نظرسنجی از اهالی ورزش در مورد ماندن یا رفتن کروش، نتایج جالبی دارد.

آریا صالحی / نظرسنجی از اهالی ورزش نشان می دهد که کارلوس کروش همان طور که موافقان زیادی دارد، مخالفانی هم دارد. خبرگزاری نسیم در مورد ادامه همکاری با کارلوس کروش نظرسنجی انجام داده که تعدادی از اهالی ورزش در آن شرکت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از نکات جالب این نظرسنجی، حمایت سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس و محسن قهرمانی داور فوتبال کشور از کارلوس کروش است. اما مخالفان کارلوس کروش هم اکثرا افرادی هستند که انتظاری از حمایت آن ها وجود نداشت. یکی از مخالفان حضور کروش، هومن افاضلی است که در فوتبال ایران با نام «تیم جمع کن» شناخته می شود. او طی چند سال گذشته معمولا جانشین مربیان برکنار شده تیم های ملی در رده های سنی مختلف شده است. طبیعی است که افاضلی دوست داشته باشد کروش برکنار شود چراکه در این صورت خود را یکی از گزینه های اصلی جانشینی کروش می داند و حداقل می تواند امیدوار باشد که تا زمان مشخص شدن سرمربی بعدی، «تیم جمع کن» تیم ملی بزرگسالان خواهد بود!
نادر فریادشیران هم یکی از مخالفان حضور کروش است. او که رابطه بسیار نزدیکی با محمد مایلی کهن دارد در مورد کروش نوشته: «اقاى کروش بعد از چهار سال حضور در ایران و دریافت 60 میلیاد تومان، اثر مطلوبى درفوتبال ایران نداشته. هفتمین مربى گران دنیا چه دستاوردى براى فوتبال ایران داشته؟! گل زدن فقط از ضربه ایستگاهى و دفاع و دفاع کردن؛ همین...»
مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش هم که پس از حذف ایران از جام ملت ها در صفحه شخصی اش در اینستاگرام انتقاد تندی از کروش کرده بود، حالا با چرخش 180 درجه ای اعلام کرده که موافق ماندن کروش است! البته او نوشته که «کروش برای ماندن باید شرایط مالی قراردادش را تغییر دهد و فدراسیون هم بر امور تسلط داشته باشد» که در همین یک جمله، سردرگمی مخاطب را بیشتر کرده است چراکه همه می دانند قرارداد کروش مدت ها قبل بسته شده و امکان تغییر رقم آن وجود ندارد.
مهرداد اولادی، بازیکنی که توسط همین کارلوس کروش از تیم ملی دور مانده، رای به ماندن این مربی داده که این هم نکته جالبی است. اولادی در این مورد نوشت: «قطعا موافق ماندن کروش هستم. به نظر من از ایشان بهتر نداریم و کروش باید بماند، چون برای فوتبال ما زحمت زیادی کشیده است.»
یکی دیگر از نکات جالب این نظرسنجی، رای منفی اطرافیان قلعه نویی به ماندن کروش است. علی نظری‌جوبیاری، معاون باشگاه استقلال در این مورد نوشت: «فرق کروش با مربی ایرانی چه بود؟ نتیجه جام‌جهانی و جام ملت‌ها را با قبل مقایسه کنید. ایشان 4 سال هم زمان داشته؛ آیا به یک مربی ایرانی این فرصت و پول را می‌دهیم؟ اگر مربی ایرانی این نتیجه را می‌گرفت، شما رسانه‌ها با او جه برخوردی می کردید؟ کروش فقط هزینه روی دست فوتبال ما گذاشته از نظر فنی زیاد کمکی به فوتبال نکرده است. به همین دلیل به نظر من رفتن کروش به نفع فوتبال ماست.» محمود فکری دستیار امیر قلعه نویی هم در این مورد نوشت: «کروش چکار کرده‌اند که باید در تیم ملی بماند؟ شکست مقابل عراق جزو افتخارات ایشان است! عموام‌فریبی تا کی؟ مردم را گول نزنیم واقعیت‌ها را به آنها بگوییم.»
منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس اما از موافقان حضور کروش است که در این مورد نوشت: «1. باید به آینده فکر کرد؛ به ویژه حضور در جام‌جهانی 2018. معایب گذشته که حتما وجود داشته باید اصلاح گردد.2. عملکرد سرمربی تیم ملی ایران قابل قبول است. او شناخت کافی از فوتبال ما پیداکرده و دارای مدیریت کارامد و دانش بالایی هم هست.3. بازیکنان ما تحت مدیریت و سرمربیگری آقای کروش جوانمردانه بازی کردند که جای تشکر دارد.4. همدلی و وحدت بین بازیکنان و نظم و انصباط حاکم بر تیم، هنر مدیریت آقای کروش بوده است.5. اظهارات خام، غیرفنی و سلیقه‌ا ی برای حذف کروش بی‌معناست. او قابل احترام است و نباید به او حمله کرد. به نظر من در این شرایط تنها انتقاد منطقی قابل قبول است.»
حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال هم از منتقدان کروش است. او نوشت: «عملکرد کروش بسیار ضعیف بوده وهمینطور از نظر اخلاقى با توجه به عربده‌کشى و خط و نشان براى داور و برخورد چاله‌میدانى، باعث آبروریزی فوتبال ما شدند. به نظر من ماندن آقای کروش باعث هدر رفتن بیت‌المال و خشنودى حریفان است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    71 16
    جهان پهلوان شیرینی یگانه مرد پاک فوتبال ایران
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    39 16
    جهان پهلوان شیرینی یگانه مرد پاک فوتبال ایران
  • یاسر A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    89 17
    الآن هرکی بخاد محبوب شه حامیه کیروش میشه...سفره ایه که پهن شده...
  • بی نام RO ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    90 49
    درود بر كيروش كبير،ما مردم به ماندن كيروش راي قاطع ميدهيم.
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    حسین شمس که خودش عربده کش تر از همه است
  • 4 ساله A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    125 5
    آخ جون شیرینی.دلم لک زده واسه شیرینی.
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    75 13
    خدمت اقای شمس بفرمایید که : شما که کلا در مورد رفتار در زمین و خارج زمین صحبت نکنی بهتره.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    37 53
    از ادبیات خبر آنلاین دربازه آقای افاضلی متاسفم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    28 46
    مگر اینکه امثال شیرینی موافق کیروش باشن
  • بینام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    اخه چقدر این سایت نامرده, این همه ادم مخالف موندن کیروشن ولی فقط اسم ا امیر ژنرال تیتر میکنین.دشمنی تا کی؟ بسه دیگه.مشکلتون چیه با امیر قلعه؟بگو بدونیم
  • ♥ اس اس ... تاج آسیا♥ A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    این قلعه نویی با شماها چه کرده که روز و شب باهاش دشمنی میکنید ؟
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    محبوبیت امیر خان بعد از این ماجراها خیلی بیشتر شده .... زنده باد ژنرال کبیر فوتبال ایران
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      98 32
      بیشین منفی هاتو بشمار
    • مهدی IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
      84 30
      از منفی های ک کامنتت گرفته معلومه.چقدر محبوبیت داشته و دارن... البته اگه باز دستهای پشت پرده رو مسوول و عامل منفی دادن ندونی مثل قلعه نویی
  • محسن A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    45 7
    عجب سه تایی ، همه محبوب قلبها
  • امیر A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    همینکه این افراد مخالف کروش هستند خود نشانی از این است که ایشان راه را درست میرود ...
  • mehran IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    74 6
    خبر آنلاین تورو خدا یوقت کامنتای منو نذاریاااا......
  • سعید A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    امیرخان سالی یه میلیارد میگیره سالی یه قهرمانی میاره..کیروشی که60 میلیاردگرفتی یدونه...فقط یه دونه از جام هایی رو که گرفتی بگو تا من جونم رو برات بدم
  • عباس IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    45 57
    ولی خودمونیم رسانه ها هم براش کم نمیزتریدا می گن 70 درصد مردم موافق کیروش هستند بابا این هفتاد درصد رو شما رسانه ها درست کردید مگر برای تیم ملی چیکار کرده من حساب کردم با پولی که به این آقا طی 4 سال دادن میشه به 6000 جون رو نفری 10 میلیون وام داد، آخر هم همون نتیجه رو گرفت که ما تو جام جهانی گرفتیم و همون نتیجه ای که قطبی و قلعه نویی در جام ملت ها هر چند که میدونم نظر منو پخش نمی کنید
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    63 22
    علی ها چقدر زیاد شدند محبوبیت امیرخان بین چه کسانی زیاد شده؟ میشه دقیقا دوستان بفرمایند که بین چه کسانی ایشون محبوب هستند؟