رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده گفت: شهرداری ها برای تحقق وصول درآمدهای قانونی آموزش و پرورش همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرضیه گرد صبح امروز با حضور در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش تاکید نمود: زمان عمل کردن به شعارها و وعده ها فرا رسیده و مردم چشم به این دارند که ما چگونه گام برداشته و به شعارها عمل می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرصت تحقق شعار ها کم است وباید ازفرصت ها استفاده نمودگفت: مردم باید از عملکرد ما اطلاع داشته باشند و در این مسیر اطلاع رسانی از فعالیت ها به مردم بسیار مهم است . استان گلستان در این زمینه موفقیت چشم گیری داشته و تعامل بسیار بالایی با اصحاب رسانه و سیمای استان در جهت تنویر افکار عمومی دارد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده هدف اصلی و استراتژیک وزارت را کیفیت بخشی آموزشی اعلام نمود و افزود: باشناسایی هر مانعی که موجب کاهش مشارکت مردم می شود و رفع آن زمینه ی رشد آموزش و پرورش رافراهم نمایید.

گرد در ادامه با اشاره به قانون شوراها افزود:آنچه ما می خواهیم همکاری شهرداری ها برای تحقق آنچه در قانون آمده و وصول درآمدهای قانونی آموزش و پرورش است .

گٌرد گفت:درتلاشیم کل درآمدهای وزارت آموزش و پرورش را ساماندهی نموده و سهم استان ها مشخص شود تا ضمن ایجاد انگیزه برای شهرستان ها، درآمدی که هر شهرستان توانسته کسب کند به آن شهرستان بازگشته و برای مسائل آموزشی و ساخت و ساز مصرف شود.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =