ایسنا نوشت:

رئیس پارلمان لبنان با بیان اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به اقدامی تروریستی در «قنیطره» واقع در جولان سوریه زده است، گفت: نتانیاهو تلاش می‌کند تا با خون لبنانی‌ها برای خود رأی جمع کرده و نظر دیگران را به خود جلب کند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در خصوص حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» در جولان سوریه گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل می‌خواهد با خون لبنانی‌ها برای خود رای جمع کرده و در انتخابات پارلمانی پیش‌ رو نظر دیگران را به خود جلب کند همان‌طور که در فرانسه با خون یهودیان فرانسوی برای خود رای جمع کرد. نتانیاهو علیه تروریسم تظاهرات کرد اما می‌خواهد با خون لبنانی‌ها وارد انتخابات پارلمانی شود و از این رو در قنیطره دست به اقدامات تروریستی زد.

وی در خصوص پیامدهای این حمله به لبنان گفت: اسرائیل طرفی نیست که موعد و مکان پاسخ حزب‌الله را مشخص کند بلکه این رهبران حزب‌الله هستند که مکان و زمان آن را مشخص می‌کنند. حزب‌الله نمی‌گذارد در خصوص اوضاع سیاسی یا امنیتی تصمیم‌گیرنده باشد.

بری تاکید کرد: حمله به قنیطره هیچ تاثیری بر مذاکرات میان حزب‌الله و المستقبل ندارد و این مذاکرات با تمرکز بر کاهش خفقان مذهبی و بهبود اوضاع امنیتی ادامه خواهد داشت. تاکنون نیز موفقیت‌هایی را در این زمینه به دست آورده‌ایم. در دور سوم مذاکرات در خصوص طرح امنیتی بحث شد و در صورت رسیدن به توافقی در این زمینه به بندهای دیگر منتقل نمی‌شویم.

اخیراً در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» در جولان سوریه چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان از جمله جهاد مغنیه، پسر شهید عماد مغنیه، فرمانده سابق حزب‌الله به شهادت رسیدند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    18 1
    اسراییل سگ هاره