همان افرادی که تا دیروز نسبت به قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتراض داشتند، با دیدن آگهی مزایده این دو باشگاه حسابی شاد و خوشحال شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از سوی سازمان خصوصی سازی، بالاخره آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شد. این آگهی که نکات بسیار زیادی در دل خود داشت، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت به خصوص پرسپولیسی ها که حسابی از این ماجرا خوشحال بودند. خریداران می توانند پرسپولیس را با این امکانات در اختیار خود بگیرند: اسم و علامت تجاری یا برند که به شدت درآمدزاست و به تنهایی می تواند طی دو یا سه سال، تمام پول خرید باشگاه را برگرداند. همچنین مجموعه ورزشی شهید درفشی فر و تاسیسات و تجهیزات این مجموعه به همراه ساختمان مرکزی شرکت پرسپولیس به آدرس تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان پیروزان، کوچه قوام پور، کوچه پانزدهم پلاک 8 نیز به تملک خریداران در می آید که این دارایی، باز هم سودآور است.
چنین مساله ای، مشتریان سرشناس باشگاه پرسپولیس را به اوج لذت خرید رساند. آنها می دانند با خرید برند پرسپولیس، یک سرمایه گذاری بلندمدت اما به شدت سودده خواهند داشت. همین مشتریانی که تا دیروز در مورد مبلغ 290 میلیارد تومان، داد و بیداد به راه انداخته بودند حالا با دُم شان، گردو می شکنند!

 

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =