شنیشل سرمربی عراق:بازی راحتی نداریم/هر دو تیم قوی هستند که تا این مرحله بالا آمده اند

سرمربی تیم ملی عراق می گوید که تجربه بازیکنانش می تواند در بازی با ایران به کمک آنها بیاید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛راضی شنیشل سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش ازبازی با ایران گفت:«می دانیم که بازی سختی داریم.شناخت ما از ایران خوب و کامل است.می خواهم بگویم هر دو تیم خوب و قوی بودند که تا این مرحله بالا آمده اند.مطمئنا بازی آسانی برای هر دو تیم نخواهد بود.»

او با بیان اینکه فوتبال ایران و عراق شباهت های زیادی با هم دارند ادامه داد:«نگاهی به بازی های دو تیم در سال‌های گذشته نشان داده که هر دو تیم فوتبالی کاملا شبیه به هم داشته اما ما می‌خواهیم فردا برنده بازی باشیم.ما برنامه‌های لازم را مرور کرده‌ایم. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند به تیم ما کمک زیادی کند.»

خبرنگاری از او درباره حضور تماشاگران در این بازی سوال کرد که شنیشل این واکنش را نشان داد:«فکر می‌کنم مسئولان برگزاری مسابقات باید حضور طرفداران هر دو تیم را کنترل کنند تا سازماندهی خوبی در ورزشگاه باشد. تماشاگران دو تیم باید از هم جدا باشند. ما تاکنون انرژی مثبت زیادی از هواداران عراقی گرفته‌ایم؛ البته تیم‌های دیگر از جمله ایران و ژاپن هم حمایت خوبی از سوی تماشاگران‌شان در استرالیا شده‌اند.»

خبرنگار دیگری به او گفت که شما یک روز کمتر از ایران استراحت کرده اید و روز گذشته هم هم بخاطر بارندگی تمرین مناسبی نداشتید که او گفت:« دیروز تمرین سبک مدنظرمان را انجام دادیم. درست است که یک روز کمتر از ایران استراحت داشته ایم و این موضوع عادلانه نیست اما دلیلی نیست که فردا بخواهیم از نظر قدرت بدنی کم بیاوریم. ما قدرت‌مان را فردا نشان می‌دهیم.»

او در پایان گفت:«ما برنامه‌هایمان را در عراق اجرا کردیم و روند آماده‌سازی تیم ملی کاملا طبیعی بود. همین طور می‌دانیم تیم ایران شرایط آماده‌سازی مطلوبی نداشته است. آنها بازیکنان لژیونر متعددی دارند که همین باعث شده بود نتوانند در مدت زیادی بازیکنان را کنار هم جمع کنند. از طرفی اکثر بازیکنان عراق در داخل کشور بازی می‌کنند و ما اردوهای زیادی داشته‌ایم. البته شرایط خاص عراق هم موضوعی است که وجود دارد و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و باید با آن کنار بیاییم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =