر به استقبال تیم ملی رفتند. 200 نفری که اکثرشان از اقوام و دوستان کاروان تیم ملی بود. این است فاتح قلبها. آقای دایی شما که خود باعث برکناری کرانچار شدی آنهم با بدترین وضع ممکن و لابی هایت ماندگار است چرا اینقدر نان به نرخ روز میخوری
  • بی نام A1 ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 1
    احسنت
  • علیرضا A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 1
    خیلی مردی به خدا...........
  • بی نام DE ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    6 1
    خیلی‌ عالی‌ بود آقای دایی
  • بی نام IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 1
    جايگاه أفراد دست خودشون هست ... تفاوت ارزش صحبت هاي علي دايي تحصيل كرده و دنيا ديده و مورد قبول فوتبال جهان، با يك دلال ماشين و بازيكن بازيگر سياهي لشكر
  • امیر حسین اکبرزاده A1 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 7
    خوبه خودت اعتراف کردی باعث اخراج ایویچ بودی
  • مجتبی A1 ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    5 1
    خیلی سالاری.....دردوبلات بخوره تو سر درخشان لابی باز...
  • بابك RO ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 1
    دايي اين روزها منطقي صحبت مي كنه، اميدوارم اين روند رو ادامه بده
  • بی نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    7 1
    آفرین....نماد یک ورزشکار موفق و تحصیلکرده....بسیار لذت بردم.صحبتهاتون منطقی بود.چیزی که این روزها کم دیده میشه.
  • بی نام A1 ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 7
    علی دائی و قلعه نوئی رابطه خوبی دارند. این قسمت "از پشت فنس" مطمئن هستم که از دهن علی دائی در نیومده و جزء باری های کثیف خبرآنلاین هستش برای مسخره کردن ژنرال
  • نصرا... A1 ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 2
    درست میگی بازی دوسر برد خوبه چراکه چه اخراج بشی چه نشی دو میلیاردو اندی تو حسابته
  • سهرب A1 ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    4 1
    احسنت به علي دايي، آقاي دايي هم راه نفوذ به قلب ها رو پيدا كرده...
  • بروفن A1 ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 9
    نه...خداییش اگه دعوتت نمیکردن و به حساب نمی آوردنت الان بلبل زبونی میکردی بگی کوروش تدارکاتچی خوبه؟ گرچه اعتقاد دارم مربی خوبی هستی و قربانی سیاستهای چرک فدراسیون شدی تا ببرنت بیرون از گود و کمرنگت کنن.بنده خدا فک میکنی کوروش خیلی نابغس؟ شک ندارم اگه حمایت فدراسیون پشتت بود و زیر پاتو خالی نمیکردن تیم ملیو جام جهانی که میبردی هیچ، از گروهشم بالا میاوردی.کاش یخورده سیاست بلد بودی تا مث این کوروش تدارکاتچی دلقکای فدراسیونو بازی میدادی و ازشون سواری میگرفتی...زنده باد علی دایی...
  • مهدی داداش لو IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    سلام.کل حرفهای دایی درسته.فکر نکم در ایران کسی از من استقلالی تر باشه ولی حرف حساب جواب نداره.استاد قلعه نویی plz stop
  • علی A1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    یک بار اقای دایی حرف دل مردمو زد بلاخره
  • امیرهمایون US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 8
    دایی دست پیش گرفته پس نیوفته
  • پرسپوليسي ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 10
    دمت گرم از كروش دفاع كردي ولي ديگه محبوبيت قبليتو نداري يادمون نميره با پرسپوليس و علي كريمي چكار كردي ...
  • بی نام PH ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 1
    على يارت خدا به همراهت،حرف حق زدى جوابى هم نداره
  • مهراب A1 ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    6 1
    افرین و درود بر علی دایی حرف دل مردم را زدی
  • لنگ 4پاره RO ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    اولین باریه که از ابتدا تا انتها جرف درست و حسابی که پشتش منطق هست از علی دایی شنیدیم.
  • رضا IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    دایی باید رییس فدراسیون باشه
  • فرشاد A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    21 1
    دایی در خصوص وضعیت یارگیری پرسپولیس هم گفت:«پرسپولیس سرمربی دارد و سرمربی یک تیم بهتر از هرکسی اوضاع آن را می داند و درست نیست من درباره تیمی که از درون آن بی خبرم اظهار نظر کنم.برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین ها را آرزو دارم.» احسنت و آفرین .لایق ریاست فدراسیون فوتبال هستی بدون شک
  • دزموند US ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 0
    با همه بی اعصاب بودن ها و پرخاشگری ها باز هم آفرین به شعور علی دائی.
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    حیف هفتاد میلیارد تومان که ریختیم تو جیب یک خارجی .خوب بود قلعه نویی بود. حالا نه کسی به امیری گیر می دهد.نه به فولادی نه به کیروش تمام باخت بر دوش قلعه نویی
  • بهزاد IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    درد بر بزرك مرد فوتبال ايران
  • حمید A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    گل گفتی گل
  • افشین A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 8
    آقای دایی لطفاً عوامفریبی نکنید.سردسته ی کودتاگران علیه مرحوم ایویچ شخص شخیص جنابعالی بودید.شکست تاریخی 71 مقابل آ اس رم ایتالیا که یادتان هست؟
  • بی نام ES ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    درود بر شرفت باعث افتخار ایرانی
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    ایرانی جماعت تو همه چی آخرشه
  • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    واقعا حرف حق رو زده و نشون داده بی دلیل علی دایی نشده و فوتبال کل دنیا براش احترام قائل هستند.
  • aghil ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    دوستاني كه فرنايش ميكنن كه كيروش بايد بره و .... بعد از اينكه رفت و يكي مث مايلي كهن شد توي حافظه تاريخي خودتون داشته باشين كه همچين مربي رو فراري دادين
  • ادو IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    بالاخره حرف درست و معقول شنیدیم از این آقاااااااااا.........
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    علییییییییییییییییییییییی دایییییییییییییییییییییییییییییی
  • وریا IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 4
    خخخخخخخخخخخخخخ ازلج درخشان این حرفها رازده
  • کریم A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    زنده باد علی دایی خیلی دوست داریم
  • حرف حق IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 6
    مهم این نیست که مردم چه میخواهند و کیروش چکار میکنه ، مهم اینه که اگر علی آقا هنوز مربی تیم پرسپولیس بود و ادعای مربیگری تیم ملی را هم داشت ، آیا باز هم همین حرفها را میزد ؟ با شناختی که از این آقا دارم ، ایشان بسیار تمایل داشت که با دستکم دو یا سه برابر مبلغ قرارداد کیروش با تیم ملی قرارداد ببنده و بعد تمام فک و فامیلشو بیاره و تا ابد در تیم ملی جا خوش کنند
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    درود بر اسطوره فوتبالي تحصيلکرده.
  • جلال A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    با این که من یک استقلالی دو آتشه هستم ولی باید برای شهریار فوتبال ایران کلاه از سر برداشت
  • 33 US ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    13 1
    ثابت کردی افکارت با موتور گاز یها چقد ره /کاش درخشان و قلعه نوییی ک باعث فسادن از فوتبال بیرون برن
  • رضاصالحی SK ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    8 1
    حرف حساب
  • پیمان IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    12 1
    دایی خوشحالم ازاینکه اینقدر عالی آنالیز میکنین شهریارعزیز همیشه در قلب این مردمی وتوهم فاتح قلبهای مردمی به امید موفقیت بیشترشما
  • رضا A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    حرف های زیبا و شعاری این حرف ها شبیه حرف کسانی که میخواهتد احساسات مردم را به سمت خود بکشند وقتی کسی برای هرید یک باشگاه تیم جامعهشناس دارد چرا برای محبوبیت بیشتر نداشته باشد نه اقای دایی عزیز البته شما درست میگویی اما این یعنی شما اعتراف میکنی به ضعف ایرانی جماعت فراموش نکن نمیتوانی مسیولیت خودت را از این وضعیتی که میگویی بیرون بکشی تجارت خوب است اما یک تاجر نمیتواند دیگر نمیتواند یک کارشناس فوتبال باشد دروغ بد است چه کروش بگوید چه من چه شما
  • حمید IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    از معدود مصاحبه های منطقی آقای دائی . احسنت
  • عباس IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    ولی خودمونیم شما رسانه ها هم براش کم نمیزتریدا می گن 70 درصد مردم موافق کیروش هستند بابا این هفتاد درصد رو شما رسانه ها درست کردید مگر برای تیم ملی چیکار کرده من حساب کردم با پولی که به این آقا طی 4 سال دادن میشه به 6000 جون رو نفری 10 میلیون وام داد، آخر هم همون نتیجه رو گرفت که ما تو جام جهانی گرفتیم و همون نتیجه ای که قطبی و قلعه نویی در جام ملت ها هر چند که میدونم نظر منو پخش نمی کنید
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    زنده باد دایی
  • امیر استقلالی 7 آتیشه IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 1
    سلطــــــــــان قلبـــــــها ..... کارلـــــــــــــــوس کــــــــی روش
  • م.ا A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    علی آقا یه دونه باشه، از یه آدم با سواد و تحصیلکرده جز این هم انتظار نمیره..
  • قرمز A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    فرق یک آدم تحصیل کرده با مربیانی که تا کلاس ششم هم درس نخوانده اند، اینجا مشخص میشود
    • حامد رها A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      5 1
      واقعا علی دایی وقتی تو آرامشه حرف هاش کاملا منطقیه و لذت بخشه
    • ارمان A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 1
      آقای دایی خیلی مردی♥♥ .. ایکاش رئیس فدراسیون میشدی
    • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 1
      یعنی واقعا اون تحصیل کرده آدمه
    • احسان AU ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      1 8
      الآن هرکی بخاد محبوب شه حامیه کیروش میشه...سفره ایه که پهن شده...
    • علیرضا A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      1 3
      دقیقا
    • بی نام GB ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 1
      از علی دایی دعدت کردند ولی از ریس فدراسیون دعدت نکردند خدا وکیلی دایی بهتر می تونه از حق ایران دفاع کنه یا کفاشیان
    • محسن A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 1
      بیشتر باشعور ،چون تو این زمونه تحصیلات ضامن شعور نیست ...
    • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 1
      علی دایی آدمی است که برای دفاع از تیم ملی هیچوقت به منافع شخصی فکر نکرده ... حتی وقتی تو بایرن هم بود برای بازیهای تیم ملی زودتر از همه میومد...
    • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 0
      مطمینم هزارتا از منفی های بالا رو یک نفر داده
    • بی نام RO ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      2 1
      جالبه چند ساعت پیش تعداد منفی ها 30 تا بود و مثبتها بالای 1000 بود ولی تو همین 3 ساعت منفی ها بالای هزار رفت بابا فکر کنم علی ها تو زیمنه هک کردن هم فعالند
    • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      امار منفی ها به ناگهانی طرز عجیبی افزایش پیدا کرد، ما نمی دونستم این کار ها را بلدی
    • بی نام GB ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      2 1
      چی شد ظرف یک ساعت ۱۲۰۰ منفی اضافه شد
    • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      باور کنین منفی ها شک بر انگیزه
    • مروت جعفرپور A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      من واقعا موندم نظر این دوست گرامی کجاش ایراد داره که بهش منفی دادن ؟؟؟
    • رویز A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      4 1
      لطفا این مصاحبه را بدید گرهبان قندلی بخونه
    • بی نام RO ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      3 1
      باز دمش گرم تو مربیای داخلی علی دایی حرف حق رو زد
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    «اگر از کروش فقط یک درس و آن هم مبارزه با بازیکن سالاری را یاد گرفته باشیم باز هم برد کرده ایم.» به خدا اگر کیروش بره، حسرت این روزها رو می خوریم. همونطور که حسرت ایویچ و خوردیم سالها ....
    • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      2 4
      بازیکن سالاری نیست الان؟؟؟پس نکونام چیه؟؟؟؟؟رحمتی وکه نزاشت بیان تیم ملی؟؟؟اصلا کاری که کیروش برای پولادی کرد چی؟؟؟همه ی ملت رو تحقیر کرده با این کارش پولادی و همه رو سرکار گذاشته چطور کیروش الان ازش درخواست نمیکنه برگرده؟؟؟
    • بی نام GB ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      من تا حالا یه انتقاد درست و حسابی با انالیز از منتقدین نشنیدم و فقط یه حرف را هزار بار تکرار می کنند
    • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      4 12
      اگه 60 ميليارد داديم كه اين نتايج رو بگيريم و با بازيكن سالاري مقابله كنيم كه 20 سال پيش مايلي كهن اين كار رو با شاهرودي فوق محبوب انجام داد اون موقع كه كسي جرات نداشت به جايگاه علي دايي نگاه چپ بكنه مايلي انداختش بيرون تازه اون نتايج درخشان رو هم تو جام ملتهاي 96 گرفت با چقدر پول؟؟؟؟ ما اين همه پول داديم كه كارهايي كه 20 سال پيش انجام شده رو تكرار كنيم تازه نتيجه هم نگيريم ؟؟؟ منطقت تو حلقم
    • بی نام EU ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      1 2
      مبارزه با بازيكن سالاري خوبه ولي بايد مراقب بود با زياده روي از اون طرف بام نيفتيم. كيروش مربي خوب و بزرگي است ولي به نظر شما نوع بازي ايران جاي انتقاد نداشت؟ بازيكنهاي جووني كه از ليگ ايران تو تيم بودن بهتر بودند يا امثال نكونام و شجاعي و حقيقي و انصاري فرد كه تو ليگ دسته دوم اروپايي بازي مي كنن.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      2 5
      لطفا مرحوم ایویچ رو با این کی روش پول پرست مقایسه نکن.
    • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      منفیا اصلا مشکوک نیست
    • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      3 1
      منفيا چرا يهو اينجوري شد؟
  • صمدآقا IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 0
    با وجودی که لنگی هست ولی حرفش حقه
  • امیـــــــر A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    احسنت به ستاره درخشان فوتبال ایران...علی دایی. با او موافقیم. کی روش باید بماند.
  • عشقم دايي IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    خدا وكيلي وقتي حرفشو ميخوندم بغض گلومو گرفت علي دايي كه از تيم ملي و پرسپوليس به هر دليلي كنار گذاشته شدش هر كي جايي ايشون بود الان چه غوغايي به پا ميكرد ولي الحق و انصاف چقدر زيبا و با منطق و توام با دليل قانع كننده صحيت كرددرود بر مرد بين المللي و چهره سرشناس جهاني پروفسور دايي
  • امیر A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    از معدود دفعاتی بود که دایی منطقی صحبت کرد و واقعا واقعا حرف حساب زد
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 1
    كروش آنلاين نظر عقاب آسيا رو هم درمورد تيم ملي و مخصوصا حقيقي بپرس
  • بي تو هر گز علي دايي IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    و اينجاس كه ميگن درس براي زندگي هست نه زندگي براي درس
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 1
    "برنده شدن به معنای رسیدن توپ به دروازه حریف نیست معنای واقعی اش رساندن خودت به دروازه دلهای مردم است."دمت گرم
  • حسن A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    جمله به جمله ي اين متن حرف حساب بود آفرين پسر إيراني
  • ارومیه شهرعاشقان والیبال IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    واقعاکیروش خیلی زحمت کشیده ولی به حقش نرسید امیدوارم باصعودبه جام جهانی خودشونشون بده
  • پرهام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    دمت گرم داش علی همیشه خوب باش دادا
  • امیر حسین A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    احسنت
  • ایمان A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    مردم واقعا میفهمند که کروش برای تیم ملی زحمت کشیده آقای دایی تمام و کمال گفتند و هیچ حرفی برای امثال آقایون مربی نما نگذاشتند
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    برنده شدن به معنای رسیدن توپ به دروازه حریف نیست معنای واقعی اش رساندن خودت به دروازه دلهای مردم است. مرسی
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    ما همان جماعتي هستيم كه باشخصيت شما جناب اقايي علي دايي همه جوره باي كرديم تا شما ابزاري در جهت گرفتن پستو مقام براي ما باشين راستي مايلي كهن نيست ديگه حتما به ارزوش رسيد در عوضش درخشان هست خيالم راحت شد
  • امير A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    دمت گرم واقعيت هارو گفتي ياشاسين
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 1
    من نمیدونم شما چرا بجای تیم ملی مینویسید تیم کیروش؟ ده جا همین مصاحبه رو خوندم علی دایی گفته تیم ملی اما مشما میگید تیم کروش
  • آراد IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    انسان شریف ، کارشناس و اعتباز فوتبال ایران
  • amir A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 3
    دایی نشون داد ما مربیای با شخصیت هم داریم . کسی که بدون جهت گیری بیاد حرف بزنه . آقایون مربیا علی دایی با این اعتبارش که afc و fifa اونو میشناسنو ازش دعوت میکنن نه از شما ها که ادعاتون سر به فلک کشیده راجب کی روش و عملکردش اینه . اونوقت شماها ................... هرکی جای شماها بود تا حالا از این فوتبال رفته بود
  • خواننده عالی IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    ترکیب کی‌روش دایی ترکیب عالی برای فوتبال ایران هست.
  • فرهاد IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    علی دایی همیشه در قلب دوستدارانت هستی از واژه ی ملت استفاده نکردم تا یک عده انسان منفی پرست نظرات پخش کنن که از طرف ما حرف نزن.
  • میثم A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    اگه این واقعا حرف های خود علی دایی باشه بدون ویرایش واقعاً عالیه . فکر کنم تو این مدت که بی کار بوده رفته خود سازی کرده . من همیشه منتقدش بودم و دلیل اصلیش هم رفتارش بوده ولی مثل اینکه الان در حد یه اسطوره صحبت کرده آفرین ، به این میگن جهش رو به جلو حالا میشه توقع داشت که به زودی رئیس ای اف سی بشه
  • محمد A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    جل الخالق... دایی خیلی عوض شده
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 0
    علي دايي دوستتون دارم وحشتناك
  • mehrabmk.com A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 1
    تمام جملاتی که آقای دایی گفتن رو باید چند بار خواند واقعا زیبا صحبت کرده ... مخصوصا جایی که میگه یاد گرفته ام همیشه برای موفقیت بجنگم.من وارد بازیهای دوسر باخت نمی شوم.»
  • مهدی IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 4
    اصغر آقا بقال رو جای کیروش میزاشتیم هم سالی 15 میلیارد به نفعمون بود هم هر کسی ناز میکرد رو میفرستاد خونش. این رو هر کسی هم بلده. یکی نیست بگه اگه قراره همون جای قبلی باشیم و به بهانه عدم امکانات ضعف هامون رو توجیه کنیم پس چرا الکی سالی 15 میلیارد به کیروش بدیم سالی 300 هزار دلار خرج میکنیم و یه مربی خارجی ارزون قیمت میاریم که همون جا باشیم.
  • علیرضایی IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 1
    فقط باید دولت مجمع فدراسیون برگزار کند و اعضا یک فرد علمی مدیر و بی حاشیه مثل دکتر خبیری یا دکتر قرخانلو یا محمدرضا ساکت و.... رو بعنوان رییس فدراسیون انتخاب کنند از وزارت خارجه ما هم در راستای برگزاری بازیهای خوب دوستانه استفاده بشود شرکت خصوصی سازی و وزارت ورزش با نظارت دولت کلیه ی شرکت هایی که امکان خصوصی شدن در بورس یا مزایده را دارند خصوصی کند چون برخی خصوصی سازی های سنوات اخیر سوری بوده و شرکت هایی که خصوصی نیستند هم اجازه ی حضور در رشته فوتبال در کلیه رده ها رو نداشته باشند
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 0
    من تا دیروز مخالف ماندن کیروش بودم,به نظرم حرف های دایی قانع کننده بود,بهتر این است که بماند.هر چند دفاعی بازی کردن تیم کیروش حتی در مقابل امارات,خجالت آور استدیدیم استرالیا با همین امارات که ما از بردن دقیقه 91 آن اینهمه سر مست شده بودیم چه کرد.به هر حال کاچی به از هیچ چی.
  • امیر قلی نژاد IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 3
    توی این چند سال تنها کار درست فدراسیون فوتبال همین نگه داشتن کروش بوده ، وگرنه همه می دانند که این فدراسیون حتی در سطح تیمهای پاکستان و افغانستان هم نیست . با وضع موجود فدراسیون بعید نیست یکی از چالشهای تیم ملی در سالهای بعد ، مالدیو باشه ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    6 1
    واقعا اين علي دايي آدم فهميده و باسواديه......
  • امیر A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    علی دایی یک بار دیگر شخصیت بالا و وطن دوستی واقعی رو از خودش نشون داد. نشون داد که هیچ وقت مصالح ملی و ارزشها رو فدای احساسات و کینه توزیهای بچگانه و منافع شخصی خودش نکرده و نمیکنه. واقعا فرق یک مربی با شخصیت و تحصیلکرده با بقیه از رفتارش مشخصه. قدر کیروش رو فقط امثال علی دایی و افراد دلسوز میهن میدونند نه مربیان و بازیکنان و مدیران و رسانه هایی که فقط به منافع شخصی و باشگاهیشون فکر میکنند و نمیفهمند ارزش تیم ملی بالاتر از باشگاه اونهاست.
  • بدون سانسور A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    6 2
    واقعا مردی علی آقا . از خواندن این مصاحبه لذت بردم
  • سکوت A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 5
    میدونم که گفته های من چاپ نمیشه. چون بارها چاپ نشد ولی بازهم ناامید نیستم. اگه هم چاپ بشه مطمئنم که با مخالفت اکثر دوستان روبرو خواهم شد ولی بازهم نظر و عقیده خودم ررو میگم. با اکثر حرفهای آقای دایی موافقم. فقط چندتا نکته رو عرض میکنم: مگه ما مربی بزرگ خارجی رو برای چی میاریم؟ اگه مربی بزرگ نتونه مارو قهرمان کنه یا نتونه چیزی به فوتبال ما اضافه کنه ، به چه دردی میخوره؟ این کار رو که مربیان خودمون هم میتونن انجام بدن. درسته داور به ناحق پولادی رو اخراج کرد و ضربات پنالتی هم بیشتر به شانس و اقبال بستگی داره ولی ما دوره های قبل هم ما تقریبا با همین مسائل دست به گریبان بودیم. تازه بعضی وقتا نتیجه بهتر و مقام بالاتری هم به دست آوردیم. پس چه دلیلی داره که میلیاردها دلار بیت المال رو به هدر بدیم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    برای اینکه بدانیم کروش باید بماند یا نه فقط کافیست طرفداران و مخالفانش را لیست کنیم در آنصورت تصمیم خود بخود واضح می شود.
  • رضوانی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    آفرین بر علی دایی...
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    "شاید فوتبال عدالت نداشته باشد اما حداقل منطق دارد." حرف بسیار خوبی بود.
  • پسر ایزانی A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    اگر برای شخص وزیر ورزش که نماینده دولت آقای روحانی است نظر اکثریت مردم مهم باشد قطعا کارلوس کیروش را نگه خواهند داشت اشکال منتقدان کارلوس کیروش عزیز که با کمترین امکانات و بدون بازی تدارکاتی درست و حسابی بهترین نتیجه را تا حد توان گرفته این است که هنوز باورشان نمی شود این کارلوس کیروش همان مربی است که روی نیمکت منچستر یونایتد و رئال مادرید می نشست و ما پای تلویزیون او را می دیدیم و حسرت حضور مربیانی مثل او را روی نیمکت تیم ملی مان می خوردیم حالا هم بعد از اینکه او از ایران رفت حسرت نوع رفتار هایمان با او را خواهیم خورد ما ملت خوش استقبال و بد بدرقه ای هستیم تا بوده همین بوده
  • ایرانی IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    پس چرا دوره های قبل دنبال قهرمانی بودید چرا اونموقع نمیگفتید کره فلان هست لیگش فلان هست چرا نمیگفتید باخت اون روز هم بخاطر ضعف لیگ بوده این استاندارد دوگانه هست که من به عنوان طرفدار فوتبال سر در نمیارم ضمنا داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب هست کیروش تو این تیمها رئال و پرتغال بود و الان کجاس چرا بیرونش کردن چوا جاش اونجا نبود فقط به عنوان دستیار به درد میخورد گفتی همدلی تیم ملی داره وقتی همه بزرگان فوتبال جمایت کردن بایدم همدلی و نظم باشه مشکل ما مخالفای کیروش همین هست چرا 4 میلیون یورو باید بدیم به کیروش و اخرش بگیم خوب زیرساخت نداشتیم خوب این پول رو بزارید برا زیر ساخت چهار سال دیگه هم این بهونه رو براشکست خواهید اورد وچرا از الان که فهمیدید مشکل زیر ساخت هست به فکر نیستید چرا حالا ..
  • ایرانی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    یعنی تمامه مشکلات مملکت ما شده فوتبال تو رو خدا جمع کنید این بساطو و پول بیت المال صرف هیچ نکنین یا لااقل در جایی خرج کنین که لیاقت دارنو و زحمت میکشن بی ادعا چرا باید یک عده که هیچ سودی به این مملکتو و مردمش نرسوندن و حداقل یکبار باعث شادی مردم هم نشدن اینقدر خرجشون بشه اظهار نظر کنن
  • امید A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    علی دایی عزیز لطفا بیرون از مستطیل سبز بمان. چقدر وقتی که مربی نیستی و صحبت می کنی صبورتر و دلنشین تری. اصلابحث فنی نمی کنم که آیا مربی خوبی هستی یا نه. زمانی که در زمین فوتبال بازی می کردی قوت قلب هموطنانت در تیم ملی بودی و باعث سرافرازی و افتخارشان در بهترین تیم های اروپایی. وقتی به عنوان مربی روی نیمکت می نشینی همچون دوران بازی ات غیرتی می شوی و غلیان می کنی ولی بر خلاف آن دوران مسئولیتت بیشتر است و باید پاسخگو باشی. عصبانی می شوی و صحبت هایی می کنی که زیبا نیستند. شهریار لطفا بیرون از مستطیل سبز بمان. دلنشین تری
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    خیلی قشنگ بود.ممنون آقای دایی.بیشتر از این مصاحبه های ارزشمند انجام بدین
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    یه دونه ای دایی. تو هم فاتح قلب های مردمی
  • احسان A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    خدایش خوب بخونید حرفای علی اقارو. واقعا مرد اول فوتبال ایران این اقا باید باشه نه کفاشیان با ان خنده های .... اه
  • موتور گازی AU ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 5
    فکر کنم این مدت که بی تیم بوده کتاب زیاد خونده فهم و معلوماتش رفته بالا
  • سجاد A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    لایکککککککککک
  • mahan A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 1
    قرمز.دمت گرم حرف دل منوزدی واقعیت همینه
  • امیرعباس A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    ممنون دایی عزیز . کیروش رو دوست داریم.
  • سعیدی A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    کیروش همه خوش شانس است بجزء در نتیجه بازی
  • هدایت A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    علی اقا تو مردی تو سالاری.
  • علی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    زنده باد علی دایی که با مسئله محبوبیت کی روش عاقلانه ومنطقی برخورد کرد و همچون سایر همکاران داخلی اش از روی کینه و حسادت صحبت نکرد. مردم کی روش ونوع کارش را دوست دارند...این را باید امثال قلعه نوعی و درخشان بدانند.
  • علی A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    حرف حساب زدی علی آقا ،منطق را عقل سلیم میپذیرد. با آرزوی روزی که احساسات از فوتبال ما خارج بشه و منطق و استدلال جایگزین آن بشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 1
    سلام ترا خدا با افراد تحصیل کرده مصا حبه کنید نه با افرادی که یک روز هواداران را اهل کوفه می دانند ویک روز بخاطر تحر یک اگا ه
  • فران A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    دروود به شرف شهریار مملکتمون
  • محسن IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    کاش حمید درخشان بخونه مردونگی رو یاد بگیره.
  • amin IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    احسنت. کاملا بی نقص
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    علی دایی معرکه است حرفها فوق العاده دقیق و درستند. آفرین به این مرد عاقل و دانا
  • شادی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 5
    دایی دوست دارد اوبماند تا بیشتر گند بزند تا حقانییت خودش را نشان دهد من هم می گویم کی روش باید بماند
  • کامبیز A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 7
    ما گفتیم این علی دایی دیگه مرده...متاسفم براش اونم جلوی رسانه ها وا داد....شک نکنید علی دایی برای اینکه محبوبیتش رو از دست نده این حرف رو زده...اگه مردی مثل قلعه نویی باش که با این همه دشمنی که داره بازم حرفشو میزنه...آقای دایی شاید سواد داری اما شرافت و شجاعت قلعه نویی رو نداری..شما حزب باد هستی..خبرجون لطفا چاپ کن نظرمو
  • محسن A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 2
    کیروش باید بمونه...
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    آدمهای بزرگ و فنی بلدند چطور حرف بزنند و مصاحبه کنند . زنده باد اسطوره
  • بی نام US ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    من وقتی صحبتهای علی دایی را می بینم وباصحبتهای امثال درخشان وقلعه نوعی مقایسه می کنم می خوام سرم را محکم به دیوار بکوبم که جه کسانی الان دارن فوتبال تیمهای محبوبمان را مربیگری میکنن
  • هاله ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    اقاى دايى بسيار زيبا و منطقى صحبت كردن ايشون به تمام مشكلات فوتبال ما اگاه هستند و خوشحالم كه از روىبغض و كينه كار بزرگ تيم ملى رو نفى نكردن.
  • آریا IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    6 2
    من از آقای دایی تشکر میکنم
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    درود به شما که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح میدی واقعا منطقیه که چند سال خرج این مربی حرفه ای شده و حالا که با تیم آشنا شده بره و یک آماتور بیاد؟؟؟
  • محمد A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    اینارانگید اقای درخشان وقله نوعی ناراحت میشند این اقایون منتظرند اقای کی روش بره بیاند تیم ملی چرا باعث ناراحتی این اقایون می شید؟
  • محسن IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    آفرین به علی دایی ، حرف حساب جواب نداره
  • محمدی IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 4
    هیچوقت اون بازیهای ایران تو جام ملت ها که کره رو 62 بردیم عربستانو 30 زدیم و بازیهای در خشان ایران با مایلی کهن رو فراموش نمیکنم متاسفانه برای ایرانی جماعت همیشه مرغ همسایه غازه. به کیروش گفتند چرا زیبا بازی نمیکنید گفت جام میخواهیم. گفتند چرا جام نگرفتید و حذف شدید گفت تو بازی آخر مردونه بازی کردیم. یک بام و دو هوا.
  • مسعود A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 2
    به خدا اگه تو این چند روز یه مصاحبه ی درست و حسابی خونده باشم همینه....
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 2
    خدا وکیلی خوب حرف زد و حرف حق گفت
  • علی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 2
    اول و آخر فوتبال ایران علی دایی
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    برنده شدن به معنای رسیدن توپ به دروازه حریف نیست معنای واقعی اش رساندن خودت به دروازه دلهای مردم است..... دوست داریم شهریار
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    کروش رو خیلی دوست دارم اما خبرآنلاین عزیز یادت باشه این تیم ملی ایران هست، چرا شما تو همه اخبارتون مینویسید تیم کروش؟
  • محسن A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    وقتی کسی مثل علی دایی با منطق صحبت میکنه واقعا انسان لذت می بره آقای درخشان،قلعه‌نویی لطفا یاد بگیرید.خبرانلاین خواهش میکنم این متن را منتشر کنید.
  • سعید A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    زنده باد علی دایی،افتخار باشگاه پرسپولیس.شیر مادرت حلالت که اینقدر زیبا حرف می زنی.ما همیشه حسرت نبود شما را تو باشگاه پرسپولیس می خوریم.به امید خرید باشگاه از طرف حاج حسین هدایتی،سلطان علی پروین،امیرخان عابدینی وپرسپولیسهای با تجربه ومتعصب وبه امید سرمربی گری علی آقای دایی.بدرود
  • رضا ایران IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    دمتگرم علی آقا مثل همیشه منطقی نظر میدیی/ تحصیل کرده با شخصیت مشتی سفره دار.....
  • امیر IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 3
    آفرین باد به سلطان دایی ایول آقایونی که هیچکاره اند و فقط بلدند ایراد بگیرند به حرفای دایی توجه کنن. حیفه به خدا حیفه کیروش رو ازدست بدیم. کیروش کبیر از همه کسایی که ایرادای بنی اسرائیلی میگیرن و خودشونو ایرانی میدونن بخدا ایرانی تره
  • ایرونی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    اگه قرار کیروش بره وبجاش یکی مثل خودش رو بیارن یاحتی بزرگتر از خودشو همه خوشحالم میشن ولی اینکه برش دارن و فرکی یا قلعه نویی رو بزارن بالا سر تیم خنده داره بخدا خوب کسی که همه چی رو منطقی میبینه و منطقیم حرف میزنه نمیشه روش قیمت گذاشت
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    نتیجه این است شایستگی ثروت و قدرت را دارد فکر و مغزش خیلی خوب کار میکند
  • مهدی جنجال A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    نوع بیان رو ببینید...حالا برید حرفای درخشان و قلعه نویی رو هم بخونید...خیلیا منتظر شکست کیروش هستن...ایشالا که ارزوشونو به گور ببرن
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    دایی دوست داریم
  • فرهاد 30 از کرمان A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 4
    خدا وکیلی اگه بعد از کیروش یکی از شانسهای مربیگری تیم ملی بودی ، بازم حمایتش میکردی؟
  • ویشه.. IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 1
    داش علی دوست داریم..ایوالله
  • جواد SE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 0
    آگه درخشان و قلعه نوعی راست میگن دو تا هافبک وسظه خوب تربیت کنند تا کیروش تیم را حمله‌ای کند.مگه قلعه نوعی آزمون را کشف نکرده چرا ما نمیتونیم یک جانواریو بسازیم.
  • یوسف A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    دنیا به دایی احترام میذاره،اما ما چی ؟
  • حبیب اغشت A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 2
    درود به شرفت علی دایی . حرف های بزرگ رو باید از آدمای بزرگ شنید انتظاری جز این از علی دایی نیست.باز خدا حفظت کنه هر جا از فوتبال ایران خبری نیست نام علی دایی دوباره به دادمون میرسه و اسم ایران بر سر زبونها میفته .
  • lمیثم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    چقدر حرف خوب و اساسی زده شد در این مصاحبه .
  • باران A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    علی اقا عاشقتم
  • جهانگيري IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    بارك الله به اين منطق،اميدوارم مربيان ديگه هم ياد بگيرن،كه خوب رو بايد گفت خوب و اين احترام به عقايد مردمه.
  • محمد رضا FI ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    و گرنه کسی که دانش و صلاحیت لازم را نداشته باشد را اجازه نمی دهند از پشت فنس هم تمریناتشان را ببیند منظورش قلعه بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 3
    آیا اگر مربی تیم ملی ایرانی بود بهش اجازه میدادند لیگ رو 50 روز تعطیل کنه
  • hosein IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 1
    ایرادی ندارد اگر کسی به کروش انتقادی دارد مطرح کند.فقط نوع بیان مهم است.
  • آرمین IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    چرا نباید شخص تحصیلکرده ای مثله علی دایی که افتخار فوتبال ایرانه و تو دنیا میشناسنش رییس فدراسیون فوتبال و حتی ای اف سی باشه؟ چرا این کشور نمیتونه از سرمایه هاش استفاده کنه و افراد بی لیاقت پست میگیرند توش؟
  • آرش A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    علی آقا خیلی دوستت داریم ، یه دونه ای شهریار
  • reza IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    زمان همه چيز را مشخص ميكند همين مردم امروز مخالفين فردا خواهند بود چون مردم حوصله بازي تدافعي را ندارن همه تيم ها قوي شدن وهمه از تاكتيك ايران خبر دارن ومي دونن چگونه ايران را از كار بياندازن مثل عراق يادتان به اين جمله باشه واينده شمارا مي بينم كه چه خواهيد نوشت
  • ایمان A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    تفاوت گروهبان اونم از نوع قندلی با اسطورهای مردمی اینجا مشخص میشه رحمت خدا بر ناصر خان حجازی که چنین شاگردانی رو تربیت کرد.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    دمت گرم خیلی مردی بخدا حرف حساب جواب نداره فقط کیروش کبیر
  • هاشم A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    درود بیکران به مهندس فوتبال ایرن وآسیا علی دایی
  • بی نام DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    قلب مردم رو احمدی نژاد هم بدست آورده بود...همین مردم که حالا مهم شدند از نظر دایی روزی بعد از جام جهانی با اس ام اس هاشون دایی را نابود کردند....اونموقع صدای مردم رو نمی شنیدی؟
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    دارم اون روز رو می بینم که مردم میگن کیروش حیا کن تیم ملی رو رها کن...اما همیشه مردم دیر می فهمند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 1
    آدمای بزرگ و دل گنده تو ایران یعنی دایی منصوریان مهدوی کیا فرهاد
  • پیام احمدی A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    8 2
    باسلام..بنده بسیاری از کارها و نظرات آقای دایی رو مخالف بودم اما اینکه همیشه حرف حق میزنن واقعا قابل تحسین هستش.اونایی که چشم بسته شروع به انتقاد وتمسخر تیم ملی و شخص آقای کیروش مربی بین المللی تیممون کردن عادت دارن با باندبازی و به قول دوستان مافیا کاراشونو پیش ببرن هرچند که این شیوه منسوخ شده و دستشون واسه مردم رو شده.هرچند بازهم امیدوارم و اطمینان دارم دولت و وزارت ورزش اجازه دخالت ای افراد رو در فوتبال مملکت نمیدن.اینان با وزش هر باد به همان سو و جهت شروع به وزیدن کردند و براب هر دولتی در زمان خاص خودش به به و چه چه کردند......اما دوستان این دولت دولت راستی و پاکیست و ریا نمیشناسد...باتشکر از خبرآنلاین و عرض خسته نباشید
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 7
    نظرات مخالف را حذف میکنید. واقعا شرم آور است
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 1
    منفی ها دستکاری شده
  • عادل ES ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    تعداد نظرات منفی مشکوک می زنه
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    این منفی ها مشکوکه.امروز ظهر 50 تا منفی در مقابل 1000 تا مثبت بود
  • ایلیا GB ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    7 2
    ما همان جماعتی هستیم که ناصر حجازی و ایویچ را فراری دادیم
  • بی نام US ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    2 2
    دارو دسته مافیا ودلال حضور پررنگی پیدا کردن
  • کامران A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    3 2
    بسیار فهمیده و سنجیده و واقع بینانه پاسخ دادن:؛درود به معرفتش
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    چگونه در عرض پنج ساعت هزار لایک منفی خورد؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهرشاد IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    واقعا تعداد منفی ها شک برانگیزه آخه به قول آقای دایی فوتبال اگر عدالت نداره منطق داره
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    4 2
    درود به شرفت دایی که نمونه یه انسان کاملی بدون هیچگونه حب وبغض
  • سعيد IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    7 2
    دورد به شرفت علي دايي واقعا حرف بيشتر مردم ايران را زديد. آقاي درخشان و آقاي قلعه نويي لطفا يك بار اين حرف ها را بخوانيد وفقط كمي بهش فكر كنيد و البته اگه فكر كردن بلديد
  • مجید A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    9 2
    واقعا" شخصی مثل آقای دایی به هرجا که رسیده حقشه. این مرد بزرگ مایه مباهات تمام ایرانی هاست.
  • امیر A1 ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    8 2
    اگر بخواهیم بدون تعصبای بیهوده حرفی و نظری در مورد این حرفهای علی دایی بزنیم باید بگوییم آفرین بر فکر و منش تو
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 5
    احساس همدردی دو مربی شکست خورده است
  • محسن IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 16
    حمایت دایی دلیلی دارد. چون وزیر ورزش با کیروش مخالف است و درخشان هم انتقادی برخورد کرده و از آنجایی که دایی با هردوی آنها مشکل دارد این مصاحبه حمایتی را انجام داد همانطور که پیامش قبل از آغاز جام ملتهای آسیا، به نوعی جواب کریمی بود که از تیم ملی جدا شده بود. اصولاً دایی همه چیز را شخصی می بیند و همه چیز در نفع شخصی خلاصه می شود. قبلاً جاروجنجال می کرد حالا به حیله گری روی آورده
  • علیرضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    9 2
    زنده باد شهریار با این صحبتهای به جا ، منطقی و به دل نشین مرسی
  • بی نام RS ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    7 2
    وباز هم منفی های دستکاری شده ..