پرسپولیس به اردوی یک هفته ای خود در امارات پایان داد و به تهران برگشت تا باقی تمرینات آماده سازی را در مجموعه درفشی فر دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در همین زمینه برای دقایقی با محمد نوری کاپیتان سرخپوشان همکلام شدیم که می خوانید: 

*از اردوی پرسپولیس شروع کنیم، شرایط را چطور دیدی؟
تمرینات خوبی داشتیم و مهم تر اینکه تمام بازیکنان پرسپولیس به غیر از یکی، دو نفر ما را همراهی می کردند. منظم و بابرنامه بودیم و تمرکز فوق العاده ای داشتیم. فکر می کنم کادرفنی هم از این شرایط رضایت داشته باشد.
*با بنیاد کار بازی کردید. تیم اصلی بنیادکار بود؟
چند بازیکن شان در تیم ملی ازبکستان بودند اما به هر حال آنها تیم بسیار خوب و محکمی را مقابل پرسپولیس به میدان فرستادند. با این حال توانستیم 3 بر یک بازی را ببریم و کار را تمام کنیم. این برد اعتمادبه نفس بازیکنان را بیشتر کرد به خصوص که تجربه بین المللی بازیکنان جوان ما بسیار کم است.
*شاید بنیادکار در پلی آف بتواند الجزیره را شکست دهد و همگروه پرسپولیس در آسیا شود. این موضوع عجیب نیست که با بنیادکار بازی تدارکاتی انجام دادید؟
من نباید در این مورد نظر بدهم. هم پرسپولیس در امارات بود و هم تیم بنیادکار. بازی نیز با هماهنگی کادرفنی تیم شکل گرفت. البته معتقدم پیروزی 3 بر یک ما مقابل بنیادکار در آینده نتیجه خود را نشان می دهد هرچند اگر بازی را می باختیم هم تجربه این بازی مهم تر از نتیجه آن بود ولی همین که بنیادکار را بردیم، بعدا به کارمان می آید. از طرفی فکر نمی کنم در صورت صعود به گروه مان در آسیا، عیار و نحوه بازی آنها دچار تغییر زیادی شود.
*راس الخیمه در بازی دوم را چطور دیدی؟
اصلا تیم خوبی نبود. یک تیم ضعیف مقابل ما به میدان آمد که البته برد روحیه بخشی مقابل شان داشتیم و همین امر می تواند جالب باشد. موقعیت خلق کردیم و به هماهنگی بهتری رسیدیم.
*بحث هایی در مورد اردوی تان وجود داشت. آن را تائید می کنی؟
حقیقتش را بخواهید محل اردوی مان و همچنین هتلی که در آن مستقر بودیم تعریفی نداشت و راحت تر بگویم در شان تیم بزرگی مثل پرسپولیس نبود. ما باید به نام پرسپولیس بیش از اینها احترام بگذاریم. شهر راس الخیمه، شهری ضعیف و دلگیر بود که این قضیه، اوضاع را برای بازیکنان کمی سخت کرده بود با این حال نکته قوت اردوی مان را باید تمرکز واقعی تک تک بازیکنان بدانیم.
*در مورد زمین تمرین هم حرف و حدیث هایی به گوش می رسید. زمین خیلی خراب بود؟
در روزهای اول در زمین دوم باشگاه راس الخیمه تمرین می کردیم که اصلا خوب نبود اما با تلاش اعضای تیم به زمین اصلی باشگاه راس الخیمه آمدیم که بهتر بود. امیدوارم شرایط اردوهای بعدی بهتر از این شود.
*و موضوع مالی بازیکنان که گفته می شد در موردش با مدیر باشگاه هم صحبت هایی داشته اید؟
آقای طاهری در روزهای پایانی اردو به راس الخیمه آمدند و با بازیکنان در خصوص مسائل مالی حرف زدند. ایشان قول هایی دادند تا مشکلات حل شود اما می خواهم به هواداران بگویم ما بدون اینکه به پول فکر کنیم، تمرکزمان را گذاشته ایم تا بازی های مان را با برد و موفقیت پشت سر بگذاریم.
*فکر نمی کنی حضور در مکان هشتم جدول شان پرسپولیس را پایین بیاورد؟
بله به هر حال اتفاقاتی در بازی های گذشته رخ داد که نمی توانیم برای مبارزه با آن، زمان را به عقب برگردانیم اما باید نسبت به آینده امیدوار باشیم. من فکر می کنم توانایی بالاآمدن در جدول را داریم. اگر شروع خوب داشته باشیم، خیال مان برای ادامه راحت می شود.
*حمید درخشان در پست تو به دنبال جذب یک هافبک بازیساز دیگر است. این موضوع تو را آزار نمی دهد؟
من مشکلی در این مورد ندارم. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و در هر پست نیاز به بازیکن دارد. باید بهترین ها را بیاوریم.
*البته پرسپولیس در پست های دیگر نیاز بیشتری به جذب بازیکن داشت تا پست هافبک بازیساز!
من هم با شما هم عقیده هستم اما هیچ اظهارنظری در این خصوص نمی کنم و به تمامی تصمیمات حمید درخشان احترام می گذارم. قطعا کادرفنی به فکر ایجاد تحول در سایر پست های پرسپولیس هم هست.
*در اوج حساسیت و هیجان جام ملت های آسیا، تو به همراه پرسپولیس در راس الخیمه حاضر بودی. این شرایط برایت افسوس به دنبال نداشت؟
در این مورد زیاد حرف زدم اما این طور فکر نمی کنم. من آرزو دارم تیم ملی کشورم موفق باشد و خوشحالم که بردهای ایران، باعث شادی مردم شده است. قسمت و تصمیم کروش بر این بود که من نباشم. از این مساله افسون نمی خورم و می دانم تیم ملی در این دوره شانس بسیار زیادی دارد تا بتواند به فینال و نهایتا قهرمانی برسد. با انگیزه ای که داشتیم از گروه مان با امتیاز کامل و شکست دادن سه حریف عربی صعود کردیم و امیدوارم تا پایان جام به بردهای مان ادامه دهیم. ان شالله قهرمان خواهیم شد و طلسم قهرمان نشدن در سال های گذشته را می شکنیم.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =