نام چند خوراکی غیرمجاز اعلام شد: از خاویار کشور آذربایجان تا کلوچه و چیپس سنتی

مهر نوشت:

سخنگوی سازمان غذاو دارو، اسامی هفت محصول غذایی غیر مجاز و شرکت های تولید کننده آنها را اعلام کرد.

مهندس محمد هاشمی گفت: تولید کنندگان این محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز سازمان غذا و دارو بوده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات را ندارند.

او به اسامی شرکت ها و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرکت پنیر لیقوان با نام های تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین c با نام تجاری pokka vitaene، کمپوت آناناس با نام تجاری leonard ، خاویار کشور آذربایجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان، محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است.

هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می شود.

او در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    16 0
    هر روز لیستی از کالاها رو باید تو جیبمون بذاریم تا یادمون باشه که نخریم؟