رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری مسئولان یک شرکت قلابی که اقدام به جعل مدارک تحصیلی می کردند، خبر داد.

سرهنگ عليرضا محرابی با اشاره به دستگيری سه متهم که تحت پوشش يک شرکت قلابی، اقدام به جعل مدارک تحصيلی می کردند گفت:"اين متهمان مدارک تحصيلی جعلی را بيش از 2 ميليون تومان به فروش می رساندند.جزئیات بیشتر این خبر را اینجا ببینید.

مطالعات مرکز تحقیقات و پیشگیری ایلینویز آمریکا نشان می دهد که خوردن پیتزا به اندازه سیگار کشیدن برای افراد به ویژه کودکان مضر است. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

کارشناس هواشناسی علت کاهش بارش برف و باران تهران را نسبت به سال های اخیر ناشی از آلودگی هوا، افزایش آلاینده های جوی، ریزگردها و هوا ویزها اعلام کرد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای تصاویری از شهید جهاد مغنیه -فرزند سردار شهید حاج عماد مغنیه- در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.تصویر جهاد مغنیه را اینجا ببینید.

برادری؛ این تیتری بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تصویری از لحظه پایانی بازی ایران و امارات انتخاب کرده است.تصویر انتخابی این سایت را اینجا ببینید.

دختر سه ساله ایرانی با ضریب هوشی 155 به عضویت انجمن بین‌المللی تیزهوشان (Mensa) درآمد.تصویر این دختر را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396308