ایرنا نوشت:

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پرند صبح امروز (چهارشنبه) در اعتراض به افزایش قیمت مسکن مهر مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

تجمع کنندگان که حدود 100 نفر بودند دست نوشته هایی برگرفته از سخنان امیرالمومنین علی (ع) در مورد عدالت و حمایت از محرومان در دست داشتند.

تجمع کنندگان که خواستار حمایت دولت از آنها هستند همچنین این دست نوشته ها را در دست داشتند که «روحانی، افزایش قیمت چرا؟» و «روحانی، حامی مستضعفین حمایت، حمایت».

شماری از صاحبان واحدهای مسکن مهر پرند هفته گذشته نیز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی به درخواست واریز مجدد وجوهی برای واگذاری واحدهای مسکونی خود مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراض کردند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    8 6
    معلوم نيست كه محاسبات به شكل صورت گرفته چون قرار بوده سال 91 واحد ها تحويل شود و از آن تاريخ تا الان نه تنها تحويل نشده بلكه مشمول تورم 100 در صدي نيز شده ، در حاليكه مصالح از زمان قرارداد تا الان به اين مقدار افزايش نداشته است . ضمنا يك پيمانكار موظف به اجراي كار با قيمت تمام شده در زمان مشخص بوده و تاخير مجاز ايشان نيز ربطي به متقاضيان ندارد پس چرا بايد متقاضي جور اين تاخيرات را بكشد.
  • حسن A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    4 1
    مسکن مهر پرند پروژه هساء 2 با وجود آماده بودن کامل و بنا به اظهار شخص پیمانگار 2 سال استکه فقط معطل آب و برق است . سوال اینست که چرا اصلا کسی پیگیر واحد های هساء 2 نیست ؟ بنابه اظهار سئولین رده بالای وزارتخانه این پروژه 2 سال است بخاطر تقاضای غیر معقول افزایش قیمت انهم در دو نوبت مورد بحث و دعوا بوده . اگر مشکل آب و برق است و مردمی که سالهاس پول کامل خود را پرداخت کرده اند چرا باید بخاطر فقط لولوه کشی آب و برق متری بیش از 100 هزار تومان پول پرداخت کنند ؟ لطفا رسیدگی فرمائید.