سرمربی پرسپولیس قصد دارد دو بازیکن خارجی جدید از کشورهای برزیل و ازبکستان را به لیست تیمش اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس به تازگی از دو بازیکن خارجی دعوت کرده به تهران بیاید تا در صورت رضایت کادرفنی، نام شان به لیست تیم اضافه شود. یک بازیکن برزیلی به نام فرناندو گابریل که سابقه بازی در لیگ های B و C کشورش را در کارنامه دارد، بامداد فردا(سه شنبه) به تهران می رسد. فیلم بازی این بازیکن که چندی پیش توسط کادرفنی پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت، رضایت حمید درخشان را در پی داشت. فرناندو در طول دوران کاری خود فقط یکبار از برزیل خارج شد تا لژیونر شود. او 5 ماه در باشگاه خزرلنکران کشور آذربایجان بازی کرد که شرایط مطلوبی نداشت. این هافبک تدافعی تخصص ویژه ای در زدن ضربات ایستگاهی دارد. 

بازیکن دیگر، سالوم اف نام دارد. سالوم اف اهل ازبکستان و یک مدافع چپ کلاسیک است. این بازیکن سه سالی می شود که در لیگ قزاقستان توپ می زند اما سابقه بازی در ایران و تقابل با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. سالوم اف ظهر امروز (دوشنبه) به تهران رسید و منتظر شروع تمرینات پرسپولیس است تا در مجموعه درفشی فر، تست فنی بدهد.
حمید درخشان در مورد جذب این دو بازیکن گفت: «یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن دیگر که اهل کشور ازبکستان است، به جمع ما اضافه خواهند شد. من بازی‌های این دو بازیکن را دیده‌ام، اما در نظر داریم پس از انجام تست فنی این بازیکنان را جذب کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =