رئیس قوه قضاییه: امام خمینی (ره) سیاست و دیانت را به هم پیوند زدند

رئیس قوه قضاییه پس از زیارت مرقد مطهر امام (ره)گفت: حضرت امام خمینی (ره) از جمله مردان بزرگی بود که توانست سیاست و دیانت را با یکدیگر پیوند زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي قوه قضاييه، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز به همراه مسئولان عالي قضايي و در آستانه فرارسيدن ايام دهه مبارك فجر در مرقد مطهر امام خميني (ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضور يافت و به مقام شامخ ايشان اداي احترام كرد.

رئيس قوه قضاييه پس از زیارت بارگاه امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران باتبريك ايام دهه فجر به مردم شريف و مقام معظم رهبري گفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند اما حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اسلام و ارزش‌های الهي کار سیاسی می‌کردند و به نوعی می‌توان گفت که سیاست و دیانت را به هم پیوند دادند و این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را با هم پیوند می‌دهند.

آيت الله آملي لاريجاني همچنین به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: این اقدام هم در همان راستا و نشان دهنده کار مردان بزرگ است همانگونه كه حضرت امام(ره) معنویت و دفاع از پابرهنگان را همراه با شعار عدالت پیش بردند.

رئيس قوه قضاييه گفت: در این سال‌ها مسیري طولانی را طی کردیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده اند و مسئولان نظام هم گام‌هایی مؤثر در راه اعتلاي نظام برداشته‌اند و میزان قابل توجهی از ارزش‌ها محقق شده است اما هنوز با اهداف عالی انقلاب فاصله داریم.

رئيس دستگاه قضا گفت: امام خميني (ره) هدف ادیان الهی را دیدند و ما هم باید تلاش کنیم در جهت رسیدن به آن هدف گام برداریم.

آیت الله آملی لاریجانی و مسئولان عالی قضایی پس از ادای احترام به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب به زیارت مزار شهدای هفتم تير رفتند و همچنین با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی یاد و نام آنان را گرامی داشتند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرمانشاه.گیلانغرب.گلین IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 4
    خداوند رحمت کنه امام خمینی ره درودوصلوات برای شادی روح امام و شهدا