عجیب است ، عجیب. او باخته . حذف شده ، نتایجش در همه این 4 سال چیزی بیشتر از همتایان دیگرش نبوده ، حتی حالا با نتایج رقم خورده در جام ملتهای آسیا ناکامتر از برانکوست اما آمار نظرسنجی ها حکایت از چیزی دیگر دارند ؛ او محبوب است . محبوب قلب های ایرانیان.

یادداشت خبرآنلاین درباره کی روش و عملکرد او با واکنش متفاوت کاربران مواجه شد.

اگر چه غلبه با نظرات موافقان کی روش بود، اما منتقدان او کسانی اندکه فکر می کنند مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است.با این حال، بحث درباره اینکه او باید مربی تیم ملی باقی بماند، احتمالا طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

یکی از موافقان کی روش نوشت:به نظر من او بازیکنان را شجاع و جنگنده و یکدل کرده است و تیم او واقعا یک تیم همدل است که تا پای جان می جنگند. کاربری دیگری با این نظر که «قلب مردم اشتباه نمى كند.» به دفاع از کی روش پرداخت.

حمیدکاربری دیگری بود که معتقد بود کی روش باید بماند، درباره این نگاه نوشت: زیرا: 1: نظم و انضباط را در تیم حاکم کرده 2: به هیچکس باج نمیده و بازیکن باید به تیمش تعصب داشته باشه و بازیکنان بی غیرت رو کنار گذاشته است. 3: صادقانه با مردم حرف میزنه و همین خیلی مهمه و دو دوزه بازی در نمیاره مثل برخی مربیان... 4: منافعی در هیچ باشگاهی نداره که بخواد با دعوت از بازیکنانش از خجالت اون باشگاه در بیاید 5: مربی حرفه ای و کارگشته ای که دنیا او را می شناسد و همین میتواند در معرفی بهتر تیم تاثیرگذار باشد .

666هم کاربری بود که از منتقدان کی روش سوال کرد که خودشون چه کارنامه ای دارند ؟ او نوشت: متاسفانه کسانی نقدش میکنن که فقط دلال بازیکن هستند نه مربی . در ضمن مگه همین اقای قلعه نوعی مربی تیم ملی نبود ؟ کدوم مربی ایرانی میتونست تو این فوتبال فلک زده ما تیم کره جنوبی رو سوبله کنه ؟ کدوم مربی ایرانی میتونست تیم آرژانتین را اونجوری اذیت کند؟

در مقابل این نظرات، یکی از کاربران از اینکه برخی کاربران یک اجنبی را برایرانی ارجح است، نوشت که شرمنده است.
نظر این کاربر درباره اینکه او هفتاد میلیارد تومان حقوق گرفته باعث بحث بین کاربران شد. حامیان کی روش نوشتند که صد برابر این پولی که کی روش خورد رو مربیان دلال خوردند که فوتبال ما رو به انحطاط کشانده بودند.

دیگر کاربر حامی کی روش معتقد بود که همین مربی اجنبی به بازیکن ایرانی یاد داده که بازی تا ثانیه های آخر ادامه دارد. کی دیده بودیم 120 دقیقه محکم و جنگنده و با امید ایران به بازی ادامه بدهد؟
اما منتقدان کی روش هم کم نبودند. مثل کاربری که نوشت موافق مربی خارجی است، ولی یکی مثل هیدینگ که لااقل جلوی تیمهای درجه سه آسیا ایران را با تاکتیک بازی آرژانتین نفرسته تو زمین.
کاربر دیگری هم با یک سوال غیر فوتبالی از هواداران پرسید شما اگه پول داشته باشی ترجیح میدی ماشین ایرانی سوار شی، گوشی ایرانی دستت بگیری، یخچال ایرانی داشته باشی؟
در مقابل کاربری هم که برخی دیگر از نظرات را به وطن فروشی متهم کرد، دیگری در دفاع از کی روش نوشت:متاسفانه اجنبی، امثال شماها هستند که از فوتبال هیچی نمیفهمند،نه یک مربی بزرگ مثل کارلوس کیروش.چه امکاناتی در اختیارش گذاشته شد.واقع بین باشید و بی غرض حرف بزنید.شما ها گواردیولا را هم بیاورید انگ دیگری میزنید و در نهایت به غیر از مربی ایرانی هیچکس فوتبال بلد نیست.همیشه منصفانه قضاوت کنید.زنده باد کیروش.
مجمد هم کاربری بود که نوشت:کارنامه کیروش از همه سرمربیان تاریخ تیم ملی ایران درخشان تر بوده . مردم واقعا دوستش دارن و ازش در مقابل هجمه سنگین مربیان داخلی حمایت میکند.
اما علی از هواداران استقلال در مقام نقد کی روش نوشت: اگه به نتیجه باشه که برانکو خیلی بهتر نتیجه گرفته.کیروش روانشناس خیلی خوبیه.تونسته ایرانیها رو خوب بازی بدهد.
یک منتقد دیگر کی روش هم مردم را در موضوع تیم ملی جو گیر دانست و نوشت:الان جو به سود کیروش است و هر انتقادی مساوی با بی توجهی به مردم.

 مجموعه نظرات کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

/21223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • aghil A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    باید بره
  • بی نام RO ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 17
    نمیدونم چرا چشمم فقط موافق ها رو می بینه؟اصلا نظرات مخالف ها خیلی منطقی بود نمیدونم چرا تایید نمیکنید؟موافقا فقط میگن کلاس داره غیرت داره مربی منچستر بوده..مخالفا میگن کو نتیجه؟؟ اینهمه سال تو ایران بود حالا بجای جواب دادن باید بگه من اولین کسی بودم که گفتم زمین نداریم؟تیم المپیک نداریم؟؟ از عراق جنگ زده باختیم اینهمه پول گرفته تیم رو برده پرتغال آفریقا با یه مشت تیم باشگاهی دسته ششم بازی کرده...میموند همین ایران با 2 تا تیم درست حسابی بازی میکرد.. مربی بود یه کشور جز ایران می خواستنش..اصلا واسه چی باید اینهمه پول بگیره؟و بشه گرون قیمتترین مربی تاریخ ما و جام جهانی واسه 1امتیاز؟؟ مگه چه شاهکاری کرده؟؟ مربی های ایرانی اینقدر فرصت و پول داشتن 100 تا گوچی و آزمون و ...داشتیم تا حالا نه یکی
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    کروش هرقدر هم مربی بزرگی باشه حق نداشت تو مصاحبه ای که از استرالیا انجام داد درباره مربیای ایرانی اونجوری صحبت کنه
  • بی نام GB ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    کی روش کارش مثبت بوده.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    محبوب قلب ها لقب منصفانه و مافیا نهایت بی انصافی است.
  • سامان RO ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    فقط کی روش و دیگر هیچ کس
  • بی نام AU ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 4
    کیروش عشق کیروش جون کیروش یعنی غیرت و معرفت تا چشم موتور گازی ها دربیاد
  • احمد سهرابى IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 3
    در دنيا چند مربى درحد كى روش وجوددارد .ليگ ما آيا ارزش تماشا كردن دارد كه ازاو انتظار معجزه در تيم ملى راداريد.منصف باشيد وقدر اورابدانيد ورضايتش رابراى ماندن جلب كنيد تادردراز مدت به آنانى كه خودرا متخصص فوتبال ميدانند الفباى آنرا آموزش دهد
    • استاد جامعه شناسي IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      1 4
      احمد چرا نمي بيني بهترين بازيكنان ما در اين رقابتها پورعلي گنجي ، غفوري و حاج صفي بودند كه همگي در ليگ ايرانند. تازه به بيرانوند بازي نرسيد وگرنه او مي توانست در پنالتي ها بهتر عمل كند و دوتا توپ از بين پاهايش نمي گذشت. بگذريم از اينكه اگر علي كريمي و خلعتبري و شريفي همراه تيم مي بودند معادلات به گونه ديگري رقم ميخورد با تشكر از سايت خوب خبرانلاين
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 2
    نظرات مخالفو چاپ نکنیااااا.. خوانننده های عزیز. از روی احساس نظر ندید. جناب کیروش 4 الی 5 ساله تو تیم ما هست. ما اصلا تو این چندسال به غیر از دفاع کردن چه کار دیگری انجام دادیم؟؟؟؟؟؟؟؟ من مخالف مربی داخلی هستیم ولی گیروش ممبلغ خیلی بالایی از ایران گرفته. با همین مبلغ میتونیم مربی هم سطح کیروش ولی با تفکرات به روزتری داشته باشیم. حضور کیروش تو نیمکت فرقی به حاله تیما نکرده.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 3
    مربیان داخلی بخاطر تخته شدن دکان دلالیشون تو تیم ملی از کیروش بدگویی میکنن همین که لیگ ما رو به خاک سیاه کشوندید و فقط پول شده ملاک برای شما لطفا از کیروش حرفی نزنید
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 4
    اینا که میان میگن اگه اینجوریه برانکو هم خوب بوده منظورشون چیه؟ خوب برانکو هم خیلی خوب بود. چه ربطی داره به اینکه کیروش خوب نباشه؟ اتفاقا برانکو تیمش خیلی چشم نواز هم بازی میکرد و حمله هم زیاد میکرد. اما دفاعش نابود بود و چپ و راست گل میخورد. دوما اصلا جرات جوان گرایی نداشت و همیشه از یه ترکیب ثابت استفاده میکرد. به نظر من کیروش تمام حسن های برانکو رو داره به علاوه هزار حسن دیگه. هر چند برانکو اصلا از نظر کارنامه بین المللی قابل مقایسه با یکی مثل کیروش نیست اما فقط از نظر تیم ملی هم مقایسه کنی خوب بودن یکی از اینها دلیلی بر بد بودن اون یکی نیست
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 5
    چرا باور نمیکنید که مردم اشتباه نمیکنن ... کیروش محبوب قلوب مردم ایرانه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 4
    محبوب قلبهاست
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 5
    من عاشقشم. با غیرت تر از خود ایرانیهاست نسبت به تیم ما. امیدوارم واقعا بمونه
  • علی رضا ترکان A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 7
    به نظر من کیروش نه مافیاست نه کاری کرده که محبوب قلبهای ما ایرانیان شود او هم مثل مربیان قبلی فقط ایراد می گیرد . بردهای تیم ملی هم به مانندگذشته فقط روی خلاقیت فردی بازیکنان به ثمر رسیده پس به غیر از کمی نظم و انضباط چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است .
  • شروین A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام.من منصفانه نظر میدم شما هم منصفانه لایک یا دیسلایک بدید لطفا. کارلوس کیروش تیم ملی رو به جام جهانی برد با یک اقتدار نسبی که به عنوان تیم اول گروه بود.همین کار رو ایوانکوویچ هم کرد اما نه با این اقتدار.کیروش تو جام ملتها با 9 امتیاز بالا رفت از مرحله گروهی و تو مرحله بعد جلو تیم عراق حذف شد.کاری که دقیقا قطبی و قلعه نوعی هم کردن.اما با این تفاوتها که کیروش چندتا جوون خوب هم معرفی کرد به فوتبال و بین مردم هم محبوبه ولی واقعا این تیم خوبی که کیروش داره قلعه نوعی و برانکو نداشتن.این حمایتی که از کیروش میشه واقعا از برانکو نمیشد.زمان برانکو هم ما اصلا تدارکات خوبی واسه مسابقات نداشتیم.در کل میخوام بگم اینکه کیروش مربی محبوبی هست قبول ولی بیایم با توجه به شرایط ببینیم چه نتیجه ای گرفتیم.
  • محمدرضا A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    خبر گزاری شما هم محبوب قلب هاست با اين خودشيرينی های گاه و بی گاه.
  • بی نام CH ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    شهلا جاهد چی شد بالاخره حمید درخشان؟؟؟؟ حالا شدی مربی اخلاق مدار با هزار مدل رانت وارد پرسپولیس شدی
    • عباس A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      2 9
      چرا توهم زدی ؟؟ شهلا جاهد چه ربطی به درخشان اون محمدخانی بود.
  • حامد۰۶ RO ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    18 5
    کی روش عشقه،بهترین مربی تاریخ ایران قلعه نوعی بسوزززززززز،
  • گرگیوی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 10
    ما که نه نتیجه گرفتیم و نه زیبا بازی کردیم پس چرا از کیروش دفاع می کنید؟
  • مهدی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    کیروش باید بمونه.اینو همه اونایی که فوتبالو میفهمن و مغرض نیستن میخوان
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    متاسفانه کسی بحث فنی نمی کند و فقط فراکنی در مورد این قضیه شده است. تیم کیروش بعد از گذشت چندین سال یک حمله با برنامه ندارد و فقط روی ضربات شروع مجدد کار می کند. امیدوارم با دید باز این مساله نقد شود چون فوتبال ما با این وضیعیت به تباهی کشیده شده است. مشکلات عدیده فدراسیون و تیم های پایه یک طرف فوتبال بی برنامه و تدافعی جلوی تیم های درجه 2 و 3 آسیا یک طرف.
  • کارمند A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    بگذارید مانند مربی والیبال تیم ملی آقای کروش به کارخود ادامه دهد تا درفوتبال این مملکت تغییر وتحول بنیادی بوجود بیاد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 2
    کارلوس کیروش خیلی مربی بزرگیه و ناراحت کننده اینه که آدمهایی مثل درخشان و قلعه نوعی و پروین راجب بهش نظر میدن که آرزو داشتن از زیدان و رونالدو و بکهام و فیگو امضا بگیرند چه برسه به این که مربیشون باشن
  • خلاق A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    به نظر می آید که لجاجت و پافشاری و همچنین مشکل فنی در کی روش باعث شکست ما شد به برزیل می رویم چکار کردیم ؟ چه دست آوردی داشتیم ؟ باز به کی روش اعتماد کردیم انتقادها را گوش ندادیم ؟ کیروش لجاجت کرد حتما باید این سرباز فراری ها باشند ؟ فلان دروازه بان در تیم من جا ندارد ؟ از همین دو لجاجت ضربه خوردیم و اما مشکل فنی ؟ برنامه برای پنالتی نداشتیم ؟ دروازه بان پنالتی بگیر نداشتیم ؟ ضمن تشکر از زحمات حقیقی ،گل چیپ کاپیتان عراق نشان داد گلر ما 50 را انتخاب می کند و نتوانست روی یک پنالتی عملکردداشته باشد و شکست خوردیم ؟ اگر می بردیم تمام این ضعف ها دیده نمی شد
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 2
    یه چیز بگم پرونده رو ببندین،در اینکه درجام ملتها خوب نبودیم شکی نیست،به توانمندیهای کی روش هم شکی نیست و ضعف اصلی در مدیریت فدراسیون فوتباله که با قرارداد ناشیانه ش این وضع بوجود آورده و از مربی مثل کی روش معماری نخواسته و نتیجه و جام جهانی خواسته،درضمن انتقاد از کی روش اصلا و ابدا به مثابه طرفداری از قلعه نوعی و قلعه نوعی ها نیست اینو هم شما درک کنید بد نیست...
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 1
    کی روش باید بمونه ،اومحبوب قلبهاست نه مافیا
  • امیر حسین A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 2
    به نظرمن کیروش کامل نیست اما جایگزین های احتمالیش خیلی نگران کننده تر هستند اگر قرار بود کیروش بره وبه فرض محال به جاش مارچلو بیلسا یا لیپی یا هیدینگ بیان من موافق تغییر کیروش هستم اما اگه به جاش فرکی و مایلی کهن و .. بیان قابل قبول نیست، در ضمن با تغییر کیروش فوتبال ملی دچار دوره بی برنامگی و سردرگمی می شود. منتقدین عزیز ، لطفا همش نگید تیم کیروش بازی مالکانه بلد نیست و دفاع میکنه و ... به جای این حرف فکر کنید جانشینان احتمالی کیروش آیا سبک بازی ملی را می توانند تغییر دهند؟ آیا به یکباره بازی ما تبدیل به حمله ای و مالکانه می شود؟ خود آقای جلالی گفت ما توان بازی مالکانه را به دلیل نداشتن بازیکن های لازم نداریم. مگر باشگاههای ما چه سبک بازی ای دارند؟
  • حسن IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 11
    کی روش برای سرپوش گذاشتن برضعف فنی وعدم موفقیت هایش جنگ روانی راه انداخته است .اتحادایرانیان را به هم می ریزدپول ها رابرمیدارد ومیرود.آن وقت دوباره بازی همیشگی کی بود کی بود من نبودم...
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 1
    هر چند با نرفتن تیم ملی به مراحل بالا تر همه ایران غمگین شدند ولی نباید از حق گذشت که تیم ملی در این چند ساله رشد بسیار زیادی داشته است اگر اقای کیروش بماند بهتر است و تیم ملی پیشرفت بهتر خواهد داشت .یکبار هم که شده ثبات را از فوتبال آلمان یاد بگیریم .
  • ali A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 2
    من نمیدونم مربیان وطنی چی کار کردن واس فوتبالمون ک قد علم کردن.کیروش باااااااید بمونه این خاسته همه مردمه
  • میلاد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 3
    کیروش 2 کار بزرگ انجام داد.... 1 انضباط و یکدلی رو به تیم برگردوند با حذف بازیکن های یاغی 2 جوانگرایی کرد با بازیکن های بی ادعایی که فقط به فکر فوتبالن نه لات بازی و بازیکن سالاری. علیرضا حقیقی، وریا غفوری، آزمون، جهانبخش، دژاگه، پورعلی گنجی، قوچان نژاد و .... کسانی بودن که کیروش در سطح ملی مطرح کرد. اگه امثال درخشان بودن تا 5 سال دیگه رحمتی و خلعتبری و بقیه یاغی ها تو تیم بودن و جا واسه اینا باز نمیشد. ختم کلام کیروش باااااااااید بمونه.
  • نادان A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 3
    آی کیو اون ناصر محمد خانی بود....ولی در کل موافقم کیروش بمونه
  • .آریا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 4
    کیروش ازخیلی ازمربیان داخلی داناتروباتعصب تر است،پس بهتراست ازایشون حمایت کنیم
  • محمد A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 5
    بهترین مربی تاریخ ایرانه
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    41 13
    فقط کی روش کی روش غیرت ایرانی دارد و از لحاظ فنی هم بالاتر از مربیان ایرانی هستش نگهش دارید...
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    30 7
    كي روش بهترين مربي در اين شرايط فوتبال ايرانه
  • جانباز A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 2
    انشالله اومیماند وخارچشم حسودهاودشمنانش میشود
  • میانه A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 1
    مربیان وطنی اگه میتونند تیمهای باشگاهیشونو قهرمان اسیا کنند. چرا نمیتوانند؟ تیمهایی مثل داماشو روانه ی لیگ پایینتر نکنند ، قهرمانی اسیا پیشکش تعصب و غیرت کیروش رو همه دیدن .
  • محمدعلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 7
    ب نظرم حالا وقتشه که ی مربی خارجی بهتر بیاد که هم ادعاش کمتر باشه هم پول کمتر بخواد و هم اینقد احسای نباشه که مرتب در جواب انتقادات درست و حرفه ای فرافکتی و توهین کنه.. تازه اگه تیمش بلد باشه بازیسازی کنه و دوتا پاس هم ب هم لدن بد نیس
  • بی نام EU ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    14 0
    ايشاالله جام جهاني٢٠١٨
  • ali09 A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    1 0
    کیروش به تیم سبک و شخصیت داد ، من میخوام بدونم قلعه نوعی و درخشان و...چکاری برای تیمای خودشون کردن که حالا میان در مورد مربی بزرگی مانن کیروش نظر میدن و فوتبال ملی رو دچار حاشیه و سردرگمی میکنند.کیروش عشقه