دامادی گفت: وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی ها تاثیر می گذارد.

خانه ملت نوشت:محمد دامادی با اشاره به بازی های تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی در گروه خود بازی های خوبی انجام داد به طوری که هماهنگی و یکدلی در این تیم به خوبی مشهود بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازی های خوب تیم ملی باعث شور و اشتیاقی در بین مردم و رسانه ها شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکردی سرمربی تیم ملی ایران، گفت: کارلوس کی روش نیز عملکرد قابل قبولی داشت و باعث شد وزن قابل توجهی به بازی های ما داده شود.

دامادی در ادامه در رابطه با استخدام مربی و سرمربی خارجی عنوان کرد: مسئولان باید در استخدام مربیان و سرمربیان خارجی دقت کنند تا پول و درآمد این کشور صرف "ویچ" های بی فایده که بعضا درجه سه هم هستند، نشود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس نهم تصریح کرد: کارلوس کی روش پرتغالی است و فوتبال ما به فوتبال پرتغال نزدیک است در نتیجه کی روش می تواند تشخیص دهد که چه طور باید از بازیکنان ما به خوبی استفاده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با وجود بازی خوب بازیکنان تیم ملی که به صورت ده نفره بازی می کردند، گفت: با این حال در نهایت بازی به پنالتی خورد و باعث شد نتیجه به نفع ما تمام نشود.

دامادی ادامه داد: در خصوص بازیکن عراقی و یا نحوه داوری کارشناسان باید نظر بدهند و مسئولان این حیطه باید موارد لازم را به شدت پیگیری کنند البته شاید اگر داور می دانست بازیکن ما کارت زرد دارد شاید کارت زرد دوم را نشان نمی داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تصور می کنم وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی ها تاثیر می گذارد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    مرسی به این نماینده که فوتبال رو میفهمه ...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    خبر انلاین ، چرا خبر دوپینگ عبد الزهرا رو کار نمیکنی؟؟ هوشنگ مقدس و کفاشیان همین الان از رسانه ملی اعلام کردن تیم باید تا فردا در کانبرا بمونه دلیلش چیه؟؟
    • علیرضا.ص.ش A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      126 7
      چون ممنکنه به خاطر محروم بودن بازیکن عراقی به دلیل دوپینگ کردن در لیگ برتر ایران ممکنه نتیجه 30 به سود ایران بشه اما از اونجا که ما نفوذی در آسیا نداریم بعیده....
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      27 99
      باز ما ایرانی ها باختنم دنبال مدرک سازی میگردیم....تو زمین می بردید
  • بی نام RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    8 54
    شما تخصصتون دقیقا چیه بزرگوار
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    169 7
    هرچند فوتبال ارتباط زیادی با مجلس نداره، ولی این نماینده از درخشان و قلعه نوعی بیشتر فوتبال سرش میشه.
    • یاسر A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      9 103
      چون گفته کیروش خوب است
  • هوادار IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    126 9
    1کارت زرد اول به پولادی اشتباه بود. 2زمانی که داور بالای سر پولادی منتظر بود تا بلند شود و به او کارت زرد نشان دهد نکونام باید خود را سریع به داور می رساند و به داور یادآوری می کرد که پولادی با این کارت اخراج خواهد شد. 3اشتباه ما در دادن پنالتی توجیهی ندارد. آن تکل خشن و تمام بدن در محوطه 18 قدم چه توجیهی داشت؟ 4جهانبخش با یک اشتباه ساده توپ را کنار خط 18 تقدیم عراق کرد تا آنان گل سوم را به ثمر برسانند. 5از حاج صفی هم انتظار نداشتیم پنالتی را بیرون بزند. کی روش را نگهدارید و به او کمک کنید تا فوتبال ما را بسازد.
  • آرمین عزتی A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    67 4
    هیچکس اشاره ای نکرد که چطور میشه یه داور از استرالیا که رقیب ایران برای بازی با فینال بود انتخاب شد؟این از بی کفایتی مسئولین فوتبال ایرانه
    • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      8 6
      به همون دلیل که برای بازی ژاپنامارت مدافع و مدعی ثابت قهرمانی و رقیب گروهی ایراناز ایران انتخاب شد،این چه حرفی بود زدی دوست عزیز؟خودمونیما برین کامنتای خبرای مربوط به قبل جام و بخونید به غیر از یکی دوتا کامنت که میگفتن ایشالله قهرمان میشیمو کلی منفی میخوردن همه میگفتیم این تیم هنر کنه از گروه میاد بالا،حالا شدیم مدعیه بلا منازع فینال که داور از کشور میزبان که تا فینال بش نمیخوریم نباید برا مسابقاتمون انتخاب شه؟
    • بهاره A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      4 1
      مسوول ایرانی که کلا هر چی بگن میخنده... شما هم چه توقعاتی دارین ها
  • فواد A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    18 2
    کفاشیان باید توی اسیا از اعتبار و حق ما دفاع کنه.تا کی کیروش یک تنه با داور و تیم حریف و میزبان و کنفدراسیون و بازیکن 2پینگی و مربی های بی دانش و همیشه منتقد بجنگه؟؟
  • ه IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    6 2
    آخه انصافا کدوم مربی داخلی می تونست مثل کیروش خوب کار کنه؟ فکر کنید اگه قلعه نوعی مربی تیم ما در مقابل آرژانتین بود... واقعا زنگ تفریح می شدیم در جام