مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از اخبار نگران کننده از تعدیل و جابه جایی نیروها در سازمان هوافضای وزارت دفاع خبر داد.

حسین طلا گفت: پس از انحلال سازمان فضایی ایران توسط دولت، اخبار نگران کننده ای از تعدیل و جابه جایی نیروها و واگذاری پروژه ها در سازمان هوافضای وزارت دفاع دریافت کرده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این متخصصان با مشکلات فراوان در سازمان هوافضا دور هم جمع شده و هماهنگ شدند بنابر این بر هم زدن این تیم تحقیقاتی کار اشتباه است.

او با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع در مجلس گفت: نگاه بد بینانه این است که نیت هایی در دولت برای کاهش سرعت پیشرفت وجود دارد و همین اراده درصدد تعطیلی این سازمان است.

طلا گفت: نگاه خوش بینانه این است که دولت به خاطر کسری بودجه اقدام به تعدیل نیرو و واگذاری پروژه های این بخش کرده که نمایندگان در بررسی لایحه بودجه مشکل این سازمان را بر طرف خواهند کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: در صورت ادامه این روند و افزایش دامنه آن نمایندگان وارد موضوع خواهند شد و وزیر دفاع برای پاسخگویی به مجلس فراخوانده می شود.

چندی پیش به دستور رئیس جمهور سازمان فضایی کشور منحل شد. این اقدام با استقبال رسانه ها و مقامات کشور های خارجی به ویژه آمریکا رو به رو شد.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    85 13
    کاش به اندازه ای که این مجلس غصه فضا را میخورد ، به فکر روی زمین و واقعیات بود.
  • عرشیا A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    64 9
    اگه مشکل کارمندان و کارگران و اساتید دانشگاهها و اموزگاران و ... هم بود اینقدر با عجله و از سر صدق؟؟ اقدام به درست کردن ردیف بودجه ای و ... برای انها میکردید ؟؟؟ همه چیز در اینجا حکایت از عملیات جناحی و افراطی دارد .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    59 12
    اون موقع که700 ملیارد دلار درامد داشتیم میشد یه کاری کرد . اما الان کدوم عقل سلیمی قبول میکنه موشک ماهواره بر بفرستیم فضا ؟ عقل ناسالم افراطی های مجلس فقط اینو قبول میکنه
  • فرج زاده US ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    10 5
    آقای طلا نماینده محترم اصولگرا آنقدر که نگران هوا و قضایی ؛ نگران بیکاری میلیونها فارغ التحصیل دانشگاه که از بیکاری دیگر رویشان نمی شود از خانواده های خود کمک بگیرند ، هستی . نگران افسردگی پدر و مادرهای درمانده و سرگردان بابت هزینه های سرسام آور و مشکلات معیشتی مردم که رای انها را گرفتی هستی . نه به خدا . همگی فقط به فکر دور بعدی مجلس هستید . ادعا ادعا ......
  • محسن IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    2 0
    آقایون به خدا قسم یه فکری بکنید در سازمان هوا فضا تعدیل نیرو و تعطیلی پروژه ها و برون سپاری امور در حال تبدیل به یک فاجعه بدون بازگشت است