به منظور مقابله با فرهنگ توهین به مقدسات و دفاع از حریم پیامبر بزرگ اسلام، همراه اول کمپین «همراه با پیامبر مهربانی» را آغاز کرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با کمپین های مردمی در حمایت از حریم پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و به منظور مقابله با هجمه صورت گرفته به مقدسات مسلمانان، همراه اول از آغاز ارائه رایگان آواهای انتظار با موضوع«پیامبر اسلام» خبر داد و از مشترکین خود دعوت کرد با فعالسازی این آواها به کمپین «همراه با پیامبر مهربانی» بپیوندند.

در این کمپین، همراه اول از مشترکین خود دعوت کرده است تا 22 بهمن ماه با فعال سازی یکی از پنج آوای انتظار رایگان «مدح رسول الله(ص) با کد 71504»، «قرن محمد(ص) با کد30866»، «پیامبر اکرم(ص) با کد30447»،«صلوات بر محمد(ص) با کد 31261» و «یا حبیبی یا محمد(ص)71502» در این اقدام مردمی مشارکت کنند.

همراه اولی ها می توانند جهت فعال سازی آواهای انتظار رایگان، کد آوا را به شماره 8989 پیامک کنند. آواهای انتظار فعال شده، تا یک ماه رایگان است.

اپراتور اول همچنین در کمپین «همراه با پیامبر مهربانی»، برنامه های دیگری نیز در نظر گرفته است که بزودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =