آغاز بارش‌ برف و باران در شمال شرق کشور از امروز

ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی طی 24 ساعت آینده برای سواحل دریای خزر، برخی مناطق دامنه‌های البرز و در اواخر وقت در شمال شرق کشور بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. این سامانه در روز جمعه نیز در سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط شرق کشور فعال خواهد بود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: روز شنبه نیز بارش‌های پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه داشته و به تدریج این موج از کشور خارج می‌گردد.

احد وظیفه در ادامه بیان کرد: در روز جمعه به سبب وزش باد انتظار می‌رود از میزان غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی نیمه شمالی کشور به طور موقت کاسته شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ارتباط با وضعیت هوای تهران در سه روز آتی گفت: هوای تهران در روز پنج شنبه 2 بهمن ماه صاف و در پاره‌ای از نقاط با غبار محلی روبرو بوده و اوایل شب نیز افزایش ابرگاهی و بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و بیشینه و کمینه هوای تهران در این روز 10 و دو درجه سانتی گراد است.

وی در ارتباط با روز جمعه نیز گفت: در روز جمعه سوم بهمن ماه نیز هوا نیمه ابری و گاهی با وزش باد و به تدریج با کاهش ابر روبرو خواهیم بود و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز هشت و یک درجه سانتی گراد است و روز شنبه چهار بهمن نیز هوا کمی ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و بیشینه و کمینه هوا 9 و یک درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    9 0
    پس معلوم شد خبری نیست
  • فرهاد مشهد A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    6 1
    این هفته هم که تمام شد...خوبه شمال و شمال شرق بارش برف و باران هست...