کیومرث هاشمی به دیدار ایرج کیارستمی و میر رسولی دو پیشکسوت ورزش کشور رفت

کیومرث هاشمی با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از قهرمان اسبق بوکس کشور و همچنین با حضور در منزل رئیسی با دو تن از پیشکسوتان و المپین های ورزش کشور ملاقات کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ظهر امروز کیومرث هاشمی با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان شهدای تجریش از قهرمان اسبق تیم ملی بوکس و دارنده مدال نقره و برنز آسیایی و ملی پوش اعزامی به بازیهای المپیک 19992 بارسلون که به دلیل عارضه مغزی بستری می باشد ملاقات و با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار کیومرث هاشمی ضمن آرزوی سلامتی برای ایرج کیا رستمی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و برنز بازیهای آسیایی 1990 پکن عنوان داشت:کمیته ملی المپیک بر حسب وظیفه خود هر آنچه در توان داشته باشد برای حمایت از چنین عزیزانی بکار خواهد بست.
در ادامه خانواده محترم قهرمان اسبق سنگین وزن بوکس کشورمان خواهان حضور یکی از پزشکان مورد نظر آنها بر بالین ایرج کیا رستمی و معاینه وی شدند و رئیس کمیته ملی المپیک قول داد در اسرع وقت برای حضور این پزشک در کنار پیشکسوت بوکس اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر وی در بهبودی کامل به آغوش خانواده خود باز گردد  و کمیته ملی المپیک در دیگر زمینه ها نیز برای هر نوع کمک و همکاری آماده است.
بعد از این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در منزل میر رسول رئیسی یکی از قهرمانان اسبق تیم ملی وزنه برداری که در بازیهای المپیک 1948 لندن حضور داشت با این پیشکسوت ورزش کشور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که ذهتاب یکی از مدرسین بین المللی مربیگری و داوری وزنه برداری کشور نیز حضور داشت و از هم دوره ای های میر رسول رئیسی می باشد،رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:شما پیشکسوتان از سرمایه های ورزش کشور بوده و بر خود وظیفه می دانیم در هر شرایطی مقام و منزلت شما عزیزان را ارج نهاده و همیشه قدرشناس خدمات و تلاشهای شما عزیزان باشیم که برای افتخار آفرینی کشورمان در دوره ای که امکانات مثل امروز نبود با تمام توان و انرژی عاشقانه در خدمت ورزش کشور بودید.
هاشمی ادامه داد:دیدن شما پیشکسوتان ورزش کشور مسئولیت ما را در قبال ورزش دو چندان می کند و امیدواریم بتوانیم همچنان از تجارب  ارزشمند شما عزیزان برای رشد و تعالی ورزش کشور بهره لازم را ببریم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =