فرمانده کل سپاه پاسداران: مسیرمان را تا محو اسرائیل ادامه می‌دهیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهادت شهدایی همچون الله دادی این پیام را می‌دهد که مسیر انقلاب اسلامی توقف‌بردار نیست و به یاری خدا این راه تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی جعفری در مراسم تشییع پیکر شهید محمدعلی الله دادی اظهار کرد: پیامی که از این حوادث و شهادت‌ها می‌گیریم و به دوستان و دشمنان منتقل می‌کنیم این است که این مسیر توقف‌بردار نیست و به یاری خدا این راه تا آزادی قدس و محو شدن لکه ننگین اسرائیل در منطقه مسلمان‌نشین ما ادامه خواهد داشت که امیدواریم به یاری خدا زودتر محقق شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با بیان این‌که شهید الله دادی برای جهاد هجرت کرد، افزود: این شهید بزرگوار عمری خدمت و مبارزه کرد و برای جهاد هجرت و این راه را انتخاب کرد. خدای بزرگ هم اجر و پاداش یک عمر خدمت، مبارزه و جهاد او را به وی عنایت کرد. شهدا از جایگاه بالایی نزد خداوند برخوردارند چون در ادعای ایمانشان صادق هستند و در جهت اهداف اسلام جانفشانی می‌کنند. خدا هم اجر شهادت را که بالاترین درجه جهاد و عرفان و از آرزوهای اولیاء الله است را به آنها اعطا می‌کند.

وی اضافه کرد: باید از این شهادت درس بگیریم و در این مسیر پرخطر که احتیاج به جهادی خالصانه برای تحقق اهداف دارد کوتاهی نکنیم. امیدوارم ما هم مثل شهدا متناسب با توانمندی، استعداد و مسئولیت‌مان جهادگونه به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تاکید کرد: به برکت خون شهدا امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهترین کیفیت برقرار است و مرزها امنیت کامل دارند و انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران اسلامی با سرعت در حال پیشروی و فتح سنگرهای انقلاب و اهداف امام راحل است. امیدوارم خداوند بیشتر توفیق دهد که بتوانیم زمینه‌ساز و از افرادی باشیم که در این مسیر در خطوط مقدم جبهه انقلاب حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینک‌ه شهید الله دادی در کنار دیگر برادران شهیدش در تلاش بود تا امنیت را در کشور سوریه برقرار کند، یادآور شد: شهید الله دادی در کنار دیگر برادران شهیدش با این ترکیب زیبا از امت اسلامی در مرز کشور دوست و برادرمان سوریه دفاع می‌کردند و برای تحقق امنیت در سوریه تلاش می‌کردند. این ترکیب شهادت نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف بالای انقلاب است و نوید پیروزی قدس عزیز و محقق شدن شعارها و وعده‌های راستین امام راحل را می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: این ترکیب مقدس و زیبا بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدواریم هر چه سریعتر به آن وعده‌های الهی که خدا، قرآن و امام راحل وعده داده‌اند، برسیم. شهید الله دادی در به در دنبال شهادت بود. او یک عمر خدمت خود را در سپاه پاسداران و جبهه‌ها و بعد از آن در پاسداری از انقلاب در استان‌های مختلف گذارند. شهید الله دادی بعد از جنگ فرمانده یکی از تیپ‌های لشکر ثارالله، تیپ الغدیر استان یزد و سپاه پاسداران استانی استان یزد بود و در تحقق اهداف انقلاب و برقراری امنیت و دفاع از خاک کشور و عزت ایران عزیز تلاش می‌کرد. در اواخر نیز به جای بازنشستگی و استراحت به دنبال پیدا کردن راهی برای شهادت و جهاد بود و با پیشنهادی که از طرف نیروی قدس شد با استقبالی بی‌نظیر به سمت لبنان و سوریه رفت.

وی ادامه داد: شهید الله دادی از اخلاق و روحیه پاسداری مثال‌زدنی برخوردار بود و الگویی برای همه ما پاسداران به حساب می‌آیند که بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه و ایمان به خدا شهادت است. همه شهیدان پاسدار بسیجی چه ایرانی و چه غیرایرانی در این مقطع حساس انقلاب با گذشتن از جان خود به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان گفت: امیدوارم ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و در راه شهادت قرار دهد. این شهادت را به آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و آرزوی صبر برای هم‌رزمان و پیمودن راه شهیدان را داریم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجيد A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    10 10
    خوشا به حالش خدايت رحمت كند