مهاجم برزیلی تراکتورسازی که همین حالا هم صدرجدول آقای گل های لیگ را در اختیار دارد، می خواهد از همین هفته گلزنی هایش را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادرلوسیانو ادینهو مهاجم گلزن تراکتورسازی در مورد شرایط کنونی این تیم گفت: «بعد از اردوی امارات، دو، سه بازی تدارکاتی خوب و مفید را پشت سر گذاشتیم و وضعیت فنی تیم مان فوق العاده است. البته یکی، دو بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم آنها به بازی روز جمعه برسند و ما را کمک کنند.» 

ادینهو اضافه کرد: «در بازی رفت مقابل ملوان، یک گل عجیب به ثمر رساندم. همان اوایل بازی بود که از سمت چپ دروازه می خواستم توپ را برای مهاجمان ارسال کنم اما خوشبختانه آن توپ، یکسره وارد دروازه شد و توانستیم بازی را ببریم. حالا می خواهم به شما بگویم یک گل زیبای دیگر برای ملوان کنار گذاشته ام.»
او افزود: «می خواهم در همین بازی، گل دیگری در لیگ به ثمر برسانم و خودم را در جدول آقای گل ها جلو ببرم. البته قبل از این، می خواهم با هر گل، به تیمم کمک کنم. ما توانایی قهرمانی در لیگ برتر را داریم و به زودی می توانیم به صدر جدول برسیم. امیدوارم شانس هم با ما یار باشد تا بتوانیم باز هم هواداران مان را خوشحال و شاد کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =