حجت الاسلام والمسلمین معزی: قوام و ماندگاری هلال احمر وابسته به مردم است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه جبران آسیب های روحی و روانی ناشی از حوادث نیاز به تلاش مضاعفی دارد، گفت: بر این اساس تحقق بهداشت روحی، روانی، معنوی و تأمین صلح پایدار بویژه در میان جوانان، به عنوان امری گریز ناپذیر مورد توجه ویژه ما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدا را بخاطر توفیق خدمت به جمعیت هلال احمر شاکرم، گفت: از مقام معظم رهبری نیز سپاسگزارم که به من اعتماد و نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را به من واگذار کردند، بعلاوه انتخاب شایسته دکتر ضیائی را به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر تبریک می گویم.

آیت الله غیوری عصاره خدمت به مردم بود

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات ارزنده آیت الله غیوری در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ایشان عصاره خدمت به مردم بویژه محرومان بوده و بیش از سی سال از عمر خود را در جمعیت هلال احمر سپری کردند و تا آخرین لحظه عمر خود از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

معزی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان دریافت کننده کمک های مالی، برای ارائه خدمت و سامان دهنده مشارکتهای داوطلبی مردم شناخته می شود افزود: به علت همین نقش های حیاتی که هلال احمر بر عهده دارد همواره مورد اعتماد و اتکای مردم بوده و باید این اعتماد مردمی را حفظ و تقویت کرد.

قوام و ماندگاری هلال احمر وابسته به مردم است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: حفظ و تقویت اعتماد مردم جز با پایش و نظارت بر فعالیتها برای ارتقا و افزایش کارآمدی آنها، اصلاح و تکمیل فرایندها میسر نخواهد بود که در این زمینه نمایندگی ولی فقیه مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر جمعیتی مردم نهاد و بین المللی بوده و قوام و ماندگاری آن وابسته به مردم است تصریح کرد: شالوده و بنیان هلال احمر در فرهنگ ایرانیان استوار است و این مهم، سرمایه گران سنگ است که باید به درستی از آن بهره برد، بر این اساس شناسایی سرمایه ها و بهره برداری شایسته از ظرفیتهای مردمی را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه اهداف والای جمعیت هلال احمر همانگونه که رهبری فرموده اند منطبق با تعالیم اسلام است گفت: درخشان ترین هدف جمعیت همان تأمین احترام به انسان هاست که در اصل منطبق با فرمان خداوند به فرشتگان مبنی بر احترام گذاشتنن به انسان ها است و برای ما ایرانیان مسلمان موجب افتخار است که مدار احترام به انسان ها بر پایه حفظ کرامت آن ها فارغ از جنس، نژاد و جغرافیا قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: بر این اساس همانگونه که در حوادث همواره برنامه هایی برای حفظ جان و سلامت آسیب دیدگان اجرایی می شود باید دستورالعملهای ویژه ای نیز برای آرامش بخشی به روان انسان ها و افزایش امید به زندگی، عشق و محبت در میان آن ها در نظر بگیریم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =