عبدی به خاطر جایگاهش به پرسپولیس برگشت

ماجرای دعوای پنهانی حمید درخشان و حسین عبدی را حتماً خوانده یا شنیده‌‌اید. درگیری که از اردوی امارات شروع شد و خیلی زود به اتمام رسید اما چگونگی پایان یافتن آن، واقعا جالب بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روزنامه خبرورزشی؛ عبدي به خاطر اعتراض نسبت به جذب بازيكنان بي‌كيفيت، عدم دخالت در امور داخلي تيم، بي‌انگيزگي بابت شنيدن حرف‌هاي بازيكنان، راه انداختن بازي «كميته فني» در زمان مديريت حميدرضا سياسي و... با حميد درخشان به صورت پنهاني به جنگ رفت و كار به جايي رسيد كه دو روز پس از بازگشت پرسپوليس از اردوي امارات، سر تمرين تيم نرفت. 

حميد درخشان سرمربي تيم نيز وقتي فهميد كار بالا گرفته و عبدي نداي اعتراض سر داده، در يك مصاحبه گروهي به خبرنگاران گفت: «من با عبدي مشكلي ندارم اما اگر او نيايد، يك مربي ديگر به جايش مي‌آوريم.»
در اصل قرار بر اين بود كه با جدايي حسين عبدي از كادرفني سرخپوشان، يك مربي خارجي جانشينش شود و حتي اين قضيه در تماس تلفني با مديريت باشگاه نيز مطرح شد اما علي‌اكبر طاهري مدير تام‌الاختيار باشگاه پرسپوليس در اين مورد مخالفت كرده و خواستار اضافه شدن مصطفي قنبرپور به كادرفني بود. تا اينجاي ماجرا، هم مديريت و هم سرمربي تيم ديگر به بازگشت حسين عبدي فكر نمي‌كردند و حتي عبدي در ديدار با طاهري نيز به مشكل برخورده بود. مصطفي قنبرپور هم اولين حكم را در دوران مديريتي طاهري گرفت و شد مشاور فني مدير باشگاه. با اين حساب، حضور قنبرپور در كادرفني پرسپوليس چندان بعيد به نظر نمي‌رسيد.
اما عبدي، كاپيتان و پيشكسوت اسبق باشگاه پرسپوليس كه به گفته خودش يكي از مهم‌ترين مدارك مربيگري از FA (اتحاديه فوتبال انگليس) را دارد، وقتي جايگاه خود را در معرض خطر ديد، روز پنج‌شنبه بالاخره به مجموعه درفشي‌فر رفت تا باب آشتي را باز كند. اين شايعه مطرح بود كه كسي از او دعوت كرده براي حل مشكلات با حميد درخشان به درفشي‌فر برود اما در حقیقت هيچ‌كس بابت بازگشت با عبدي تماس نگرفته و او خودش رفته بود. بعد هم به خبرنگاران گفته شد: «عبدي و درخشان هيچ مشكلي با هم نداشته و ندارند!»

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =