احمدرضا عابدزاده مدت‌هاست به تهران بازگشته اما در تمرین راه‌آهن شرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرورزشی؛ تیم ملی کشورمان با اقتدار از گروهش صعود کرده و فردا به مصاف عراق می‌رود. این 2 موضوع بهانه‌ای بود تا با کاپیتان اسبق تیم ملی و سنگربان فراموش‌نشدنی تاریخ فوتبال ایران گفت‌وگویی انجام دهیم.
قراردادتان را با راه آهن فسخ كرده‌ايد؟
نه، منتظرم تكليف مطالباتم را مشخص كنند. فوتبال شغل من است و نمي‌توانم پس از سال‌‌ها خاك خوردن در فوتبال بروم و مجاني كار كنم. قراردادي ميان من و باشگاه راه‌آهن منعقد شده و بايد طرفين به آن پايبند باشند.
ولي تكليف اين باشگاه نامشخص است و بعيد به نظر مي‌رسد تا مدت‌ها سر و سامان بگيرد.
اين مشكل من نيست، باشگاه منحل نشده كه بگويم نامشخص است و مسئول دارد كه مشغول فعاليت است. من هم حق و حقوق قانوني‌ام را مي‌خواهم و تا سه‌شنبه آينده صبر مي‌كنم.
چرا تا سه‌شنبه؟
به مسئول باشگاه گفتم ساعت 10 صبح سه‌شنبه مي‌آيم تا تكليفم روشن شود. اداره ماليات به اين موضوعات كاري ندارد. فردا براي پولي كه نگرفته‌ام، ماليات تعيين کرده و ممنوع‌الخروجم مي‌كنند. من پول زور نمي‌خواهم ولي چون با زور ممنوع‌الخروجي مجبور به پرداخت ماليات مي‌شوم، بايد تكليف قراردادم با راه آهن مشخص شود.
از حميد استيلي چه خبر؟
او كلي وقت گذاشت، هزينه كرد، تعهد داشت ولي ناگهان باشگاه را از استيلي پس گرفتند و معلوم نيست چه زماني پولي كه پرداخته و هزينه كرده را پس بگيرد.
بازي‌هاي تيم ملي را در مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا تماشا كرديد؟
تيم ملي در بحث نتيجه‌گيري خوب كار كرده و از 3 بازي، 9 امتياز گرفته است و خوشحالم بعد از صعود از گروه به قرعه خوبي خورد. چند روز قبل از شروع جام ملت‌هاي آسيا در استراليا با عراق بازي كرديم و ذخيره‌هاي تيم ايران همين تيم اصلي عراق را شكست دادند. در عين حال به دليل كمبود بازي تداركاتي تيم ملي در آن مسابقه هماهنگي فعلي را نداشت و اميدوارم در بازي صبح جمعه به پيروزي پرگلي مقابل حريف خود دست پيدا كند.
اشاره داشتيد تيم ملي در بحث نتيجه‌گيري خوب كار كرده، از نظر فوتبالي چطور؟ عملكرد تيم ملي براي شما رضايت‌بخش بوده است؟
به بازي قشنگ امتياز نمي‌دهند، اما زيبايي فوتبال باعث شده اين رشته، پرطرفدار و پربيننده باشد. فوتبالي كه تيم ملي به نمايش مي‌گذارد، لذت‌بخش نيست، چه بسا يك وقت‌هايي آدم ناراحت هم شود ولي نتايج حاصله مناسب و رضايت‌بخش بوده است و اميدوارم تيم ملي قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شود. حيف است فوتبال ايران از 40 سال قبل نتوانسته قهرمان جام ملت‌ها شود و آرزو دارم با قهرماني در استراليا كمي به فوتبال‌مان رونق بخشيده شود، كمااينكه مشاهده مي‌كنيم بازي‌هاي ليگ با 3، 4 هزار تماشاگر برگزار مي‌شود که شاید با قهرماني تيم ايران تماشاگران هم با فوتبال آشتي كنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EU ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    2 1
    عقاب آسیا دوست داریم.هنوز گرفتن توپ با 1 دستت رو فراموش نکردیم.
  • عرفان IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    یکی مثل عابدزاده اسطورست و حمایت میکنه، یکی هم مثل بزرگوار هنوز ناراحته که کیروش با تیم ملی نتیجه گرفته و همه چیز روشانسی میدونه.اینه تفاوت اسطوره با یک مربی
  • siamak GB ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    26 10
    تفاقا دراین تیم هیچ چیز شانسی نیست و بازی تیم کاملا زیبا و لدت بخش است.هم بازی تیم و هم نحوه کوچ کردن مربی ان زیباست.من تعجب میکنم از نطرات کارشناسان وطنی. در35 سال گدشته فقط در 2 مقطع تیم ایران زیبا بازی کرده یکی زمان استانکو که زیر بنای تیم سال 96 بودو علیرغم عدم نتیجه گیری براستی فوتبال زیبایی ارایه میداد و دیگری هم تیم معروف 9896 مایلی کهن که انهم خودجوش زیبا بازی میکردند .دربقیه موارد همیشه بازیهای تیم ملی بجز درمواردی اعصاب خردکن بوده و هیچوقت یک فوتبال 90 دقیقه زیبا ندیدیم.ولی در تیم حاضر همه حرکات و تعویضها حساب شده و بجاست وشانس هم در نتیجه گیری ان کمترین نقش دا دارد.