سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علت قطع همکاری عبدی با این تیم را نمی‌داند.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان درباره دیدار دوستانه پرسپولیس برابر شهرداری تبریز گفت: بازی خوبی را تیم ما به نمایش گذاشت. ان‌شاءالله هفته آینده هم یک دیدار دستانه را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما امروز از تمام نفرات‌مان استفاده کردیم تا شرایط‌شان را بسنجیم و ببینیم تمرین‌های بدنسازی که انجام دادیم چقدر روی بازیکنان تاثیرگذار بوده است. بازیکنان ما از نظر شرایط بدنی خوب هستند و من از آن‌ها راضی هستم. البته باید بیشتر تمرین کنیم تا بهتر از این باشیم.
وی درباره درگیری کفشگری و صادقیان افزود: چیز مهمی نبود. وقتی داور نقطه پنالتی را نشان داد مهرداد کفشگری قصد داشت خودش پنالتی را بزند و سر این موضوع با هم درگیر شدند. البته من فکر می‌کنم موضوع خاصی نیست. بازیکنان معمولا در تمرین‌ها دوست دارند پنالتی‌هارا بزنند اما در مسابقه‌های رسمی دوست ندارند پنالتی بزنند. در فوتبال ما همیشه این گونه بوده است در تمرین همه دوست دارند پنالتی بزنند اما وقتی در مسابقه قصد داریم 5 نفر پنالتی را انتخاب کنیم همه می‌گویند ما را در آخر بگذارید.
درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور بازیکنان جدید در ترکیب پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این بازیکنان بد بازی نکردند. نباید فراموش کنیم که تیم تحت فشار بدنی است. فکر می‌کنم رفته رفته روند بازی تیم بهتر شود. ما در این تعطیلات رو به جلو حرکت کرده‌ایم. به این زودی‌ها نمی‌توانیم بازیکنان جدید را با شرایط خودمان تطبیق دهیم. باید کمی زمان بگذرد. بازیکنان جدید از باشگاه و حتی کشور و فرهنگ دیگری به ایران آمده‌اند پس به گذر زمان نیاز دارند تا با تیم همراه شوند. البته من به این تیم خیلی امیدوارم زیرا تا امروز بازیکنان ما رشد خوبی داشته‌اند.
وی در ادامه درباره قطع همکاری حسین عبدی با پرسپولیس هم گفت: من کسی را به اجبار به تیم نیاورده‌ام و به اجبار هم نگه نمی‌دارم. هر کسی دوست داشت می‌تواند در کنار ما باشد و هر کسی دوست داشت می‌تواند برود. اگر حسین عبدی از کنار ما برود حتما جایگزینی برای او انتخاب می‌کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که عبدی با بازیکنانی که شما جذب کرده‌اید مشکل دارد گفت: من فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای مطرح باشد. برای انتخاب بازیکن معمولا سرمربی تصمیم می‌گیرد. احتمالا حسین عبدی به خاطر مسائل شخصی کنار رفته است. دوست داشتم با او صحبت می‌کردم تا مشکلش را می فهمیدم. من از زبان شما می‌فهمم که او به باشگاه رفته و قطع همکاری کرده است. اگر این موضوع صحت دارد باید خود باشگاه رسما به من اعلام کند.
درخشان در پاسخ به این سوال که به چه دلیلی عبدی دو روز در تمرین‌ها حاضر نشد گفت: فکر می‌کنم به خاطر مسائل کاری و همین طور مشکلات شخصی در تمرین‌ها شرکت نکرده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی امارات اتفاق خاصی بین شما افتاد گفت: من فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. ما در اردوی امارات هم مشکلی با هم نداشتیم.
سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به جذب بازیکنان جدید آیا هواداران پرسپولیس می‌توانند انتظار داشته باشند یک تیم رویایی را ببینند گفت: من هم امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد. امیدوارم با انجام تمرین‌های سخت روز به روز بهتر شویم.
او در ادامه درباره عقد قرارداد گابریل و ایسلامف نیز گفت: این دو بازیکن قرار بود امروز تست پزشکی دهند اما به خاطر برخی مشکلاتی که وجود داشت این موضوع کمی به تعویق افتاد. ان‌شاءالله بعد از انجام تست پزشکی ما در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
درخشان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دستیار خارجی به جمع‌تان اضافه می‌شود گفت: اگر حسین عبدی با ما همکاری نکند ما درباره کادر فنی و اضافه شدن یک مربی خارجی تصمیم‌گیری می‌کنیم. البته تا امروز گزینه‌ای مد نظرمان نیست و قرار نبود این موضوع اتفاق بیفتد و به یکباره این اتفاق افتاده است. البته امیدوارم این موضوع سوء تفاهم باشد و مشکل خاصی نباشد.
سرمربی تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا هم گفت: ما نتایج خوبی در این مسابقه‌ها گرفتیم. امیدوارم بتوانیم مرحله بعدی را هم پشت سر بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم اما آن طور که ما از فوتبال کشورمان انتظار داریم و دوست داریم بازی زیبایی ببینیم، تیم ملی زیبا بازی نمی‌کند. ما فقط زیبا نتیجه می‌گیریم. البته امیدوارم این روند را حفظ کنیم. این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که نمی‌شود با همه تیم‌ها دفاعی بازی کرد. امیدوارم روند پیروزی‌های تیم ملی ادامه داشته باشد و به قهرمانی برسیم.
او در ادامه درباره بازی‌های پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس باید همیشه زیبا بازی کند و ما هم تلاش می‌کنیم فوتبال خوب و زیبا بازی کنیم. ما خیلی دوست داریم حسین ماهینی به جمع‌مان اضافه شود. البته برزای هم قرار است بعد از پایان اردوی تیم ملی امید به ما ملحق شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =